طراحی سایت سازمان ها و نهادهای خیریه

طراحی سایت سازمان ها و نهادهای خیریه

طراحی سایت سازمان ها و نهادهای خیریه


طراحی سایت سازمان ها و نهادهای خیریه
طراحی سایت طراحی وب سایت نهاد ها و سازمان های مردمی ایجاد و طراحی سایت را در صدر و اولویت کارهای خود قرار داده اند تا از این طریق بتوانند بهتر به معرفی و شناساندن کارها و فعالیت ها و اقدامات خود بپردازند. این تصور را نداشته باشید که مخاطبینی که به سایت شما مراجعه می نمایند از فعالیت های شما مطلع هستند شما باید کارها و اقدامات خود را با جزییات در معرض عموم بازدید کننده ها قرار دهید. شما پس از اقدام برای طراحی سایت سازمان ها و نهادهای خیریه باید توضیحاتی به طور خلاصه در رابطه با فعالیت های خود در صفحه ی نخست و در قسمت درباره ی ما در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار دهید. این توضیحات باعث اشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با کارها و امور خیریه مجموعه ی شما خواهد شد.

ویژگی های طراحی سایت سازمان های خیریه

سعی کنید در صفحه ی اصلی سایت تان لیستی از فعالیت های خیریه و مردمی خود ارائه نمایید . تهیه و ارائه ی این گزارشات باعث جلب توجه عموم مردم و همچنین همراه شدن انها با شما خواهد شد. زیرا در صورتی که مخاطبین شما از اقدامات خیرخواهانه و صداقت شما آگاه شوند باعث خواهد شد که به شما اعتماد کنند و این سبب خواهد شد که یک رابطه دو طرفه بین شما و مخاطبین تان شکل بگیرد و ایجاد شود.

عامل موفقیت طراحی سایت نهادهای خیریه

سعی کنید در مدیریت سایت خود اطلاع رسانی درستی به مردم داشته باشید. کمک های مالی و لینک کمک انها باید در صفحات مختلف برای کاربران قرار بگیرد و تمامی این صفحات و لینک های کمک های مالی پس از کلیک توسط کاربر به صفحه و درگاه پرداخت اینترنتی منتقل شود. سعی کنید به طور مرتب اخبار مختلف و مرتبط با حوزه ی کاری تان را در سایت درج کنید. مردم از اینکه بدانند سایت انجمن خیریه شما به روز رسانی می شود و دارای پویایی است احساس خوبی خواهند داشت و بهتر می توانند به مجموعه ی شما اعتماد کنند. صفحه ی تماس با ما و شماره تلفن ها و همچنین ادرس نهاد خیریه خود را در سایت خود درج نمایید و در صورت تماس مردم از طریق صفحه ی تماس با ما سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مردم باشید تا مخاطبین تان ذهنیت و تصور خوبی در رابطه با مجموعه ی شما داشته باشند و ارتباط خود را با شما قطع نکنند.