چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت خود را پیدا نمایید

چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت خود را پیدا نمایید

چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت خود را پیدا نمایید


چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت خود را پیدا نمایید
طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی موتور جستجو همه چیز در مورد رتبه بندی فیس بوک های نام تجاری طراحی سایت نیست. "اکثر شرکت ها رتبه اول را برای نام تجاری طراحی سایت خود رتبه بندی می کنند، بنابراین نگران نباشید. به همین دلیل است که جستجوگرها با عبارات کلیدی غیر مارکدار خیلی وسواس دارند.
اما سه نوع عبارات کلیدی وجود دارد و عبارت مارک یکی از بزرگترین آنها است. در اینجا یک شکست وجود دارد: این نوع سوم، کلمات کلیدی مارکدار، معمولا توسط SEOs نادیده گرفته می شود. اما در واقع، آنها بینش قدرتمند را برای بازاریابان و طراحی سایت فراهم می کنند. جستجوی مارک ها یک سلاح مخفی برای استراتژیست های محتوا است زیرا آنها سرنخ های قدرتمند در مورد مخاطبان ما دارند.

شناخت کلمات کلیدی طراحی سایت شما

یک عبارت کلیدی مارک یک عبارت جستجو است که شامل نام یک نام تجاری، یک نام تجاری طراحی سایت یا نام یک محصول خاص است. آنها به عنوان جستوجوی ناوبری نامیده می شوند، زیرا افرادی که برای مارک ها جستجو می کنند معمولا سعی دارند به یک طراحی سایت یا صفحه طراحی سایت شرکت خاصی دسترسی پیدا کنند. این توضیح می دهد که چرا این عبارات از طریق نرخ های فوق العاده بالا می باشد. 50٪ یا بیشتر از افرادی که برای مارک ها جستجو می کنند، روی صفحه طراحی سایت رتبه بندی برتر کلیک می کنند. و معمولا این نام تجاری طراحی سایت است.
هنگامی که مردم برای نام تجاری طراحی سایت شما نگاه می کنند، سرنخ هایی را به شما می دهند. آنها به شما می گویند آنچه را که از شما می خواهند. آنچه آنها نیاز دارند آنها همچنین ترافیک واجد شرایط را جذب می کنند. شما فقط باید این عبارات را پیدا کنید و آن نیازهای اطلاعات را رفع کنید. توجه: این تحقیق برای علامت های بزرگتر بهتر کار می کند. مارک های کوچکتر ممکن است در پیدا کردن بینش در اینجا مشکل داشته باشند. اما تحقیق بسیار آسان است، هر کس باید آن را انجام دهد.

چگونه کلمات کلیدی طراحی سایت خود را شناسایی نمایید

آنها بسیار آسان برای پیدا کردن هستند. در اینجا سه منبع کلیدی مارکدار وجود دارد.گوگل شرکت شما فقط برای شرکت خود، با تایپ کردن نام کسب و کار بدون وارد کردن وارد شوید و یک دسته از آنها را ببینید.این نوع از جستجوگرها در مورد فشار دادن چیزهای بد است. این بخشی از مدیریت شهرت و PR است. و سریع ترین راه برای انجام این کار، ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی است. این اغلب طراحی سایت ها را مرور می کند و ستارگان زشت و آن اخبار را در مورد این وحشتناک دعوت می کنند.
یک ویدیوی "درباره ما" دریافت کردید؟ ایجاد کانال یوتیوب و ارسال آن در آنجا. این ممکن است نتایج جستجوی گوگل را بالا برد، طراحی سایت های بررسی را با بررسی های منفی پرتاب کند. شما لازم نیست که در رسانه های اجتماعی فعال باشید تا حضور در آنجا داشته باشید. فقط مشخصات خود را ایجاد کنید و یک پست ایجاد کنید. این پست می تواند به آنان اطلاع دهد که شما از این شبکه استفاده نمی کنید و پیشنهاد می کنید که آنها را در یک شبکه اجتماعی دیگر یا در طراحی سایت خود پیدا کنید. در اینجا چیزی است که حساب توییتر ما مانند توییتر از آن استفاده می کند.احتمال دارد که این جستجوگران احتمالا با استفاده از جستجوی صوتی در موبایل باشند. آنها احتمال بیشتری پیدا می کنند که برخی از اطلاعات اساسی در صفحه نتایج جستجو وجود داشته باشد، بنابراین احتمال کمتری دارند که کلیک کنند و بازدید کنند.

جستجوهای مشابه را در گوگل برای کلمات کلیدی طراحی سایت پیدا نمایید

منبع دیگر فتوشاپ های مارک دار عبارت "جستجو مربوط به" در پایین صفحه نتایج جستجو است. اگر برای نام تجاری طراحی سایت جستجو کنید، این بسیار شبیه عبارات پیشنهادی است که قبلا پیدا کرده اید. اما برای یکی از این عبارات پیشنهاد شده جستجو کنید و بینش های عمیق تر دریافت کنید.

لیست کلمات کلیدی طراحی سایت خود را فراهم نمایید

چگونه برای کلمات کلیدی مارک ها بهینه سازی کنیم. پنج نوع مختلف فونت های مارک دار و پنج راه برای بهینه سازی برای آنها وجود دارد. در اینجا خرابی است. اگر آنها آدرس طراحی سایت خود را می دانستند، ممکن است فقط به طراحی سایت شما رفته باشند. اما آنها برای نام تجاری طراحی سایت جستجو کردند، بنابراین اکنون آنها SERP ("صفحه نتایج جستجوی موتور جستجو") را برای نام تجاری طراحی سایت شما می بینند. در اینجا چیزی است که احتمالا به نظر می رسد:
این ممکن است شامل نقشه و محلی 3 بسته، اخبار، صفحات داخلی، صفحه ویکیپدیا و تبلیغات باشد اگر شما یا رقبا، تبلیغات Google را برای نام تجاری طراحی سایت خود خریداری کنید. آیا رتبه بندی ستاره ها و بررسی ها را در بالای صفحه می بینید. اگر در هر یک از این طراحی سایت ها دارای 4.5 تا 5 ستاره هستید. شما دو گزینه دارید: یک بررسی بهتر داشته باشید (امیدوارم شما در انجام کارهای خوب و چند طرفدارانی که اگر به سادگی از شما بپرسند، به صورت آنلاین می گویند) یا این بررسی ها را پایین بیاورید.

گوگل بسیار سریع است که اطلاعات اولیه و پاسخهای اساسی را سریع نشان دهد. این چیزی است که "پانل دانش" در مورد آن است.بنابراین برای این عبارات مارکدار بهینه سازی شده، مطمئن شوید که صفحه کسب و کار Google My Business را ادعا کرده و با اطلاعاتی که شما می توانید آن را پر کنید. شروع کنید و مطمئن شوید که از دسته کسب و کار صحیح استفاده می کنید. سپس چند عکس بزرگ را آپلود کنید. ساعتهای کاری و هر چیز دیگری را در چک لیست محلی SEO اضافه کنید.
اگر آنها به دنبال بررسی هستند، شما نیاز به یک طرح برای بررسی مثبت در تمام طراحی سایت های رتبه بندی است. این را اولویت قرار دهید. برای فشار دادن این طراحی سایتهای بازبینی، یک صفحه بازبینی از خودتان ایجاد کنید. سپس برچسب های طرح واره را به صفحه بررسی خود اضافه کنید تا ستاره های خود را بدست آورید. برای جزئیات بیشتر از برنامه نویس بخواهید.اگر شما دارای یک طراحی سایت تجارت الکترونیک هستید و شما منبع منحصر به فرد محصولات خود نیستید، احتمالا خرده فروشان تبلیغات را بر روی نام محصولات خود خریداری می کنند.