چهار نکته کلیدی در طراحی وب سایت برای بالا بردن سرعت ایندکس مطالب

چهار نکته کلیدی در طراحی وب سایت برای بالا بردن سرعت ایندکس مطالب

چهار نکته کلیدی در طراحی وب سایت برای بالا بردن سرعت ایندکس مطالب

نقش شبکه های اجتماعی در طراحی وب سایت جهت ایندکس مطالب

امروزه نقش شبکه های اجتماعی به صورت چشمگیری در حال افزایش است. موتورهای جستجو نیز توجه زیادی را معطوف به شبکه های اجتماعی کرده اند و به صورت کامل آنها را رصد می نمایند. اما یکی از کاربردهای مهم شبکه های اجتماعی در طراحی وب سایت کمک به ایندکس سریع تر محتوا می باشد. شما باید سعی کنید مطالب و محتوای سایت خود را به صورت هم زمان در چند شبکه اجتماعی مشهور انتشار دهید زیرا با این کار باعث می شوید اسپایدرها از چند سایت معروف که اتوریتی های بالایی نیز دارند پینگ مطلب شما را دریافت کنند و همین باعث می شود که موتورهای جستجو مرتباً به سایت شما سرکشی کنند و مطالب شما سریع تر ایندکس شود.

ارسال پینگ به موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

هم سیستم های گوناگون و هم پلاگین های متنوعی که در سیستم های مدیریت محتوا قرار گرفته است، وجود دارد که از طریق آنها می توانید به روز شدن سایت خود و قرار دادن مطالب جدید در آن را به موتورهای جستجو خبر داده و از آنها بخواهید که به سایت شما سر بزنند. موارد مختلفی در طراحی وب سایت وجود دارد که باعث می شود در این راه عجله و زیاده روی نکنید زیرا ممکن است ارسال های پینگ های بیش از اندازه و زیاد نه تنها شما را به هدفتان نرساند بلکه تأثیرات منفی نیز بر سایت شما داشته باشد.

ایندکس سریع تر مطالب با ایجاد محتوای پویا در طراحی وب سایت هر مطلبی خزنده های موتورهای جستجو را به خود جلب نمی کند و برای اینکه بتوانید توجه آنها را به مطالب جدید خود جلب کنید نیاز است که محتوای پویا ایجاد نمایید. البته ناگفته نماند که در طراحی وب سایت پلتفرم های زیادی در بلاگ نویسی وجود دارد که با کمک پلاگین ها و ویجت ها چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می دهند. استفاده از آنها باعث می شود که بدون ایجاد تغییری در طراحی وب سایت محتوا ایجاد نمایید و به شناساندن سایت در گوگل کمک کنید.

طراحی وب سایت و اهمیت لینک های داخلی در ایندکس مطالب

یکی از مواردی که همواره بر آن تأکید داریم این است که در صورتی که لینک های داخلی ساختار صحیحی نداشته باشند طراحی وب سایت بی معنی می شود. لینک های داخلی در سایت نقش مهمی دارند و به مانند یک پل مطالب شما را به یکدیگر ارتباط می دهند و طبیعتاً اگر در طراحی وب سایت شما این ساختار اشتباه باشد پلی بین محتوای شما قرار نخواهد داشت. وجود این ارتباطات است که باعث می شود خزندها بیشتر به محتوای سایت شما توجه نمایند و در مدت زمان کمتری اطلاع یابند که محتوای سایت را به روز کرده اید.