نرم افزار بازدید از طراحی سایت

نرم افزار بازدید از طراحی سایت

نرم افزار بازدید از طراحی سایت


نرم افزار بازدید طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران یکی از دغدغه های تمام مدیران سایت میزان رتبه ی سایت در موتورهای جستجو می باشد که بهترین راه جهت بهبود وضعیت رتبه ی سایت استفاده از نرم افزار بازدید طراحی سایت می باشد. با نرم افزار بازدید طراحی سایت شما می توانید به آسانی و در یک بازده ی زمانی مشخص تعداد آمار بازدیدکنندگان واقعی از طراحی سایت خود را افزایش دهید و با کسب امتیاز بالا در صفحات نخست موتورهای جستجو قرار بگیرید. از جمله نقاط قوت و امتیازات این برنامه می توان به امکان قرار دادن تنظیمات بسیار زیاد و متنوع در نرم افزار بازدید طراحی سایت اشاره نمود.

ضرورت استفاده از نرم افزار بازدید طراحی سایت

با ایجاد قابلیت ها و امکانات بسیار زیاد می توانید از طریق نرم افزار بازدید طراحی سایت تعداد بیشماری از بازدیدکنندگان را به طراحی سایت خود هدایت کنید. در سال های اخیر بسیاری از مدیران در صدد افزایش رتبه ی سایت خود از طریق نرم افزار بازدید طراحی سایت برآمدند. در واقع استفاده از نرم افزار بازدید طراحی سایت یکی از روش های نو و پر اهمیت در جهت افزایش رتبه ی سایت است.

امکانات نرم افزار بازدید طراحی سایت

به وسیله ی نرم افزار بازدید طراحی سایت می توانید از طریق بازدید آی پی های مختلف آمار بازدید بیشتری را از طراحی سایت خود ثبت نمایید. یکی دیگر از ویژگی ها جهت بازدید بیش تر از یک سایت توسط هر آی پی است در این صورت هر آی پی می تواند بیش از یک بازدید داشته باشد و این آمار کاملا واقعی بوده و به صورت دقیق نمایش داده می شود. نمایش مدت زمان حضور هر آی پی در سایت شما یکی دیگر از عواملی است که در رتبه ی سایت شما تاثیر می گذارد. همچنین شما می توانید تعیین کنید که بازدید کنندگان شما با چه نوع دستگاه هوشمندی از طراحی سایت شما می توانند بازدید نمایند.