نکاتی که پیش از طراحی اپلیکیشن باید بدانید

نکاتی که پیش از طراحی اپلیکیشن باید بدانید

نکاتی که پیش از طراحی اپلیکیشن باید بدانید


نکاتی که پیش از طراحی اپلیکیشن باید بدانید : پیش از اقدام به ساخت و طراحی اپلیکیشن می بایست سوالات گوناگونی را از خود بپرسید و مناسب ترین ، بهترین و صحیح ترین پاسخ را برای آن ها به دست بیاورید . برخی از این سوال ها عبارت اند از این که آیا با کاراکتر های مهم برای طراحی اپلیکیشن آشنایی دارید ؟ و یا آیا می دانید روش پیاده سازی ایده های شما به چه صورت می باشد ؟


مقدمه :


با توجه به آمار هایی که در سال های اخیر به دست آمده است ، کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که شمار کاربران موبایل و اپلیکیشن ها رو به افزایش می باشد و این امر موجب افزایش اهمیت حفظ کیفیت اپلیکیشن ها می شود . در واقع طراحی اپلیکیشن شما می بایست به گونه ای انجام شده باشد که حجم بسیاری از نیاز های کاربران را به بهترین نحو بر طرف سازد .


تعیین پلت فرم هدف :


مشخص نمودن پلت فرم اپلیکیشن یکی از با اهمیت ترین موارد در پروسه طراحی اپلیکیشن می باشد . در واقع پیش از شروع ساخت یک اپلیکیشن می بایست مشخص کنید برای کدام پلت فرم ( اندوروید یا ios ) قصد طراحی اپلیکیشن دارید . این نکته را به یاد داشته باشید اگر بخواهید به کمک اپ ساز ها اپلیکیشن بسازید ، می توانید به صورت همزمان برای هر دو پلت فرم ذکر شده اپلیکیشن تولید کنید .


آزمایش دو مرحله ای اپلیکیشن :


یکی از مهم ترین امور پیش از انتشار اپلیکیشن ، آزمایش آن می باشد . در واقع پیش از ارائه ی اپلیکیشن می بایست به طور کامل تمامی بخش های آن را تست کنید . یک اپلیکیشن خوب می بایست کارایی بالا و کاربردی آسان داشته باشد . آزمایش اپلیکیشن موجب حذف مشکلات کوچک و احتمالی اپ خواهد شد . دومین مرحله ی تست پس از طراحی اپلیکیشن زمانی می باشد که اپلیکیشن شما منتشر شده است . همانند پروسه ی طراحی وب سایت در طراحی اپلیکیشن نیز می توانید با مورد بررسی قرار دادن انتقادات و نظرات کاربران ، مشکلات موجود در اپلیکیشن تان را بر طرف سازید .