نمونه قرارداد طراحی سایت وردپرس

نمونه قرارداد طراحی سایت وردپرس

نمونه قرارداد طراحی سایت وردپرس


نمونه قرارداد طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران یکی از مهم ترین وظایف شرکت های طراحی سایت تنظیم قرارداد طراحی سایت وردپرس می باشد که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نکات مهم در قرارداد طراحی سایت وردپرس عبارتند از:

• موضوع قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت باید به درستی نوع طراحی سایت در قرارداد طراحی سایت وردپرس درج گردد.
• زمان قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت باید تاریخ و زمان اتمام طراحی سایت در قرارداد طراحی سایت وردپرس ذکر گردد.
• تعهدات کارفرما در قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت تمامی تعهدات مربوط به کارفرما از قبیل ارسال دسترسی هاست و دامنه، ترجمه متون، قوانین و نحوه پرداخت باید در قرارداد طراحی سایت وردپرس ذکر گردد.
• تعهدات مجری در قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت تمامی قوانین مربوط به مجری از جمله اصول حفظ و نگهداری اطلاعاتی که از سمت کارفرما ارائه گردیده در قرارداد طراحی سایت وردپرس باید ذکر گردد.
• هزینه های مربوط به قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت تمامی هزینه های مربوط به طراحی سایت و نحوه ی پرداخت باید در قرارداد طراحی سایت وردپرس به درستی درج گردد.
• پشتیبانی فنی در قرارداد طراحی سایت وردپرس: در این قسمت ذکر زمان، هزینه ها و نحوه پشتیبانی طراحی سایت لازم و ضروری می باشد.
• فسخ قرارداد طراحی سایت وردپرس: فسخ قرارداد یکی از نکات مهم در قرارداد طراحی سایت وردپرس می باشد که ذکر و پیش بینی قوانین مربوط به فسخ احتمالی قرارداد لازم و ضروری می باشد.

قوانین قرارداد طراحی سایت وردپرس

قوانین ماژور در قرارداد طراحی سایت وردپرس زمانی که به دلایل مختلفی شرایط قهری در بین طرفین قرارداد ایجاد شود به طوری که ادامه ی روند پروژه غیر ممکن باشد هر کدام از طرفین قرارداد می توانند به صورت کتبی مراتب را به دیگری اعلام نمایند. ذکر موارد مطرح شده در قرارداد طراحی سایت وردپرس لازم و ضروری است چرا که بیانگر قانونمند بودن شما در زمینه ی طراحی سایت می باشد.