نماد اعتماد الکترونیکی دیجی کالا

نماد اعتماد الکترونیکی دیجی کالا

نماد اعتماد الکترونیکی دیجی کالا


نماد اعتماد الکترونیکی دیجی کالا
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران یکی از دلایل اعتماد کاربران به طراحی سایت های همانند دیجی کالا ، نماد اعتماد الکترونیکی آنهاست که به محبوبیت بیشتر آنها منجر می شود. طراحی سایت های اینترنتی برای انجام معاملات با مشتریان خود باید احراز هویت بشوند و سپس مجوز لازم به آنها داده شود تا بتوانند از طریق درگاه های الکترونیک پرداخت آنلاین داشته باشند. این امر موجب جلوگیری از طراحی سایت های کلاه بردار می شود زیرا نماد الکترونیک به هر طراحی سایت اعطا نمی شود و کاربران اینترنتی که قصد خرید از طراحی سایت های اینترنتی را دارند می بایست به وجود این نماد در طراحی سایت نیز توجه لازم را داشته باشند.

تعریف نماد اعتماد الکترونیکی دیجی کالا

به طور کلی پس از مصوبه ای که از سمت بانک مرکزی ابلاغ شد ، طراحی سایت های اینترنتی که در آن ها خرید و فروش کالا از طریق درگاه های بانکی انجام می شود می بایست برای دریافت درگاه بانکی خود ، احراز هویت شده و نماد الکترونیک دریافت نمایند و این نماد از مرکز توسعع تجارت الکترونیک که وابسته به وزرات صنعت و معدن می باشد پس از بررسی های لازم به آنها اعطا می شود . یکی از نام هخای دیگر نماد الکترونیک ، ای نماد می باشد. دیجی کالا نیز همانند سایر طراحی سایت های با مجوز و رسمی دارای این نماد الکترونیکی می باشد.

دو ستاره بودن نماد الکترونیکی دیجی کالا

نماد اغلب سایت های اینترنتی دارای یک ستاره می باشد اما سایت دیجی کالا دارای دو ستاره می باشد که به دلیل نصب SLL امنیت طراحی سایت می باشد. نکات نماد الکترونیک به شرح زیر می باشند امکان کلیک بر روی نماد الکترونیک غیر جعلی بودن این نماد که از طریق کلیک کردن بر روی نماد الکترونیک طراحی سایت وارد سایت اینماد شوید و در این طراحی سایت می توان طراحی سایت های با مجوز را مشاهده نمود.