طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی
آیا تصمیم به فروش آنلاین گرفته اید؟ اگر پاسخ مثبت است اکنون باید شروع به طراحی سایت فروشگاهی کنید. امروزه طراحی سایت های فروشگاهی بسیاری راه اندازی شده اند چرا که طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش های کسب درآمد و افزایش سود و رونق کسب و کار می باشد. طراحی سایت فروشگاهی مانند یک کاتالوگ اما آنلاین در اختیار مشتریان قرار می گیرید شاید به همین دلیل است که طراحی سایت فروشگاهی را هویت مجازی و یا شناسنامه آنلاین کسب و کار ها می شناسند.
به این ترتیب با طراحی سایت فروشگاهی شعبه جدیدی برای برند خود راه اندازی کرده اید که می تواند مشتریان بلقوه جدیدی از سراسر کشور و دنیا داشته باشید و به این معناست که در طراحی سایت فروشگاهی هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهید و فروشگاه شما شبانه روزی در اختیار کاربران می باشد.

ایجاد فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی گامی بلند برای ایجاد تحول در کسب و کار است و بدیهی است اگر از ایجاد فروشگاه اینترنتی غافل شوید و تنها به فروش حضوری بسنده کنید نمی توانید از رقبا پیشی بگیرید چرا با گسترش اینترنت در جوامع اغلب کسب و کار ها اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی کرده اند که این امر برند سازی را آسان تر خواهد کرد. ایجاد فروشگاه اینترنتی بسیار آسان بوده و زمان کمی نیاز دارد و برخلاف تصور عموم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی نیاز به بودجه هنگفتی ندارید بنابراین با رعایت اصول اساسی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی می توانید با هزینه ای مناسب و در کمترین زمان به درآمد و سود خوبی برسید.
برای ایجاد فروشگاه اینترنتی باید نکاتی را در نظر بگیریم برای مثال سادگی. ایجاد فروشگاه اینترنتی که ساده در عین حال کاربردی باشد و نیاز های مشتریان را برطرف کنید بسیار مهم است چرا که کاربر نباید سردرگم شود. ایجاد فروشگاه اینترنتی به منظور سهولت در فروش انجام می شود پس امکان خرید و فروش می بایست به راحتی انجام پذیرد تا مشتری منصرف نشود. پس از ایجاد فروشگاه اینترنتی نمایش نماد اعتماد الکترونیک برای جلب کاربران ضروری است پس از آن غافل نشوید. برای ایجاد فروشگاه اینترنتی می توانید از سیستم های مدیریت محتوا که اغلب رایگان هستند استفاده کنید و یا این که ایجاد فروشگاه اینترنتی را به دست افراد حرفه ای بسپارید و خودتان آن را مدیریت کنید.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی باید اقداماتی را انجام دهید. اولین قدم برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی خرید دامنه می باشد که نام دامنه باید با برند و کسب و کار شما مرتبط باشد. قدم دوم برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی پیدا کردن شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد تا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی را به دست آن بسپارید. برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی در کوتاه ترین مدت زمان اما با رعایت اصول و استاندارد های لازم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بسیاری حیاتی است.
قدم سوم برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی انتخاب میزبانی است. از آن جایی ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با هدف کسب بازدید کنندگان بیشتر صورت می بایست میزبانی پاسخگویی ترافیک بالا در موارد ویژه باشد که در سایر مقالات نکات لازم برای انتخاب میزبان مناسب برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی ذکر شده است. پس از این می توانید ساخت سایت فروشگاه اینترنتی خود را در بارگذاری کنید.

هزینه طراحی سایت

اگر تا به حال از شرکت های طراحی سایت و یا فریلنسر ها در خصوص هزینه طراحی سایت سوال کرده باشید متوجه می شوید که هزینه طراحی سایت متغییر است و نمی توان هزینه ثابتی برای آن در نظر گرفت حتما می پرسید چرا؟ علت این که است که هزینه طراحی سایت با توجه پروژه و نیاز کارفرما تعیین می شود برای مثال خدمات و امکاناتی ویژه ای که کارفرما درخواست می کند باعث افزایش هزینه طراحی سایت خواهد در مقابل هزینه طراحی سایت ساده تر کم تر خواهد بود.
علاوه بر این خدمات پشتیبانی بر هزینه طراحی سایت موثر است اغلب شرکت هایی که پشتیبانی قوی ارائه می دهند هزینه طراحی سایت بالاتری دارند و این امر همان مسئله کیفیت می باشد. همچنین افرادی که به صورت فردی پروژه شما را به اتمام می رسانند هزینه طراحی سایت کمتری خواهند داشت اما در مقابل خدمات پشتیبانی ندارند. از دیگر عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت خدمات سئو می باشد شرکت ها از تیم و افراد متخصص در همه زمینه ها بهره می گیرند و پس از اتمام پروژه در صورت درخواست کارفرما پروژه سئو را به عهده می گیرند که موجب افزایش هزینه طراحی سایت خواهد شد اما در مقابل تجربه بهتری را خواهید داشت.

اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی

دسترسی راحت به اینترنت در سراسر جهان باعث شده است تا روزانه هزاران و یا میلیون ها سرچ در موتورهای جستجو انجام شود در این حالت وب سایتی برنده است که در نتایج جستجو در صفحات نخست قرار گیرد ، زیرا در این صورت به راحتی می توانید تعداد کاربران و مخاطبان بسیار زیادی را به وب سایت خود جذب کرده و علاوه بر معرفی حرفه و مشاغل خود به درآمدزایی بیشتر نیز بپردازید. این نکات را گفتیم تا به اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی پی ببرید.
در رابطه با اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی باید بگوییم، شما باید از نظر موتورهای جستجوگر شناسایی شده باشد و در جایگاه مناسبی قرار گرفته باشد تا بتوانید به فروش آنلاین محصولات خود بپردازید و درآمدزایی کنید، اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی برای کسب نتایج خوب در مورتورهای جستجو خود را نشان می دهد و پس از آن به صورت مداوم با قرار دادن محتواهای کاربردی آن را تقویت کنید. وب سایت های طراحی شده توسط نونگار پردازش دارای سئو بسیار بالایی می باشند زیرا از همان ابتدای اجرای اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی جدی گرفته می شود.
مثالی ساده برای اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی این است که هنگامی که شما به جستجو در ایتنرنت می پردازید غالبا لینک های برتر گوگل را انتخاب می کنید و کمتر پیش می آید به صفحات بعدی مراجعه کنید به این ترتیب اهمیت سئو در طراحی سایت فروشگاهی پر رنگ می شود چرا که دنبال کسب بازدید کنندگان بیشتر برای تبدیل آن ها به مشتری هستید بنابراین قرار گرفتن در صدر لیست نتایج حیاتی می باشد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

راه اندازی شعبه آنلاین 24 ساعته بدون محدودیت برای موقعیت جغرافیایی از مهم ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی می باشد. علاوه بر این فاصله بین انتخاب کالا و پرداخت اینترنتی کوتاه است و خرید با سرعت بالاتری انجام می شود که این نکته از دیگر مزیای طراحی سایت فروشگاهی است. مورد بعدی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی صرفه جویی در هزینه ها است چرا که کسب وکار به روش سنتی به مراتب هزینه بیشتری را طلب می کند خرید و فورش آنلاین هزینه کمتری برای کارفرما دارد که می توان گفت از برجسته ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی است.

مهم ترین ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی به شرح زیر می باشد:

• درج سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی
• دسته بندی دقیق محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
• ایجاد درگاه پرداخت مطمئن در طراحی سایت فروشگاهی
• امکان مقایسه محصولات با یکدیگر در طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی به صورت ریسپانسیو
• امکان نظر سنجی و ثبت نظر در طراحی سایت فروشگاهی
• امکان فیلتر کردن محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
• ایجاد لیست علاقه مندی برای مشتری در طراحی سایت فروشگاهی
• شرح روش های خرید و ارسال محصول در طراحی سایت فروشگاهی
• امکان مدیریت صحیح سفارش های پرداخت های مشتری در طراحی سایت فروشگاهی
• اعمال تخفیف های هفتگی و ماهانه در طراحی سایت فروشگاهی
• درج مقالات و محتوای مرتبط در طراحی سایت فروشگاهی

سوالات مهمی که در پروسه طراحی سایت فروشگاهی ممکن است با آن ها رو به رو شوید عبارتند از:

هدف از طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
اول از همه قبل از اقدام به طراحی سایت فروشگاهی باید هدف و خواسته خود را از کسب و کار آنلاین مشخص نمایید ، لازم به ذکر است که تقریبا نزدیک به 60% کسب و کار ها هدف واحد و مشخصی را ندارند پس ملزمه داشتن یه طراحی سایت فروشگاهی موفق هدفمند بودن است.

مخاطبان طراحی سایت فروشگاهی چه کسانی هستند؟
سوال بعدی که ممکن است با آن رو به رو شوید این است که مخاطبان طراحی سایت فروشگاهی شما چه کساتی و از چه رنج سنی هستند ، متناسب با محصولات و خدماتی که در طراحی سایت فروشگاهی خود ارائه می دهید می توانید سن کاربران خود را نیز تشخیص دهید اگر محصولات کودک و نوجوان دارید اکثر کاربران شما رنج سنی کمی دارند و برعکس.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟
یکی از مهم ترین سوالات قیمت و هزینه طراحی سایت فروشگاهی می باشد اما توجه داشته باشید که همان طور که گفته شد قیمت ثابت و مشخصی را نمی توان برای در نظر گرفت زیرا قیمت ها متناسب با نیاز ها خواسته های کارفرمایان متغیر است اما برای آشنایی با هزنیه های اولیه طراحی سایت فروشگاهی می توانید به وب سایت مراجعه نمایید.