نکات مهم سئو در طراحی سایت

نکات مهم سئو در طراحی سایت

نکات مهم سئو در طراحی سایت


نکات مهم سئو در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران به نظر می رسد که گوگل هر سال عوامل کلیدی برای رتبه بندی طراحی سایت ها را اعلام می کند .در سال 2014عامل تعین کننده طراحی سایت در سئو HTPSبود در 2015 راحتی استفاده از موبایل تبدیل به یک عامل تعین کننده در سئو شد .در سال 2016 نحوه توسعه محتوا بر اساس الگوریتم رنک برین وارد عرصه سئو شد در سال 2017 گوگل بروی طراحی سایت HTPSتمرکز زیادی داشت و این عامل دوباره تبدیل به مهمترین عامل طراحی سایت سئو شد .
اما در سال 2018 سرعت طراحی سایت در موبایل بزرگترین عامل برای بهبود رتبه طراحی سایت است که به آن باید بها بدهیم . جان مولر از شرکت گوگل می گوید که برای رتبه گرفتن در گوگل باید یک طراحی سایت فوق العاده داشته باشید .اما با توجه به تعداد بی شمار طراحی سایت ها ی موجود چگونه می توان یک طراحی سایت فوق العاده ایجاد کنیم .

انتشار محتوای با کیفیت در طراحی سایت

با توجه به این موضوع که همچنان محتوادر طراحی سایت پادشاهی می کند محتوایی که برای کلمه کلیدی مد نظر گرفته شده باشد از نظر سئو بالاترین ارزش را دارد .با به روز شدن الگوریتم هایی مانند گوگل پاندا و گوگل فرد به نظر نمی رسد که در سال 1397 محتوا های بی کیفیت بتوانید در گوگل رتبه ای کسب کنند . محتوای با کیفیت در طراحی سایت محتوایی است که ماندگاری کاربر در طراحی سایت را بیشتر کند نرخ پرش کاربر از طراحی سایت را کم کند .برای کاربر مفید باشد .

هدف از جستجو در طراحی سایت

دانستن هدف کاربر از جستجو کلمه کلیدی در طراحی سایت باعث افزایش ترافیک طبیعی خواهد شد .برای درک بهتر هدف کاربر می توانید از ابزارهای آنالیز مانند گوگل آنالیز استفاده کنید .در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وب مستر) نیز می توانید با مراجعه به گزارش های مرتبط با نرخ کلیک کاربران از هدف کاربران آگاه شوید .

تحقق کلمات کلیدی در طراحی سایت

امروزه مهمترین بخش سئو یک طراحی سایت را تشکیل می دهد ودر مرحله تولید محتوا تمام قواعد بر اساس تحقیق کلمات کلیدی تعیین می شوند .در تحقیق کلمات کلیدی شما بیشترین کلماتی که در ارتباط با صنعت خود جستجو می شود را یافته و سپس بر اساس میزان ترافیک و میزان رقابت کلمات را رتبه بندی کرده و بر اساس آنها محتوای طراحی سایت خود را ایجاد می کنید اگر در کلمه رقابت سنگین و ترافیک کاربر هم زیاد باشد باید با کمک چندین محتوای مرتبط با آن کلمه کلیدی شانس خود را برای دریافت کلیک از سوی کاربر بیشتر کنید .

جستجوی صوتی در طراحی سایت

با توجه به اینکه 72 در صد از کاربران از دستگاه هایی با قابلیت فرمان پذیری صوتی در طراحی سایت استفاده می کنند و این دستگاه بخشی از زندگی عادی آنها شده است .با وجود دستیارهای صوتی مانند سیر (دستگاه صوتی اپل )الکسا (دستگاه صوتی سایت امازون ) کورتونا (دستگاه صوتی ماکروسافت با قابلیت نصب بروی اندروید و ویندوز ) جستجوی صوتی بیش از بیش در سئو اهمیت دارد . معایب طراحی سایت استاتیک که از مقالات خوب وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.