طراحی سایت اصولی و کاربردی برای مشاغل

طراحی سایت اصولی و کاربردی برای مشاغل

طراحی سایت اصولی و کاربردی برای مشاغل


طراحی سایت اصولی و کاربردی برای مشاغل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران بیش از یک بار پس از ارسال یک مشتری به آنها در مورد به روز رسانی بدانید، من با یک تصویر از یک مسئله طراحی سایت چشمگیر پاسخ دادم. معمولا، به دلیل پیشوند فروشنده از دست رفته، عدم موفقیت من در بررسی دوبار می توانم استفاده کنم برای دیدن اینکه آیا فناوری برای تمام مرورگرها و یا برخی از سبک ها به ارث برده شده استفاده می شود در عجیب و غریب در حالی که کار در کروم عالی است. دیدگاه دیگری از من قبل از نکات مثبت طراحی سایت شما امروزه، من به شدت از استفاده از ابزارهایی مانند تشویق می کنم و با داشتن تعداد کمی از هم تیمی ها یا دوستان شما یک چک تضمین کیفیت دوستانه را قبل از ارسال آنها به مشتری خود. من همچنین می خواهم یک فرآیند را به فرآیند شما اضافه کنم، که در آن شما از طریق مسائل مرتبط با مرورگر و از بین بردن مسائل مربوط به مرورگر های طراحی سایت پس از آنکه سایت برای راه اندازی نزدیک است توصیه می شود. پس من در طراحی وب و مهارت های توسعه خودم اعتماد دارم قابلیت اطمینان که به عنوان یک ابزار وب طراحی و توسعه در چند سال گذشته به من پیشنهاد شده است، حیرت انگیز است. لازم نیست نگران یا حتی فکر کنم درباره پیشوندهای فروشنده. همچنین مجبور نیستم هر دو دقیقه مرورگر خود را تازه کنم تا ببینم آیا جدیدترین خطوط تمام پروژه را خراب کرده است یا خیر. ارائه می دهد واقعی آنچه شما می بینید چیزی است که شما تجربه. به عنوان و طراح بصری، می توانم به طور قابل اعتماد پاسخگو، پویا و تعاملی را ایجاد کنم. کار من در طراح در واقع یک پیش نمایش زنده از مرورگر من استفاده می کنم.

اصول طراحی سایت کاربردی

هر دو سرعت تولید و کیفیت به طور چشمگیری پس از چند هفته از استفاده از بهبود یافته است. سرعت سایت من حدود برابر سریعتر در است تا در سایر پلتفرم های توسعه وب و یا هنگام دستکاری. نمونه کارها من قبل از زمانبندی پروژه ها و طرح های سایت دارای سطوح مختلف پیش بینی پذیری بود زمانیکه من هک کردن تم های وردپرس را پشت سر گذاشتم، زمانبندی پروژه ها بسیار متفاوت بود، زیرا دشوار بود که مشتریان مهلت واقع بینانه را به مشتریان ارائه دهند. بیشتر این تغییرات از ساخت سایت های محدود شده قالب صورت گرفت و یا روند یافتن یک توسعه دهنده قادر به تبدیل طرح ها به یک قالب وردپرس بود. پس از تکمیل طراحی سایت در فتوشاپ و یا یک ابزار طراحی دیگر، در ساخت سایتهای سفارشی، پس از اتمام طراحی در فتوشاپ یا یک ابزار طراحی سایت دیگر، خودم را با استفاده از انگشتان من عبور دادم و فایل های خلاقانه را به یک توسعه دهنده تحویل دادم، امیدوار بودم که حداقل مطابق با سایت اصلی آنها اغلب با سوالاتی در مورد قابلیت ها می آیند و ما می توانیم خود را در یک حلقه بازبینی قرار دهیم، فقط سعی می کنیم تا چگونگی کار با طراحی سایت تعامل برقرار شود. بنابراین، تصمیم گرفتم در مورد توسعه طراحی سایت بیشتر بدانم فقط به این ترتیب می توانم بیشتر با توسعه دهنده ارتباط برقرار کنم! همه آنها احساس کردند زمانی که متوجه شدم که من می توانستم نمونه ای از سایت خود را به نمایش بگذارم، پیش از آن، یک وقت تلف شده بود. من صرف وقت صرف وقت برای گرفتن طراحی سایت برای کار می کردم. و این به این معنی بود که من زمان زیادی را از دست دادم که بهتر است در بهبود تجربه کاربر یا جریان کاربر صرف شود.

دسترسی راحت به طراحی سایت کاربردی

هنگامی که در راحت تر شدم، ساخت سایت تبدیل به طبیعت دوم شد، تقریبا بدون دردسر. من می توانستم تصویر کنم، سپس آن را به بلوک های دیویی یا ویدجت های پیش ساخته تبدیل کنم و هر کدام از آنها را بر اساس سبک طراحی سایت کنم. اگر یک بلوک بلوک یا عنصر کشویی در زمان تکرار طراحی یا بعد از آن مورد نیاز بود، دیگر برای من مشکل نبود و فقط چند دقیقه در اختیار داشتم. حالا که تغییرات دیگر مشکل برای اجرای نیست، من می توانم زمان بیشتری را صرف جزئیات دیگر برای ارائه یک تجربه بهتر گرد. و هنوز مهلت مشخصی را که می توانستم به راحتی برآورده شود، ارائه می دادم. قبل از طراحی سایت من مجبور شدم بگویم نه، بیش از حد اغلب گفتن هیچ به یک مشتری را می تواند کار بسیار دشوار است، به خصوص به عنوان یک مستقل که می خواهد یک راه حل کامل دیجیتالی ارائه دهد. اما در روزنامه قالب وردپرس، من باید بگویم اجازه دهید با توسعه دهنده خود چک کنم یا فقط به درخواست های خاصی بگویم و چه اتفاقی می افتد زمانی که به مشتری بگویید مشتری کمتری راضی است. یا، بدتر از آن، یک مشتری که متوقف کردن درخواست ویژگی های جدید در طراحی سایت ، زیرا اعتماد به نفس من را از دست داده است. پس از من می توانم بگویم گاهی اوقات خوب، چندین بار مشتری یک درخواست طراحی سایت را برای من ارسال می کند که ساعت ها یا حتی روزها را به من می دهد. در حال حاضر، اغلب طراحی سایت می توانم به روز رسانی در عرض چند دقیقه خواندن درخواست خود به نظر می رسد فوق العاده است که به یک مشتری پاسخ دهید که به روز رسانی شده است به طراحی سایت خود را تحت فشار قرار داده است دقیقه پس از درخواست آنها در صندوق پستی می باشد.