سئو محلی در طراحی سایت

سئو محلی در طراحی سایت

سئو محلی در طراحی سایت


سئو محلی در طراحی سایت سئو محلی مهم است از کل جستجوها در گوگل محلی هستند اگر یک مشاغل محلی را اداره می کنید و سئو محلی شما بهینه نشده است ، اگر کسی در اینترنت محصول یا خدمات خود را جستجو کند ، مشتری را از دست می دهید و بسیاری از مشتریانی که به دنبال راه حل در اینترنت هستند در طراحی سایت وجود دارد. از کل مشتریان حداقل هفته ای یکبار از تلفن همراه خود برای یافتن مشاغل محلی و حتی هر روز استفاده می کنند.
از این تعداد درصد وقتی در کیلومتری از فروشگاه بازدید می کنند اگر سئو شما بد باشد ، این مشاغل شما را در طراحی سایت پیدا نمی کنند. منظور از سئو محلی در طراحی سایت چیست سئو محلی را می توان با سئو ارگانیک مقایسه کرد اما دارای موقعیت مکانی خاص است. هدف شما این است که در نتایج جستجو برای نمایش داده شدگان جستجوی محلی قرار دهید. یک رستوران در نیویورک اگر به جستجوی یک رستوران در هیوستون بپردازد.

بهینه سازی طراحی سایت

اگر طراحی سایت شما بهینه نشده است نمی توانید در ها صعود کنید شما باید سئو طراحی سایت خود را امروز بررسی کنید تا متوجه شوید چه چیزی باید بهبود یابد. اگر می خواهید سئو محلی را بهبود بخشید ، علاوه بر بهینه سازی های سئو و آزمایش شده باید تغییرات زیر را نیز انجام دهید شما باید یک صفحه تماس دقیق ایجاد کنید. مردم می خواهند تا حد امکان درباره شرکت شما بیاموزند. صفحه تماس شما باید حاوی اطلاعات زیر باشد.
همچنین با عنوان ان ای پی شناخته می شود همچنین باید آدرس ایمیل خود را مانند فروشگاه دوچرخه ولو از سیاتل به اشتراک بگذارید. شما باید کلیه مکان ها و آدرس های شرکت خود را در طراحی سایت به اشتراک بگذارید هیچ کاری انجام نمی دهد این رستوران می خواهد توسط مردم نیویورک پیدا شود بنابراین اگر می خواهید مشتریان محلی را در طراحی سایت بدست آورید ، نمی توانید از بهبود سئو محلی خود جلوگیری کنید.

عملکرد سئو محلی در طراحی سایت

بنابراین اگر نقشه ای ندارید که مکان شرکت شما را نشان دهد بسیار احمقانه خواهد بود زیرا از کل کاربران آدرس گوگل خود را در گوگل مپ جستجو می کنند استارباکس همه کارها را به درستی انجام می دهد و حتی نقشه تعاملی دارد. شما باید توصیفات را به نمایش بگذارید. راهنمای محلی سئو می گوید گوگل توصیفات را به عنوان سیگنال اعتماد ارزیابی می کند به همین دلیل ، راهنمای سئو محلی دارای صفحه ای کامل از نظرات مشتریان است.
براساس گزارشی که در سال از طرف موز در مورد عوامل رتبه بندی محلی ارائه شده است ، نزدیکی با کاربر بسیار مهم است اگر فقط ده یا کمتر مکان دارید ، می توانید هر کس را با نام ، آدرس و شماره تلفن خود در پاورقی طراحی سایت خود قرار دهید. شما باید شماره تلفن خود را بر روی تلفن های همراه قابل کلیک کنید. حدود از کل جستجوهای تلفن همراه مختص مکان هستند. به همین دلیل طراحی سایت شما برای بهینه سازی دستگاه های تلفن همراه نیاز دارد.

ساخت پروفایل در طراحی سایت

طراحی سایت شما تنها مکانی برای تبلیغ شرکت شما نیست و سایت های بررسی محلی در منطقه خود را فراموش نکنید. چرا این مهم است از آنجا که نتیجه برتر جستجو معمولاً طراحی سایت ها را برای بررسی مشتری لیست می کند. با استفاده از این پروفایل می توانید نمایندگی شرکت خود را در نتایج جستجو تحت تأثیر قرار دهید. اگر نمایه خود را کاملاً پر کنید و نظرات مشتری را جمع آوری کنید بعداً با جزئیات بیشتر به آن می پردازم می توانید رتبه خود را بهبود بخشید.
سپس کاربر نمایه شما را در گوگل مپ مشاهده می کند همانطور که در این مثال قهوه سیاتل کار می کند. این مرحله واقعاً مهم است به خصوص وقتی در نظر بگیرید که از کل مشتریان از آن برای جستجوی مکان یک شرکت استفاده می کنند. شما همچنین باید برای گروه هدف خود در شبکه های اجتماعی مربوطه نماینده باشید. به استراتژی های بازاریابی به خوبی امتحان کنید. تهیه یک اطلاعات یکسان در همه سیستم عامل ها و شبکه ها هنگام تنظیم کنند.

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

یک وبلاگ برای سئو طراحی سایت مهم است اگر هنوز یکی از آنها را ندارید ، اکنون باید یک وبلاگ ایجاد کنید. برای به دست آوردن مزایای سئو ، وبلاگ شما باید تحت دامنه شرکت شما میزبانی شود. اگر اکنون پیوندهایی را با وبلاگ خود ایجاد کنید ، آنها به دامنه شرکت شما اختصاص داده می شوند. آیا هنوز می توانید نمودار پای را در ابتدای این مقاله به خاطر بسپارید این نشان می دهد که پیوندها مهمترین عامل رتبه بندی ارگانیک هستند.
اگر رتبه وبلاگ شما افزایش یابد ، بر رتبه بندی طراحی سایت شما نیز تأثیر می گذارد. اگر برای وبلاگ خود مقاله می نویسید ، همیشه باید با موضوعات محلی سر و کار داشته باشید و در صورت امکان نام شهر خود را ذکر کنید. همه کاربران نام رسمی یک شهر را جستجو نمی کنند ، بنابراین شما باید به محلات ، شهرهای همجوار یا اصطلاحات محلی و نام افراد محلی نیز اشاره کنید. گزارش رویدادهای محلی نه تنها برای سئو مفید است.

بازاریابی در طراحی سایت

گزارش خود را درباره محصولات و خدمات خود ادامه ندهید مردم به محصولات شما در طراحی وب سایت علاقه ندارند ، بلکه خودشان هستند شما باید مقالاتی بنویسید که مفید و مفید باشد. شما باید به یک منبع قابل اعتماد در صنعت خود تبدیل شوید. هیچ یک از مقالات در وبلاگ استونیفیلد در مورد محصولات این شرکت نیست. در عوض ، این شرکت مشاوره مفیدی را ارائه می دهد. بلکه اطلاعات مفیدی را برای مشتریان محلی شما ارائه می دهد.
می توانید از رویدادهای محلی ، بازارها ، جشنواره های شهر و رویدادها در طراحی سایت استفاده کنید. یا می توانید از رویدادهای محلی ، سازمان ها یا یک باشگاه ورزشی حمایت مالی کرده و سپس در مورد آنها گزارش دهید. پروفایل های خود در طراحی سایت بسیار مهم است همیشه به یاد داشته باشید ، قوام مهم است. با تشکر از پروفایل های شما ، شرکت شما اکنون قابل مشاهده است. علاوه بر این ، شما اطلاعات بیشتری در مورد شرکت است.

ایجاد پیوند در طراحی سایت

در حالی که شما در حال ایجاد یک وبلاگ برای گروه هدف خود هستید ، باید پیوندهای ورودی را نیز بسازید. شما می توانید در وبلاگ های صنعت محلی در بحث و گفتگو شرکت کنید. از رقبای مستقیم باید اجتناب شود ، اما مطمئناً رقبا یا شرکت هایی هستند که پیشنهاد شما را در طراحی وب سایت تکمیل می کنند. در بحث و گفتگو شرکت کنید ، نظرات خود را ترک کنید یا وبلاگ آنها با پیوند را در یکی از مقاله های خود ذکر کنید.
برای تبلیغ عمومی طراحی سایت خود و ایجاد پیوندهایی برای وبلاگ خود باید با سایر مشاغل محلی در صنعت خود ایجاد کنید. خود به موتورهای جستجو ارائه می دهید ، که به نوبه خود به نفع رتبه شما در طراحی سایت خواهد بود. علاوه بر این درصد از کل جستجوهای محلی بر روی تلفن های همراه انجام می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاربر می تواند با یک کلیک با شما تماس بگیرد. شما باید توصیفاتی را از مشتریان خود جمع آوری کرده.

جذب مخاطبان به طراحی سایت

اگر نمی دانید چه کسی می خواهید با مقالات خود هدف گذاری کنید ، گرفتن نتایج مورد نظرتان سخت خواهد بود. برای اینکه بتوانید مشتریان محلی را در همسایگی خود هدف قرار دهید باید یک شخصیت خواننده برای طراحی سایت ایجاد کنید. نیلسن برنامه زیپ کد را تهیه کرده است که می توانید برای این کار استفاده کنید. کد پستی خود را وارد کنید تا اطلاعات جمعیتی مانند میانگین درآمد ، سن و متوسط هزینه ساکنان محله خود را دریافت کنید.
این برنامه ساکنان را با هم گروه می کند و به این گروه ها اسامی توصیفی می دهد ، به عنوان مثال زرگان شهری یا یست های مشترك و سپس آنها را به صورت برجسته در طراحی وب سایت خود قرار دهید تا سئوی محلی خود را بهبود ببخشید. شما باید طرح اضافه کنید. به عنوان زبان مشترک برای سه موتور جستجوی بزرگ ، گوگل ، بینگ و یاهو راه اندازی شد. با یک طرح ، موتورهای جستجو می توانند طراحی سایت ها را بهتر درک و ارزیابی کنند.

نقش منابع در طراحی سایت

اگر قبلاً در حال مرور مقاله های قدیمی خود هستید می توانید به منابع بهتر و به روز تری نیز مراجعه کنید. طبق گفته های کریزی اگ ، شما باید نظرات خود را با نظرات تخصصی آمار اینفوگرافیک ها ، رویدادهای جاری و اخبار در طراحی سایت غنی سازی کنید. اکنون باید منبع را بیابید و دریابید که برای یافتن یک جایگزین چه اشتباهی رخ داده است به این ترتیب می توانید مشکل را برطرف کنید اگر صفحه دیگر در دسترس نیست.
شما باید اقدامات شدیدتری را انجام دهید به در این حالت ، شما باید یک منبع جدید پیدا کنید تا منبع قدیمی را جایگزین کنید. اگر نمی توانید چیز مناسبی پیدا کنید ، باید مرجع را حذف کنید. بهتر از یک پیوند شکسته که منجر به جایی در طراحی وب سایت نمی شود. شما می توانید با جایگزین کردن لینک های خراب ، سایت خود را بهتر و مفیدتر از نظر گوگل کنید البته این هم در رتبه بندی شما تأثیر مثبتی دارد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش