هاست خوب در طراحی سایت و مؤلفه های آن بخش دوم

هاست خوب در طراحی سایت و مؤلفه های آن بخش دوم

هاست خوب در طراحی سایت و مؤلفه های آن بخش دوم

 

زمان قابل اطمینان برای بالا بودن سرور


نکته با اهمیت دیگر در طراحی سایت انتخاب هاست خوب وجود چندین منبع اینترنت پر سرعت برای ارتباطات شرکت میزبان می باشد. با این کار شرکت ها می توانند زمان بالا بودن سرویس دهنده را افزایش بدهند و در صورت قطع یکی از خطوط ارتباطی اینترنت خط دیگری وجود دارد که موجب ادامه کار سرور و بالا بودن سایت شود که از مشخصات اصلی یک هاست خوب است. البته ادعای پهنای باند نامحدود هم کذب است و هیچ کدام از سرویس دهندها چنین سرویسی در اختیار ندارند و در اصل به این صورت است که در صورت بالا رفتن پهنای باند شما این شرکت ها یا هزینه بیشتری را از شما خواهند خواست و یا سایت شما را متوقف می کنند.


ساختارهای گوناگون طراحی سایت شرکت میزبان


سیستم عامل و وب سرور در حال کار و سخت افزارهای استفاده شده و ساختار شبکه داخلی اطلاعاتی است که در صورت به دست آوردن آنها می توانید میان شرکت های ضعیف و بقیه شرکت ها تمایز ایجاد کنید. در انتخاب هاست خوب ساختار فیزیکی، ارتباط با اینترنت و ارتباط سرویس دهنده ها با شبکه، ساختار مسیریاب ها، حجم فعالیت و انجام ارتقاء سخت افزارها و استاندارد بودن این سخت افزارها همگی از نکات با اهمیتی هستند که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد.


اقدامات پیشگیرانه برای قطع ناگهانی انرژی


باید اطلاع بیابید که شرکت میزبانی طراحی سایت که ادعا می کند هاست خوب را به شما ارائه خواهد داد با نیروی باطری یا ژنراتور کار می کند. در صورت استفاده از باطری فاصله زمانی شروع به کار باطری ها چقدر می باشد زیرا در صورتی که سویچ کردن به درستی روی ندهد سایت شما از دسترس خارج می شود و تا زمانی که سرورها بالا نیایند مشکل حل نخواهد شد.


موارد مهم دیگر در انتخاب هاست خوب در طراحی سایت


از موارد طراحی سایت که نه برای همه افراد بلکه برای برخی از آنها اهمیت دارد مقاومتی است که محل قرار گرفتن سرور در مقابل بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و غیره دارد که هر چند شاید چندان مهم نباشد اما در زمانی که چنین حوادثی روی دهد اهمیت آن مشخص خواهد شد. اما میزان امنیت سرور در یک هاست خوب اهمیت زیادی دارد و می توانید از وجود فایروال در شبکه و سیاست های امنیتی شرکت و نیز وجود متخصص امنیت در شرکت اطمینان پیدا کنید تا سایت شما از نفوذ هکرها در امنیت باشد.