میزان کاربرد طراحی سایت

میزان کاربرد طراحی سایت

میزان کاربرد طراحی سایت


میزان کاربرد طراحی سایت  : امروزه شمار بالایی از شرکت ها و کسب و کار هایی که از طریق سایت ها وارد فضای اینترنت شده اند ، نسبت به کاربردی بودن یا کاربر پسند بودن طراحی سایت خود بی توجه می باشند . در اصل منظور از کاربردی بودن یک سایت این است که بازدیدکنندگان سایت بتوانند به آسانی به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند . اگر یک طراحی وب سایت دارای کاربردی مناسب باشد خود به خود میزان موفقیت کلی و عملکرد سایت افزایش چشم گیری خواهد داشت . ناگفته نماند افزایش میزان کاربرد یک وب سایت در میزان درآمد شما از وب سایت نیز بی تاثیر نخواهد بود .


در مقاله ی امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با راهکار هایی آشنا نماییم که به کمک آن ها بتوانید نرخ کاربرد طراحی سایت تان را بهبود بخشید .


طراحی سایت متناسب با تلفن های همراه


. CMS ها در بر دارنده ی دمو آنلاین ، فیلم های آموزشی و آموزش free می باشند .
امروزه با افزایش میزان کاربران دستگاه های هوشمند طراحی وب سایت متناسب با این دستگاه ها یک امر الزامی برای تمامی کسب و کار ها می باشد .


طراحی سایت و اهمیت برنامه ریزی ساختار اطلاعات ؟


اگر می خواهید وب سایتی کاربردی داشته باشید می بایست اطلاعات و محتوای وب سایت تان به صورت برنامه ریزی شده باشند . ممکن است این نکته در نظر کاربران از اهمیت کمتری برخوردار باشد اما اگر بخواهیم از نظر علمی به آن نگاهی داشته باشیم باید بگوییم امروزه رعایت این امر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چراکه تمامی وب سایت ها می خواهند با استفاده از محتوایی گسترده ، در بازار هدف به جایگاهی مناسب برسند . بر همین اساس برای بخش های گوناگون طراحی وب سایت تان برنامه ریزی داشته باشید و اطلاعاتی که قرار است در بخش های مختلف قرار گیرند را تقسیم بندی کنید و آن ها را به نحوی قرار دهید تا بازدیدکنندگان به آسانی بتوانند آن ها را مشاهده نمایند .

سرعت لود صفحات طراحی سایت :

 

آزاردهنده ترین عامل برای یک کاربر ، سرعت پایین بارگذاری می باشد . یکی از اصلی ترین کاراکتر ها در ترک شدن یک وب سایت از سوی کاربران ، سرعت پایین بارگذاری صفحات وب سایت می باشد . یک وب سایت موفق می بایست در یک بازه ی زمانی 4 تا 6 ثانیه ای بتواند به طور کامل بارگذاری شود .