پنج رویکرد طراحی سایت ورزشی


پنج رویکرد طراحی سایت ورزشی

پنج رویکرد طراحی سایت ورزشی

پنج رویکرد طراحی سایت ورزشی

رویکردهای طراحی پورتال ورزشی


همان گونه که صنعت ورزش و در حال تغییر و دگرگونی می باشد، رویکردهای طراحی و توسعه سایت های ورزشی نیز در این گذار در حال تغییر می باشد. در این مقاله به بررسی 5 رویکرد غالب در طراحی این سایت ها خواهیم پرداخت.

1. تصاویر بزرگ


بسیاری از بهترین وب سایت های ورزشی شامل تعداد زیادی تصاویر و عکس های با کیفیت و بزرگ می باشند، که در پس زمینه و یا یک قسمت خاص وبسایت برجسته شده اند. بدیهی است وب سایت های خبری شامل عکس های کوچکتر همراه با متن های مرتبط با آن می باشد ، اما در طراحی وب سایت های تیم های ورزشی و یا سایت های ورزشی ارائه دهنده پوشاک خاص، اغلب به عکس های بزرگ به عنوان یکی از بخشهای برجسته طراحی خود تکیه می کنند.

2. رنگ بندی برجسته


به طور طبیعی، وب سایت تیم و لیگ های ورزشی معمولا بسیار رنگارنگ است و رنگ های برجسته رسمی تیم ها در طراحی سایت ورزشی لحاظ می گردد. وب سایت های فعال در زمینه پوشاک و کالای ورزشی نیز اغلب از این قاعده مستثنی نیستند.

3. نواحی خبری ورزشی


حتی وب سایت های که به صورت متمرکز در ضمینه اخبار فعالیت ندارند، مانند وب سایت لیگ ها و تیم های ورزشی و یا سایت وزشکاران ، به طور معمول شامل قسمت آخرین اخبار و اطلاعیه ها در صفحه اصلی هستند. طرفداران باشگاه های ورزشی عموما برای دریافت اخبار رسمی به وب سایت درباره بازیکنان و نتایج بازی ها به وب سایت باشگاه مورد علاقه خود رجوع می کنند .

4. شبکه طرفداران تیم ورزشی


هدف اصلی در این بخش ارائه زیربخشی از پورتال یا سایت ورزشی است که علاوه بر ایجاد یک محیط کاربری برای هواداران ، امکان ارسال مطالب و دعوت نامه های شخصی سازی سازی شده برای آنها فراهم آید. .

5. ویدیو ورزشی


ویدیو های خاطره انگیز و یا صحنه های ورزشی مرتبط با تیم یا لیگ ورزشی با قصد نمایش و انتقال یک رخ داد مرتبط نیز در برخی از وب سایت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد .