افزایش میزان بازدید از سایت

افزایش میزان بازدید از سایت

افزایش میزان بازدید از سایت


افزایش میزان بازدید از سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت بر طبق بررسی ها و تحقیقات انجام شده در حوزه ی طراحی سایت قسمت قابل توجهی از کاربران از طریق صفحات جانبی سایت وارد سایت ها می شوند. البته این موضوع از اهمیت صفحه ی اصلی سایت نمی کاهد و هنوز هم به طور کلی پر بازدید ترین صفحه ی سایت صفحه ی آغازین آن است. و همچنین کاربران برای اینکه بتوانند وارد بخش های دیگر سایت شوند ابتدا باید وارد صفحه ی آغازین وب سایت شوند.
بازدید کنندگان غیرعادی و بازدیدکنندگان منحصربه فرد نباید از اهداف اصلی طراحی سایت ما باشند
بازدیدکنندگانی که پس از ورود به سایت ما بدون توجه به قسمت های دیگر سایت قصد خروج دارند در طراحی سایت اصطلاحا به بازدید کننده ی غیر عادی و یا بازدید کننده ی منحصربه فرد معروف اند. به همین جهت ما موفقیت هایمان را نباید بر این اساس بسنجیم و بر این اساس استوار کنیم. در واقع این گروه از بازدید کنندگان نباید در مقیاس سنجی و معیار و بررسی های ما در موفقیت سایت تجاری ما لحاظ گردد و باید به این بخش به نوعی نادیده انگاشته شود و ما باید روی باقیه حجم ورودی کاربران به سایت مان برنامه ریزی نماییم تا منجر به موفقیت وب سایت ما شود. بنابراین در طراحی سایت به هیچ وجه نباید تمرکز خود را روی بخشی که دارای ارزش لازم نیست بگذاریم.

طراحی سایت و آنالیز میزان ترک کاربران

انالیز میزان ترک کاربران نیز یک کار بسیار خطرناک است زیرا در صورت بررسی های اشتباه شما نمی توانید به تصمیم گیری درستی دست یابید در نتیجه با در دست داشتن نتایج غلط دچار اقدامات اشتباهی در خصوص سایت خود می شوید و اعمال این تغییرات اشتباه نیز ممکن است وضع را از انچه که هست وخیم تر نماید. در نتیجه باید در این بخش بسیار حساس و با دقت عمل کنید.

در طراحی سایت باید توجه کاربران را جلب کنید

با انالیز تعداد کاربران در بخش های مختلف کاربران می توانید تصمیم گیری کنید که برای کدام بخش ها برنامه ریزی نمایید تا به روش های مختلف مخاطبین را در سایت خود حفظ کنید. برای اینکار باید از روش های مختلف برای حفظ کاربران سایت تان بهره گیرید.

افزایش میزان بازدید از طراحی سایت

شما پس از طراحی سایت باید اقدامات لازم در جهت افزایش میزان بازدید از سایت تان را انجام دهید. برای این کار نیاز دارید که سایت خود را در معرض برخی از تست ها قرار دهید و برای این تست ها و بررسی ها لازم است تا از برخی افراد کمک بگیرید تا بتوانند در این تست همراه شما باشند تا بتوانید به نتایج بهتری از بررسی و تحلیل سایت خود دست یابید.