طراحی سایت نمایش و فروش مبلمان به چه صورت است؟

طراحی سایت نمایش و فروش مبلمان به چه صورت است؟

طراحی سایت نمایش و فروش مبلمان به چه صورت است؟


طراحی سایت نمایش و فروش مبلمان به چه صورت است ؟! همانطور که می دانید امروزه تمام خرید و فروش ها و حتی به نمایش گذاری محصولات از طریق سایت انجام می شود و همانند یک نمایشگاه آنلاین کارایی دارد.سیستم فروش در تمامی سایت های فروشگاهی می تواند کاملا متفاوت باشد اما اساسی ترین بخشی از طراحی سایت مبل که آن را از تمامی سایت های فروش دیگر می تواند متمایز کند گرافیک آن است.


گرافیک طراحی سایت مبلمان


گرافیک طراحی سایت مبلمان باید به دلیل وجود رنگ و تنوع زیاد متفاوت باشد. به این شکل که مثلا در نمایش هر مبلمان تصاویر با توجه به خصوصیات آن تغییر کند یعنی وقتی کاربر برای انتخاب یا خرید مبلمان مورد نظر خود وارد سایت می شود بتواند در ابتدا بعد از انتخاب مدل مبل مورد نظر با توجه به مکانی که مبلمان در آن مورد استفاده قرار می گیرد رنگ ضمینه را انتخاب کره سپس رنگ پارچه مبل را بر اساس جنس آن و فرضا رنگ های ترکیبی انتخاب کند.


مشخصات یک طراحی سایت مبلمان چیست؟


مشخصات یک طراحی سایت مبلمان به این صورت است که در ابتدا نیاز به فیلترینگ دارد. به این شکل که کاربر بتواند در ابتدا بر اساس نیاز خود مبلمان مورد نظر را انتخاب کند که به دسته بندی های فرضیه اداری و خانگی نیاز دارد. بعد از نمایش تمامی مدل ها و انتخاب مبل , تعیین نوع پارچه , تعداد نفرات مبلمان مثلا 7 یا 9 نفره بودن و رنگبندی آن است.
در نهایت انتخاب شیوه ی تحویل آن که می تواند به صورت حضوری و یا ارسال باشد.
در حال حاضر به علت اوج فروش سالانه زمان بسیار مناسبی برای طراحی سایت مبلمان است.اگر امروز دست به کار شوید,  سایت کد می تواند با طراحی سایت حرفه ای به پیشرفت شما کمک کند و می توانید به بازار خود رونقی چشمگیر را هدیه دهید.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت