طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت و برداشت های غلط از بهینه سازی سایت

 

ترغیب کاربران وبلاگ برای بازدید از سایت

ایجاد یک وبلاگ به تنهایی برای بالا بردن ترافیک طراحی وب سایت شما کافی نمی باشد و نکته این است که وبلاگ خبری یک عمل دو طرفه است. باید در وبلاگ از کاربران بخواهید که از سایت شما دیدن کنند و در ایجاد محتوای وبلاگ نیز باید دقت زیادی داشته باشید که وبلاگ شما اسپم نشود. بنابراین صرف اینکه یک وبلاگ طراحی کرده اید، برای شما کافی نیست و باید در آن نسبت به محتوا و ترغیب بازدید کنندگان به بازدید از سایت توجه کنید. موتورهای جستجویی نظیر یاهو و گوگل حساسیت زیادی بر روی وبلاگ های اسپم و یا بی کیفیت دارند و اصولاً در جستجوها محلی از اعراب ندارند.

نقش رتبه موتور جستجو در بازاریابی و طراحی وب سایت

در صورتی که سایت شما در موتور های جستجویی نظیر گوگل و یاهو رتبه مناسبی داشته باشد بر روی فروش شما نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت. برای درک این مطلب بهتر است نظری کنیم بر تعداد بالای کاربران اینترنت در ایران که امروزه حدود چهل میلیون نفر تخمین زده می شوند و خود این آمار به خوبی نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد. در طراحی وب سایت می توان گفت هیچ چیزی قطعی نیست.

زمانی که قصد دارید رتبه خود را بهتر کنید صرفاً بحث بهینه سازی نمی تواند تضمین کننده این امر باشد زیرا الگوریتم های گوگل به صورت مداوم در حال تغییر هستند و حتی اگر رتبه خوبی نیز کسب کنید، نگه داشتن این رتبه هیچ تضمینی نخواهد داشت زیرا وبمسترها همواره در تلاش هستند که رتبه خود را ارتقاء دهند.

سعی کنید با شرکت ها و کارشناسان طراحی وب سایت و سئو سایت برای نگه داشتن رتبه شما قرارداد بلند مدت منعقد کنید زیرا دنیای بهینه سازی سایت به مثابه یک جنگ است برای برتری یافتن.

نقش انتخاب تیتر مناسب در طراحی وب سایت برای مطالب

انتخاب یک عنوان و تیتر زیبا برای محتوای سایت یکی از مهم ترین بخش ها است زیرا ممکن است هر چقدر هم که مطلب شما با کیفیت و غنی باشد اگر عنوان جذاب و جالبی برای مخاطبین نداشته باشد هیچ وقت خوانده نشود. بنابراین در طراحی وب سایت باید اهمیت زیادی به انتخاب عناوین بدهید.

کسانی که به صورت حرفه ای می نویسند تعداد زیادی عنوان برای مطالب خود در نظر می گیرند سپس به بررسی آنها پرداخته و مشخص می کنند که کدام یک بیشترین ترافیک را جذب خواهد نمود و آنجا است که از میان عناوین مختلف یکی را انتخاب می نمایند. به همین خاطر در طراحی وب سایت خود و هنگام ارسال محتوا دقت زیادی بر روی عناوین انتخاب شده داشته باشید.