طراحی سایت واشتباهات آن

طراحی سایت واشتباهات آن

طراحی سایت واشتباهات آن


طراحی سایت و اشتباهات آن : روزانه بیش از هزاران طراحی وب سایت در سراسر دنیا انجام می شود اما آیا تمامی آن ها با رعایت کیفیت و اصول طراحی سایت انجام می شوند ؟ یک وب سایت برای موفقیت نیازمند رسیدن به یک تعادل میان زیبایی و کارایی برسد . به بیان ساده تر اگر یک طراحی سایت دارای کارایی کافی باشد اما ظاهر جذابی نداشته باشد مخاطبین خود را از دست می دهد هم چنین بلعکس این موضوع نیز دارای صحت می باشد .


وجود امکان جستجو در صفحات سایت :


همان طور که می دانید فضای مجازی همانند آرشیوی از اطلاعات مرتبط با تمامی حوزه ها می باشد ، از این رو اگر طراحی سایت شما از نوع وبلاگ یا روزانه می باشد وجود امکان جستجو در طراحی سایت تان امری ضروری به حساب می آید . در واقع وب سایت شما می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که مخاطب به سرعت بتواند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد .


خوانا نبودن محتوای سایت :


یکی از نکات مهم و اصولی که می بایست در تمامی طراحی وب سایت ها توجه ویژه ای به آن شود خوانا بودن مطالب وب سایت می باشد . قطعا ظاهر زیبای وب سایت کاربران بسیاری را جذب می کند اما آنچه که کاربران به دنبال آن هستند محتوای وب سایت شما می باشد بنابراین سعی کنید مطالب وب سایت تان را طوری تهیه نمایید که برای بازدیدکنندگان و مخاطبین خوانا و قابل درک باشد .


نقش رعایت قواعد نگارش در طراحی سایت کاربردی :


محتوای طراحی سایت شما می بایست به گونه ای باشد که مخاطب را به ماندن در سایت تان ترغیب نماید . یکی از موثر ترین کاراکتر ها در موفقیت یا عدم موفقیت شما در دنیای مجازی ساختار مطالب وب سایت تان است . از آن جایی که امروزه وب سایت های بسیاری در فضای مجازی موجود می باشند کاربران به ندرت برای مطالعه ی یک مطلب زمان می گذارند از این رو سعی کنید با رعایت اصول نگارشی در وب سایت تان سعی کنید بهترین و جذاب ترین مطلب را برای مخاطبین تان تولید نمایید .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت