طراحی وب سایت هتل

طراحی وب سایت هتل

طراحی وب سایت هتل


طراحی وب سایت هتل
امروزه با توجه به گسترش دنیای اینترنت و پیشرفت چشمگیر آن در هر کسب و کاری نیاز به طراحی سایت بسیار مهم به شمار می آید که نیاز آن برای همه ی کشورهای دنیا حس می شود و از آنجایی که یکی از پر در آمدترین مشاغل حوزه ی گردشگری به حساب می آید فرقی نمی کند که شما یک هتل لوکس در بهترین نقطه شهر داشته باشید و یا یک مهمانسرای کوچک در هر حال با طراحی سایت می توانید کار خود را به افراد معرفی کنید و با قرار دادن تصاویر و توضیحات کسانی که به دنبال اقامتگاه و هتل هستند به راحتی با شما آشنا شوند و با استفاده از طراحی وب سایت هتل با خواندن توضیحات و مطالبتان و دیدن تصاویر شما اقدام به تصمیم گیری کنند.

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه یکی از مهمترین امکاناتی است که در سایت ها به خصوص طراحی سایت هتل که نیاز است تعبیه می شود از آنجایی که ایران یکی از کشورهایی است که مکان ها و آثار باستانی دیدنی زیادی دارد و هر ساله شاهد ورود توریست های زیادی به داخل کشور می باشیم برای همین برای اینکه توریست ها و یا هموطنان از برخی نقاط کشور که می خواهند به شهر مورد نظر سفر کنند نیاز به بازدید از سایت و بررسی تمام عوامل را دارند شما می توانید با استفاده از طراحی سایت چند زبانه کار افرادی که به زبان فارسی تسلط ندارند را راحت کرده و با تغییر زبان انتخاب زبان مورد نظر به راحتی از طراحی سایت چند زبانه شما بازدید کنند.

سئوی طراحی سایت هتل

یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در طراحی سایت هتل به آن دقت کنید داشتن بهترین سئو و بهینه سازی می باشد سئوی طراحی سایت هتل یعنی سایت شما امتیاز بالایی را از گوگل کسب کند تا در اولویت صفحات آن قرار بگیرید و در نتیجه ی جستجوی افراد بیاید بعد از طراحی سایت و توجه به تمام جزئیات کامل آن از یک سئوکار حرفه ای و مجرب کمک بگیرید تا با استفاده از ترفند و دانش خود سایت شما را بالا برده و در اولویت گوگل قرار گیرید.

ویژگی هایی که حتما باید در طراحی سایت هتل رعایت کنید تا بازدید کنندگان زیادی را جذب طراحی سایت خود و تبدیل آن ها به مشتری کنید:

• داشتن سرعت بالای بارگذاری سایت
یکی از مواردی که در بدو ورود به طراحی سایت برای بازدید کنندگان بسیار پر اهمیت می باشد سرعت بالای بارگذاری سایت می باشد بالا بودن سرعت سایت در نظر بازدید کننده یکی از فاکتورهای مهم به حساب می آید چون اگر سرعت سایت شما پایین باشد هیچ کسی منتظر بارگذاری سایت نمی مانند و طراحی وب سایت هتل شما را میبندند انتخاب سرور مجازی مناسب تاثیر به سزایی در سرعت سایت دارد.

• داشتن گرافیک جذاب
بعد از سرعت سایت مورد دیگری که بازدید کننده را جذب خود می کند داشتن گرافیک جذاب و متناسب با سایت می باشد شما برای این کار می توانید از گرافیست با تجربه مشورت بگیرید و یا کار خود را به آن ها بسپارید تا بهترین کار را تحویل شما دهند.گرافیک یکی از مواردی است که از نظر روانشناسی می تواند بر روی احساسات و ذهن افراد تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد.

• داشتن محتوای مفید
یکی دیگر از موارد جذب بازدید کننده به طراحی سایت داشتن محتوای مفید می باشد بازدید کنندگان وقتی می خواهند در گوگل به دنبال موردی که ذهنشان را درگیر کرده است بگردند به گوگل روی می آورند و با خواندن محتواهای موجود جذب سایتی می شوند که دارای اطلاعات مفیدی می باشند.پس محتواهای خوب و مفید و همچنین مرتبط با موضوع و سایت قرار دهید.

• طراحی واکنش گرا
مورد دیگری که پر اهمیت می باشد هماهنگ بودن طراحی سایت با نمایشگرهای کوچک مانند موبایل و تبلت می باشد بسیاری از افراد جستجوهای خود را با استفاده از تبلت و گوشی های خود انجام می دهند و اگر هماهنگ با آن ها نباشد بسیاری از بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد.

• داشتن منو در طراحی وب سایت هتل یکی دیگر از موارد مهم که هر طراحی سایتی باید آن را مهم شمارد داشتن منوی مناسب می باشد منو نظم خاصی را به طراحی سایت ها می دهد و باعث می شود افراد تا با پیدا کردن به بخشی به مشکل بر نخورند و به راحتی به مشاهده ی منو بپردازند.

منوهای بخش مهمی در طراحی سایت هتل می باشد و بخش های تشکیل دهنده ی آن عبارت است از:

• ارتباط با ما و یا تماس با ما و.... :
در این بخش با قرار دادن اطلاعات تماس شماره تلفن آدرس دقیق به همراه نقشه گوگل مپ در طراحی وب سایت هتل افراد را به راحتی به سمت هتل و مهمانسرای خود بکشانید.

• درباره ی ما:
اطلاعات از رزومه و تاریخچه ی هتل را برای افراد معرفی کنید تا بازدید کنندگان بیش تر با کسب و کار شما آشنا شوند.

• قرار دادن شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی و قرار دادن لینک آن ها باعث جذب بازدید کنندگان زیادی به طراحی وب سایت هتل می شوید.

• بخش گالری
از محیط هتل فضای بیرون فضای داخل لابی اتاق ها سرویس ها پرسنل هر فضایی که دارند را در سایت به نمایش بگذارید.

• فیلد جستجو با قرار دادن فیلد جستجو می توانید کار افراد را بسیار راحت کنید تا به هر بخشی که از طراحی وب سایت هتل بخواهند به راحتی دسترسی پیدا کنند.

امکاناتی که می توانید در طراحی سایت هتل قرار دهید

1. سیستم ارسال پیامک
شما می توانید با گرفتن شماره همراه مشتری خود آن ها را از وقایع و تخفیف ها آفرها و پیشنهاد های ویژه خود با خبر کنید

2. اعلام پروازها
شما می توانید در طراحی وب سایت هتل بخشی را برای اعلام و معرفی پروازهای موجود در زمان ها متفاوت تعبیه کنید تا کاربران در صورت نیاز به اطلاعات پروازها سر بزنند و مطلع شوند.

3. بخش مختص گفتگو
در این بخش شما می توانید مکانی را برای گفتگو در نظر بگیرید تا افراد در آن جا از نظر ها و تجربیات خودشان در میان بگذارند و همچنین نوعی تبلیغات به شمار می آید.

4. داشتن نقشه سایت
با قرار دادن نقشه سایت راحت تر به موتورهای جستجو و گوگل کمک می کنید تا جایگاه بخش های مختلف سایت را بشناسند همچنین یکی از مواردی است که گوگل به آن اهمیت می دهد و طراحی وب سایت هتل که نقشه سایت دارند در نظر گوگل از محبوبیت زیادی برخوردار هستند

5. پرداخت آنلاین برای رزرو کردن اتاقی
شما می توانید در طراحی وب سایت هتل خود بخشی را طراحی کنید تا افراد به صورت آنلاین به انتخاب اتاق مورد نظر و همچنین پرداخت هزینه برای رزرو آن می باشند اما باید در نظر داشته باشید که امنیت سایت خود را بالا ببرید تا افراد راحت تر به شما اعتماد کنند چرا که با پرداخت هزینه باید اطلاعات کارت خود را در اختیار سایتتان قرار دهند پس باید خیالشان راحت باشد تا حساب آن توسط هکرها هک نشوند و حسابشان خالی نشود.

نتیجه گیری:

دوره دوره ی اینترنت و فضای مجازی می باشد و از آنجا که افراد همه ی کارهای خود و جستجوهای روزمره خود را با استفاده از اینترنت انجام می دهند داشتن طراحی وب سایت هتل و یکی از امکانات بسیار مهم محسوب می شود که نتیجه ی خیلی مطلوبی را در پی دارد و با تبلیغ در گوگل باعث پیشرفت روز افزون کسب و کارها می شود از آنجایی که هتل یکی از نیاز های هر شهری می باشد برای اقامت توریست ها و گردشگران اقدام به ایجاد طراحی وب سایت هتل می تواند در شناساندن هتل به افراد و دیدن امکانات هتل از کشورهای دیگر به راحتی اقدام به تصمیم گیری کنند.