طراحی سایت پورتال مدرسه - سایتکد

طراحی سایت پورتال مدرسه - سایتکد

طراحی سایت پورتال مدرسه - سایتکد


طراحی سایت پورتال مدرسه
طراحی سایت طراحی وب سایت امروزه در عصر تکنولوژی مدارس دولتی تنها بخشی هستند که تاکنون نتوانسته است از تکنولوژی فناوری اطلاعات در بخش طراحی سایت به خوبی بهره بگیرد. اگر مدیران مدارس نسبت به مزایای یک وب سایت حرفه ای برای مدرسه ی خود آگاهی داشتند با صرف هزینه ای برای مدرسه ی خود اقدام به طراحی سایت می کردند. یکی از قابلیت هایی که مدارس به خوبی از آن بهره مند هستند سامانه ی پیامکی می باشد که همین قابلیت مهم در سطح گسترده تری می تواند با طراحی سایت همراه باشد. از ساده ترین بخش هایی که می توانید در طراحی سایت قرار دهید و بسیار هم مورد استفاده قرار می گیرد، بخش ارتباط با والدین و کادر پرسنلی مدرسه می باشد. این بخش شامل اعلام نمرات ماهیانه، دریافت کمک های مردمی، برنامه ریزی درسی و... به صورت آنلاین می شود.

مزایای طراحی سایت پورتال مدرسه

در سطح گسترده تری از طراحی سایت پورتال مدرسه می توان همه ی مراسم و کنفرانس های برگزار شده در مدرسه را فیلم برداری کرده و در وب سایت مدرسه قرار داد تا ئالدین نیز نسبتب به مشائل مدرسه آگاهی پیدا کنند. همچنین برای والدین نیز می توان کنترل پنلی در وب سایت در نظر بگیریم و قابلیت های فراوانی را در اختیار آن ها قرار دهیم.
یکی دیگر از مزایا طراحی سایت این موضوع می باشد که می توانید محصل های پیشین وفارغ التحصیلان خود را به بازدید از وب سایت دعوت نمایید آن ها می توانند به نظر سنجی بپردازند و نظرات خود را نسبت به مدرسه و معلم ها و کادر مدرسه بیان کنند. همچنین مدیر مدرسه می تواند در بخش مقالات وب سایت مقالات و موضوعات مربوط به علم و تحصیل را قرار دهد و با دانش آموزان و والدین به اشتراک بگذارد.

طراحی سایت پورتال مدارس چه امکاناتی دارد

از امکانات مهمی که برای طراحی سایت پورتال مدرسه در نظر گرفته می شود جنبه ی تجاری بودن آن است، زیرا با اهداف و برنامه هایی که در وب سایت خود قرار می دهید می توانید دانش آموزان بیشتری را به مدرسه ی خود جذب نمایید. قابلیت مهمی که بهتر است در همه ی وب سایت های مدرسه پیاده سازی شود بخش گفتگوی آنلاین می باشد، این گفتگوهای آنلاین به هنگام ضرورت بین معلم ها و والدین برگزار می شود این قابلیت مهم از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند و از رفت و آمد های دائمی به مدرسه جلوگیری می کند. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در طراحی سایت مدارس از بروز ترین و جدید ترین متد ها استفاده می کند و با کیفیتی بالا وب سایت مدارس را برای شما پیاده سازی می کند.

برخی از خدمات مهمی که باید در طراحی سایت مدارس پیاده سازی شود

• قرار دادن صفحه ی تماس با ما در طراحی سایت پورتال مدرسه
• اعلام نمرات دانش آموزان به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت پورتال مدرسه
• دعوت به همکاری از طریق طراحی سایت پورتال مدرسه
• قرار دادن گالری و اسلاید تصاویر در طراحی سایت پورتال مدرسه
• ثبت نام دانش آموزان به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت پورتال مدرسه
• دریافت کمک های مردمی به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت پورتال مدرسه
• قرار دادن بخش گفتگوی آنلاین از طریق طراحی سایت پورتال مدرسه
• قرار دادن بخش تالار گفتگو در طراحی سایت پورتال مدرسه