مناسب ترین فونت در طراحی وب سایت چیست ؟

مناسب ترین فونت در طراحی وب سایت چیست ؟

مناسب ترین فونت در طراحی وب سایت چیست ؟


نحوه آپلود فونت در وب سایت :
فونت ها در طراحی وب سایت از 3 طریق خوانده می شوند :
•    لوکال
•    فونت های گوگل
•    داخل هاست وب سایت
برای افزایش سرعت وب سایت تان بهتر است فونت وب سایت را درون هاست بارگذاری نمایید.
سایز مناسب فونت های فارسی :
اگر قصد دارید در طراحی سایت خود از فونت های فارسی استفاده کنید ، سایز های 10تا 33 px مناسب و استاندارد می باشند . با استفاده از این سایز ها فونت های موجود در وب سایت تان به شکلی زیبا در کنار یکدیگر قرار می گیرند .
دقت در کوچک یا بزرگ بودن فونت وب سایت :
یکی از نکات بسیار مهم در فونت های طراحی سایت تشخیص اندازه صحیح آن ها می باشد . اندازه فونت می بایست نه به قدری کوچک باشد که مخاطب مجبور به بزرگ نمایی شود و نه به قدری بزرگ باشد که چشم مخاطب را بزند . از این رو حتما در اندازه فونت متن های خود دقت کافی را به عمل آورید .
انتخاب فونت مناسب و زیبا :
در انتخاب فونت طراحی وب سایت تان خوانا بودن ، زیبایی و راحتی کاربر را ملاک قرار دهید . به طور مثال می تونید از فونت های سری B در طراحی وب سایت تان استفاده نمایید چراکه دارای ظاهری زیبا و جذابیت به خصوصی می باشند .
استفاده از فونت های گرافیکی در طراحی وب سایت :
در استفاده از این فونت ها می بایست دقت بسیاری به خرج دهید و متناسب با هدف طراحی وب سایت تان نوع آن را انتخاب نمایید . به خاطر داشته باشید که هر چه از نوع ساده تر فونت های گرافیکی استفاده نمایید ، نتیجه کار بهتر خواهد بود .
اهمیت تیتر ها در طراحی وب سایت :
هدف هر طراحی سایت را ، محتوای آن وب سایت مشخص می نماید از این رو می بایست محتوایی قابل خواندن داشته باشید . اگر محتوای شما دارای فونت مناسبی نباشد هر قدر هم که حاوی مطلب مفیدی باشد ، بازدیدکننده ای نخواهد داشت .
نتیجه گیری :
به طور کلی فونت ها نمایش دهنده زیبایی یک وب سایت به حساب می آیند لذا می بایست توجه ویژگی ای به آن ها داشت . اگر فونتی خوانا و زیبا در دست داشته باشید ارتباط نزدیک تری با کاربران وب سایت خواهید داشت .