نفر اول گوگل

نفر اول گوگل

نفر اول گوگل


نفر اول گوگل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه اغلب صاحبین طراحی سایت ، به دنبال دستیابی به رتبه های برتر گوگل می باشند ، زیرا هر چه طراحی سایت شما در رتبه ی بالاتری در گوگل قرار بگیرد ، بازدید کنندگان شما و در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد بود . برای این منظور شرکت های طراحی سایت و سئو ، با انجام اقداماتی قانونی و مطابق با استاندارد های گوگل ، سایت مشتریان را به رتبه های بالا ی گوگل ارتقاء می دهند.
برخی از طراحی سایت ها که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و رقابت در عرصه ی کاری آنها بالاتر می باشد ، می بایست در رتبه ی اول گوگل قرار بگیرند که این امر آسان نیست اما شدنی است و نیاز به زمان و هزینه ی بیشتری نسبت به سایر طراحی سایت ها دارد . آشنایی با انواع آیکون های طراحی سایت که از جدید ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

برای بالا بردن رتبه ی طراحی سایت ابتدا می بایست به چند نکته ی زیر توجه داشت :

1.بالا بردن رتبه ی طراحی سایت در گوگل مشروط به رعایت قوانین گوگل است
شرکت گوگل از تیمی متشکل شده است که رفتار تمامی طراحی سایت ها را نظارت می کنند . هنگامی که شما سایتی را راه اندازی می کنید از همان ابتدا گوگل تمامی موارد امنیتی و سرعت سایت شما را آنالیز می کند و پس از آن رفتار کاربران سایت شما را در نظر می گیرند . هر طراحی سایتی که استاندارد تر و کاربرپسند تر باشد از نظر شرکت گوگل ، سایت معتبرتری است و هر چه سایت تعداد بازدید کنندگان بیشتر و رضایت کاربری بیشتر داشته باشد و تمامی استاندارد ها را رعایت کرده باشد ، در رتبه ی بالاتری در گوگل قرار می گیرد . در مقابل گوگل سایت هایی که به روش های دست کاری شده و فریب کارانه سعی در بالا بردن رتبه ی خود دارند ، را جریمه می نماید که این جریمه ها ممکن است در آخر موجب حذف طراحی سایت در گوگل بشود . برای همین منظور کار سئو و بهینه سازی طراحی سایت ، حساس و نیازمند به دقت ، سرعت و زمان کافی می باشد که می بایست حتما توسط سئوکاران مجرب انجام داده شود .

2.حفظ جایگاه رتبه در گوگل
هر سایتی را می توان با روش های مختلف و حتی پرداخت هزینه ، به رتبه ی اول گوگل ارتقاء داد ، رسیدن به رتبه ی برتر در گوگل امر دشواری نیست اما حفظ این جایگاه بسیار دشوار است . زیرا با توجه به مطلب بالا ، گوگل دارای الگوریتم ها و فاکتورهای خود می باشد که هر روز نیز در حال به روز رسانی شدن است لذا طراحی سایت نیز می بایست هر روز فعال باشد و تمامی مطالب خود را نیز به روز رسانی نماید و همه روزه در شبکه های اجتماعی و سایر سایت ها به صورت قانونی اشتراک مطالب ، تصاویر ، ویدیو ها و ... را داشته باشد . همچنین هر طراحی سایتی ، رقبای زیادی نیز در عرصه ی فعالیت خود دارد که آنها نیز همه روزه در حال انجام اقدامات لازم برای افزایش رتبه ی سایت خود می باشند که این موضوع ، دشواری سئو و بهینه سازی سایت را بیشتر می نماید .

3.برای رسیدن به رتبه یک گوگل می بایست صبور بود و هزینه های لازم را پرداخت کرد
همان طور که گفتیم هر طراحی سایتی نیاز به کسب مقام اول در گوگل ندارد و تنها سایت هایی که از حساسیت بالایی در رقابت برخوردار هستند و فروش و یا ارائه ی خدمات در ابعاد زیاد ، هدف اصلی آنها می باشد ، می بایست به دنبال رتبه یک گوگل شدن باشند . برای این منظور هر سایتی نیاز به مدت زمان مشخصی دارد و در برخی موارد کار سئو چند ماه طول می کشد و پس از اینکه طراحی سایت در رتبه یک قرار گرفت ، برای حفظ جایگاه آن نیز سئوکاران می بایست همه روزه ، اقدامات لازم را انجام بدهند . طراحی سایتی که در رتبه یک گوگل قرار می گیرد بیشترین تعداد بازدید کنندگان و مشتریان را دارد و در آمد حاصل نشان دهنده ی آن است که صرف هزینه و زمان برای سئوی سایت ، ارزش نتیجه ی آن را دارد .