حذف تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت

حذف تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت

حذف تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت


حذف تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بی شک افرادی که به سایت و طراحی سایت اهمیت می دهند نکته مورد نظر انها اعتبار سایت است کسانی که به وقت و زمان خود اهمیت می دهند حذف تبلیغات پاآپ برای آنها یک نیاز ضروری است با توجه به این موضوع که تبلیغات پاپ آپ روز به روز در حال گسترش است ناگفته نماند که همچنان از دید کاربران منفورو غیر قابل پذیرش است طراحی سایت هایی که از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کنند.
دارای جایگاه اعتباری منفی می گردنند تنها دلیل استفاده از تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت بالا بردن رتبه الکسای سایت و هزینه ای که برای تبلیغات پاپ آپ به صاحبان سایتی که تبلیغ در آن سایت قرار می گیرد پرداخت می شود است. از معایب دیگر استفاده از تبلیغات پاپ آپ استفاده حجم بالای اینترنت و هدر رفتن آن است که اگر شما در استفاده از حجم اینترنت محدودیت داشته باشید باعث هدر رفتن حجم اینترنت طراحی سایت شما می گردد.

نظر سازنده پاپ آپ در طراحی سایت

آیتن ذاکر من سازنده تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت چندی پیش از کاربران عذر خواهی کرد و گفت اگر می دانست این تبلیغات به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند وباعث ایجاد مزاحمت می گردد هرگز آن را طراحی سایت نمی کرد. از جدید ترین مقالات وب سایت سایتکد اصول ریسپانسیو بودن طراحی سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

روش های جلوگیری از باز شدن تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت عبارتند از:

• یکی از روش های جلوگیری از باز شدن تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت استفاده از برنامه lastechاست که با استفاده ازاین برنامه دیگر شاهد باز شدن تبلیغات پاپ آپ نخواهید بود.
• یکی دیگر از روش های باز نشدن تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت طراحی سایت استفاده از برنامه فایرفاکس است که تنها با کلیک یک کلمه دیگر شاهد باز شدن تبلیغات پاپ آپ نخواهید بود و به سادگی می توانید تمام تبلیغات پاپ آپ را بلاک کنید ناگفته نماند استفاده از این برنامه طراحی سایت نه تنها برنامه تبلیغاتی بلکه هر پنجره دیگری را که بخواهد جدا گانه باز شود هم مسدود می کند .
• پاپ آپ بلوکر نیز نام یکی دیگر از برنامه های حذف تبلیغات پاپ آپ است یکی دیگر از امکانات بلوکر نسب لیست برنامه سیاه و سفید از طراحی سایت ها است از امکانات این برنامه این مورد است که بدانید بوسیله بلوکر کدام پاپ آپ از کدام طراحی سایت مسدود شود ودر کدام سایت مسدود نشود .با توجه به این موضوع که برخی از پاپ آپ ها غیر ضروری نیستند وبرای ادامه کار سایت ناگزیر به استفاده از آنها هستیم به عنوان مثال طراحی سایت های اجتماعی که در کنار آنها شما می توانید برنامه ثبت نام را لاگین کنید .که باز نشدن این پنجره ممکن است باعث سردر گمی کاربران ومرورگران طراحی سایت بشود .