هک های روانی محتوا در طراحی سایت

هک های روانی محتوا در طراحی سایت

هک های روانی محتوا در طراحی سایت


هک های روانی محتوا در طراحی سایت آیا می دانید روانشناسی چه ارتباطی با بازاریابی دارد بیشتر بازاریابان با روانشناسی ناآشنا هستند. اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از اصول روانشناسی برای استراتژی بازاریابی خود در طراحی سایت استفاده کنید. با این حال ، من می خواهم یک چیز را از قبل روشن کنم. ترفندهای موجود در این مقاله به هیچ وجه برای فریب مشتریان شما نیست ما این را نمی خواهیم اگر مشتریان خود را فریب دهید ، اعتماد آنها را از دست خواهید داد.
این برای تجارت خوب است شما می خواهید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. برای تقویت ارتباط با مشتریان می توانید از اصول روانشناسی در طراحی سایت استفاده کنید. شرکتها می توانند از روانشناسی برای اصلاح استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند. برای این کار نیازی به دیپلم ندارید ، زیرا درک بیشتر مفاهیم آسان است. شما فقط باید روشهای خلاقانه ای برای ادغام مفهوم مربوطه در استراتژی بازاریابی خود در طراحی سایت ارائه دهید.

روانشناسی و تاثیر آن بر طراحی سایت

ادوارد تورندایک در اوایل قرن بیستم به عنوان روانشناس کار کرد هاله مخفف ادراک عمومی مثبت از یک شخص یا در مورد ما یک شرکت و یک طراحی سایت است که در اثر تحریف مثبت اتفاق می افتد. این مخفف ادراک شرکت شماست. اگر شرکت شما از یک چیز خاص خوب است ، مصرف کننده به طور خودکار فرض می کند که با مناطق دیگر نیز آشنا است. در اینجا مثالی وجود دارد که همه با اطمینان می دانند.
اپل پیشرو در جهان فن آوری های نوآورانه مانند تلفن های هوشمند و رایانه است. به نظر پیچیده است ، اما بازاریابی واقعاً عالی است. شما می توانید با استفاده از رویکردهای بیان شده در این مقاله ، برای تبلیغ مطالب خود از رقبای خود ایستادگی کنید. هنگامی که اپل محصولی جدید مانند ساعت را معرفی می کند ، مصرف کنندگان به طور خودکار فرض می کنند که این محصول با کیفیت بالا نیز هست. مثال دیگری است.

استفاده از استراتژی محتوا در طراحی سایت

با داشتن معتبر و اقتدارگرا و تأسیس خود به عنوان یک متخصص در یک زمینه شما باید تکالیف خود را انجام دهید. وقتی مقاله ای راجع به ابزارهای بازاریابی برای توسعه تجارت خود می نویسم ، از تجربه خودم استفاده می کنم. شما باید این کار را انجام دهید به مردم بگویید که شما با موضوع آشنا هستید. برای تقویت اظهارات خود از منابع معتبری استفاده کنید اگر شما یک پست وبلاگ در مورد سلامتی می نویسید و در طراحی سایت خود است.
به محصولاتی ارجاع می دهید ، اما خود شما متخصص بهداشت نیستید ، می توانید بگویید طبق گفته کارشناسان بهداشت از وب ام دی میلیون نفر در ایالات متحده از دیابت نوع رنج می برند بسیاری از مردم بر این باورند که یک لبخند جذاب می تواند تأثیر مثبتی در حرفه خود داشته باشد. اما این درست نیست ، زیرا در اینجا نیز بیشتر مربوط به ادراک در طراحی سایت است. نام پزشک را بگذارید. به نقل از مطالعات و بحث در مورد محتوای آنها بپردازید.

از شکاف های اطلاعاتی در طراحی سایت استفاده کنید

شکاف های اطلاعاتی ما را کنجکاو می کند ابتدا باید افراد علاقمند به پیشنهاد شما را به استفاده از این رویکرد برای استراتژی محتوا خود جلب کنید وقتی موضوع جدید و ناشناخته است ، کنجکاو می شوید. به محض آشنایی با موضوع ، علاقه خود را در طراحی سایت از دست می دهید هرچه بیشتر بدانید علاقه کمتری دارد بنابراین باید موارد زیر را انجام دهید شما باید یک شکاف اطلاعاتی مصنوعی ایجاد کنید به مشتریان یا مشترکین خود اجازه دهید فقط آنچه را می دانند بدانند.
اگر مشتریان علاقه مند می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنند برای یافتن این اطلاعات اقدامات مناسب را انجام دهید سونی در سال از این استراتژی استفاده کرد این شرکت مجموعه ای از نکات تلویزیونی راجع به یک زن در یک دفتر بی پروا منتشر کرده است. همانطور که آن را از سینما طراحی سایت می شناسید ، از موسیقی تبلیغاتی پشتیبان تهیه شد. شرکت سونی به هیچ وجه در طراحی سایت ذکر نشد. هر نقطه‌ای با این تصویر به پایان رسید.

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

افراد به طرز جادویی به خطوط موضوعی کشیده می شوند که آنها را کنجکاو می کند. شما همچنین باید از این رویکرد برای عناوین پست های وبلاگ خود در طراحی سایت استفاده کنید. می توانید خوانندگان را با یک تیتر جالب متقاعد کنید چند جمله اول مقاله شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر می توانید خواننده را با چند جمله اول جذاب کنید ، به احتمال زیاد آنها کل مقاله را می خوانند. شما می توانید از خلاء اطلاعاتی هدفمند است.
برای آگاهی خوانندگان از شرکت ، طراحی سایت و وبلاگ خود استفاده کنید با استفاده از این استراتژی می توانید شرکت خود را در معرض دید مثبت در طراحی سایت قرار دهید. اگر اعتماد مشتریان خود را جلب کرده اید و به طور کلی به عنوان معتبر شناخته می شوند ، می توانید دامنه محصولات خود را درست مانند اپل گسترش دهید در طراحی سایت آیا قبلاً اصطلاح را شنیده اید بارها این مخفف را دیده اید. اگر افراد خنده دار به نظر برسند.

رسانه های اجتماعی طراحی سایت

بسیاری از افراد آن را در مورد عکس ها و پست های دوستانشان در رسانه های اجتماعی اظهار می کنند. آمازون از این رویکرد روانشناختی برای ترویج آمازون در طراحی سایت استفاده می کند. این سرویس معمولاً یورو در سال هزینه دارد ، اما گاهی اوقات پیشنهادهای ویژه با زمان محدود وجود دارد. آمازون به طرز ماهرانه ای این استراتژی را اجرا می کند مشتریان زمان کمی برای استفاده از این پیشنهاد با توجه به شرایط ذکر شده دارند.
قبل از اینکه خیلی دیر شود سریع عمل کنید اگر مشتری قبلاً به فکر خرید آمازون بوده است ، از این پیشنهاد استفاده می کند زیرا نمی خواهد آن را از دست بدهد. همچنین می توانید از این استراتژی برای محتوای خود استفاده کنید. بیایید بگوییم که شما کتاب الکترونیکی نوشتید و می خواهید آن را در طراحی سایت خود تبلیغ کنید. در این حالت می توانید برای مدت زمان محدود آن طراحی وب سایت را برای بارگیری رایگان در دسترس قرار دهید.

اصل اساسی تقابل در طراحی سایت

اصل اساسی تقابل در واقع بسیار ساده است اقدامات مثبت پاداش می گیرد و اقدامات منفی مجازات می شوند. همچنین می توانید از این اصل برای تبلیغات تبلیغاتی خود در رسانه های اجتماعی جهت طراحی سایت استفاده کنید. شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان و تبلیغ مطالب خود استفاده کنید. اما چگونه می توان از اصل متقابل استفاده کرد برای دوست داشتن پست های طرفداران خود روی لایک کلیک کنید.
باید فوراً به کمپین خود بیفزایید ایده دیگری است از طرف دیگر شما می توانید تعداد محدودی از محصولات را ارائه دهید اگر مشتری سریع عمل نکند ، شانس خود را از دست داده است زیرا محصول شما نسخه محدودی دارد و به سرعت در طراحی سایت فروخته می شود در مورد پست های طرفداران خود نظر دهید شما لطف را برمی گردانید. اگر لایک و نظرات بیشتری جمع آوری کنید و پست های شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود.

بحث و جدل در طراحی سایت ایجاد کنید

ایجاد بحث و جدال به خوبی پذیرفته شده است اما باید مراقب باشید. درگیر بحث های سیاسی ، نژادپرستانه یا مذهبی نشوید ارزشش را ندارد در عوض ، موضوعی را در نظر بگیرید که بحث برانگیز است. آیا هنوز هم می توانید این لباس را به خاطر بسپارید من الان قصد ندارم در مورد رنگ این لباس بحث کنم. این عکس باعث ایجاد حسی شد و اینترنت را برای هفته ها مشغول نگه داشت. این نوع حساب رد کردن شما نیاز به ایجاد در طراحی وب سایت است.
با یک موضوع منحصر به فرد پیش بروید تا محتوای شما به یک ویروس تبدیل شود. می توانید محتوای خود را بهتر تبلیغ کنید ایده های خود را با طرفداران خود مبادله کنید تا آنها نعمت را پس دهند. همچنین می توانید از این استراتژی برای وبلاگ ها استفاده کنید. در مورد پست های وبلاگ در مورد صنعت خود اظهار نظر کنید تا ارتباط برقرار کنید. خوانندگان سپس از وبلاگ شما بازدید می کنند و همچنین نظر خود را در طراحی سایت می گذارند.

نتیجه گیری

اگر وبلاگ شما نظرات بیشتری کسب کرد ، می توانید همزمان تعداد کلمات موجود در صفحه خود را در طراحی سایت افزایش دهید. اگر پستهای شما معمولاً کوتاه است ، نظرات بیشتر می تواند شانس موفقیت شما را بهبود بخشد. همه این موارد با در نظر گرفتن اصل تلافی در استراتژی محتوا امکان پذیر است. منظور من این نیست که آسان است ، اما کمی توجه بهتر از هیچ چیز نیست. از خوانندگان خود بپرسید که آنها درباره یک رویکرد فکر می کنند.
مشتریان هنگامی که عقاید مختلفی دارند ایده خود را مبادله می کنند. محصولات را می توان با نمایی جنجالی به فروش رساند. فقط اخبار محلی را روشن کنید. شما دو چیز بالاتر از همه را می بینید: پیش بینی هوا و موضوعات بحث برانگیز آژانس های خبری دوست دارند در مورد موضوعات بحث برانگیز در طراحی سایت گزارش دهند زیرا این امر برای رتبه بندی ها خوب است. می توانید از این مفهوم برای استراتژی محتوا خود در طراحی وب سایت استفاده کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش