طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی


طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت امروزه با گذر زمان خواسته ها و نیازهای مردم نیز حالتی پیشرفته به خود گرفته است و همه به دنبال این هستند تا کارهایشان به آسان ترین نحو ممکن انجام شود که در این میان اینترنت یکی از بهترین و آسان ترین راه های ممکن است. مسائل مربوط به جامعه پزشکی نیز جدا از این موضوع نیست، امروزه افراد زیادی هستند که در اینترنت به دنبال اطلاعات بیشتر برای درمان بیماری های خود هستند، که در نهایت با پیدا کردن یک طراحی سایت پزشکی در مورد مطلب مورد نظر خود وارد سایت شده و کسب آگاهی میکنند و گاهی اوقات ممکن است آن سایت را به دیگران نیز پیشنهاد کنند.

امکاناتی که می توان در طراحی وب سایت پزشکی و پزشکان درنظر گرفت عبارتند از:

• مشخص کردن زمان ویزیت بیماران با تعیین وقت
• طراحی سایت مجزا برای مقالات علمی و پژوهشی
• ثبت کردن آدرس کلینیک یا مطب شما بر روی نقشه گوگل
• قسمت درباره ما و شرح فعالیت ها وتخصص های کلینیک
• نظرسنجی از بیماران کلینیک
• بخش گالری و اسلاید تصاویر از بخش های مختلف کلینیک
• پرسش وپاسخ آنلاین برای جوابدهی به سوالات بیماران

بهینه سازی سایت پزشکی

مرحله اول از طراحی سایت را انجام داده اید، اما هم اکنون لازم است تا خود را به مردم معرفی کنید، با معرفی بهتر طراحی سایت خود، سایت تان نقش کاربردی تری را برای شما ایفا خواهد کرد. با استفاده از ایده ها و روش های امروزی ما به شما پیشنهاد میکنیم تا چگونه رتبه خود را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش دهید. قرار گرفتن طراحی سایت شما در صفحات اول گوگل از طریق جستجوی کلمات کلیدی پرکاربرد و رقابت با رقیبانتان صورت خواهد گرفت.
این موضوع را به یاد داشته باشید که 80% بازدیدکننده ی سایت های مختلف از طریق موتورهای جستجوگر هستند، پس توجه داشته باشید که در این میان سایت سئو و بهینه شده از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. یک سایت زمانی موفق میشود که علاوه بر راضی نگه داشتن بیماران شما قادر باشد متقاضیان جدیدی را نیز به سایت شما جذب کند.

رابط کاربری مناسب

طراحی سایت از هدف اصلی شرکت نونگار کسب رضایت مشتری و درنهایت جذب اوست به طوری که قصد دارد از همان بدو ورود شما به سایت قصد خروج نداشته باشید و در نهایت در سایت به مطالب مورد نظر خود دست یابید، که این امر مستلزم داشتن سایتی با محتوا و با طراحی سایت خوب است که در نهایت باعث رفع نیاز شخص بازدید کننده گردد. چیدمان بخش های مختلف سایت باید به گونه ای باشد که باعث افزایش جذابیت سایت شود و همچنین از اصول گرافیکی قوی و درست در آن استفاده شده باشد.

به طورکلی موفقیت یک سایت بستگی به سه امر کلی دارد:

مرحله دوم: داشتن رابط کاربری مناسب که باید باعث جذب بیشتر بازدیدکنندگان و نگه داشتن آنها در سایت با استفاده از سرعت بالای سایت و طراحی زیبای آن میشود. مرحله سوم: استفاده از محتوای مفید برای سایت باعث میشود تاکاربر از سایت لذت ببرد و مراجعه او به سایت افزایش یابد.