طراحی وب سایت خبری

طراحی وب سایت خبری

طراحی وب سایت خبری


طراحی وب سایت خبری
طراحی سایت از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی سایت های خبری و اطلاعات رسانی هستند. و دلیل این موضوع آن است که خبر و اطلاع رسانی امری مهم و از طرفی دیگر جامعه نیازمند به دریافت جدیدترین اخبار اینترنت است. باتوجه به تعداد کاربران آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، اگر سایت های خبری طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند میتوانند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

نکات مهم در طراحی سایت خبری

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان طراحی سایت

نحوه ی نمایش اطلاعات به کاربر در سایت های خبری از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع بازدید کننده باید در کمترین زمان به اخبار مورد علقه خود دسترسی سریع داشته باشد. در کنار این موضوع چیدمان سایت و دستیابی آسان به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

رعایت نکات امنیتی :

نکات امنیتی و نفوذ ناپذیری سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رعایت این نکات در سایت های خبری بسیار ضروری است.

بهینه سازی طراحی سایت برای موتور های جستجو

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطلب و گرافیک را داشته باشد ام کسی نتواند آن را ببیند چه ارزشی دارد. در سایت های خبری که توسط شرکت نونگار طراحی میشودبهینه سازی سایت های خبری با توجه به اطلاعات موجود در آنها و بالا بودن ترافیک آنها به طور کامل انجام میشود. علاوه بر طراحی سایت تخصص ما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت نیز هست.

تعریف سطوح دسترسی در طراحی سایت برای خبرنگار:

قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در طراحی سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارد که شرکت نونگار در سایت های خود این موضوع را در نظر میگیرد.

بهینه سازی شده برای موبایل: روز به روز کاربرانی که برای دستیابی به اطلاعات از موبایل و تبلت استفاده میکنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وب سایت های خبری موفق در حال حاضر به دنبال لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این موضوع اهمیت خاصی می دهند.

سادگی در طراحی سایت

بخش مدیریت سایت باید به گونه ای طراحی شود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را ویرایش کنند.

ارائه خبر در طراحی سایت و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون

علاوه بر اخبار متنی، باید امکان قرار دادن اطلاعات به صورت چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز در سایت های خبری استفاده شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.