نمایش تصاویر در اینستاگرام در حالت لنداسکیپ

نمایش تصاویر در اینستاگرام در حالت لنداسکیپ

نمایش تصاویر در اینستاگرام در حالت لنداسکیپ

کاربران اینستاگرام، مدت‌هاست که با محدودیت بارگذاری تصاویر در قاب‌های مربع‌شکل و با طول و عرض یکسان مواجه هستند. این موضوع باعث شده است که در بسیاری از تصاویر منتشر شده بر روی حساب‌های کاربری اینستاگرام، شاهد ناپدید شدن دست و پا و سر سوژه‌ی بداقبالی باشیم که نتوانسته است ابعاد وجودیِ خود را با قاب مربع شکل، نرم افزار اینستاگرام هماهنگ کند. از این پس، حبس عکس های اینستاگرام در قالب های مربعی این برنامه به پایان رسیده . البته ذکر این نکته نیز در مورد این قابلیت جدید برنامه‌ی اینستاگرام ضروری به نظر می‌رسد که این امکان وجود دارد تا بلافاصله پس از نصب نسخه‌ی جدید اپلیکیشن، کاربران برنامه به گزینه‌های تازه‌ای که برای نمایش تصاویر در وضعیت لنداسکیپ طراحی شده‌اند، دسترسی نداشته باشند و به نظر می‌رسد نحوه‌ی طراحی این ویراست جدید به گونه‌ای است که مخاطب باید مدتی برای ظاهر شدن این قابلیت بر روی رابط‌کاربری اینستاگرام صبر کند و انتظار بکشد. بنابراین، اگر پس از دانلود نسخه‌ی 7.5 برنامه‌‌ی اینستاگرام، موفق به پیدا کردن دکمه‌های مربوط به قابلیت نمایش تصاویر در حالت لنداسکیپ نشدید، وحشت نکنید، چرا که به احتمال بسیار زیاد پس از چند ساعت یا حداکثر چند روز این گزینه‌های تازه برای شما نیز قابل دسترس خواهند بود. البته در این وضعیت می‌توان برنامه‌‎ی اینستاگرام را یک بار ریستارت کرد یا این که گوشی آیفون خود را خاموش و روشن نمود. اما به نظر می‌رسد که همچنان بهترین راهکار برای حل این مسأله، صبر و تأمل کاربر برنامه باشد.
راهنمای نمایش تصاویر و فایل‌های ویدیویی در حالت لنداسکیپ بر روی اینستاگرام؛ هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام، این برنامه به صورت پیش‌فرض تصاویر بازگذاری شده را با طول و عرضی یکسان و در قابی مربع شکل منتشر می‌کند. اما با معرفی ویراست جدید این اپلیکشن با استفاده از راهنمای زیر، می‌توانید نسبت‌های استفاده شده برای نمایش تصویر مورد نظر را تغییر دهید.
مرحله اول: برنامه‌ی اینستاگرام را بر روی صفحه‌ی خانه‌ی گوشی آیفون خود فعال کنید.
مرحله دوم: گزینه‌ی Open Camera را در محیط کاربری برنامه لمس کنید.
مرحله سوم: تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را از این قسمت انتخاب نمایید.
مرحله چهارم: در این مرحله، گزینه‌ی full size را که در گوشه‌ی سمت چپ پایین صفحه، قرار گرفته است، لمس کنید. (یا با لمس صفحه‌ی نمایش، از انگشتان خود برای بزرگنمایی تصویر مورد نظر استفاده کنید.)
مرحله پنجم: گزینه‌ی Next را به منظور ذخیره شدن تغییرات اعمال شده، انتخاب کنید.

 دانلود Instagram 7.5.0 برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Instagram برنامه رسمی اینستاگرام برای گوشی و تبلت با لینک. ‎آموزش حذف اکانت اینستاگرام - ‎دانلود جدیدترین عکس های جذاب و دیدنی از اینستاگرام بازیگران ایرانی در اینستاگرام بازیگران چه خبره؟جدید ترین عکس ها از اینستاگرام بازیگران ایرانی ادرس اینستاگرام بازیگران,عکس های جدید بازیگران در اینستاگرام actress ... اینستاگرم - ویکی‌پدیا، د اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجنماعی ... Instagram در کافه بازار برای اندروید حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام ... شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها ... دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram v7.5.0 - اندرویدها Aug 6, 2015 - هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی ... دانلود Instagram 7.5.0 - برنامه اینستاگرام اندروید - فارسروید Rating: 3.8 - ‎789 votes برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در ... آموزش کامل اینستاگرام | فارنت حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب ... دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و لپ تاپ instagram pc ... - دانلود برنامه موبایل , دانلود instagram اینستاگرام برای ویندوز ۷ ,دانلود instagram اینستاگرام برای ویندوز ۸ ,دانلود instagram اینستاگرام برای ... دانلود Instagram v7.5.0 - نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام ... نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام با دارا بودن 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا بروی اندورید است. توسط این نرم افزار شما قادر به ...