طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد


طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
طراحی سایت طراحی وب سایت امروزه بسیاری از طراحان سایت، از جمله دانشجویان ، خودشان را در زمینه طراحی سایت خبره می دانند. اما چگونه می توان انتخاب های آگاهانه هنگام طراحی وب سایت را انجام داد؟ مهمترین عناصر طراحی سایت چیست و چطور از آنها به طور موثر استفاده کنید؟ سرانجام، چگونه طراحی سایت را روشن، قابل خواندن و جذاب سازید؟ این مقاله مجموعه ای از قوانین اساسی را معرفی می کند که به شما کمک می کند تا مشکلات اولیه وب طراحان را حل کنید.

متن و تصویر در طراحی سایت

طراحی وب سایت بسیار پیچیده است، بنابراین مهم است که اصول اولیه را درک کنید. در حال دیدن آنلاین، باعث می شود که همه چیز شما را بهتر کند. ممکن است این نیز یک فرصت عالی برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرمای آینده شما باشد، بازخورد دریافت کنید یا یک انجمن آنلاین ایجاد کنید. فقط یک لحظه برای یادگیری در مورد اصول و چالش خود را! هیچ تجربه بهتر از اینکه افتخار آفرینندگی حرفه ای خود را به جهان ارائه ندهید وجود ندارد.

شروع طراحی سایت

اولا متوجه شدم عناصر طراحی سایت مهم هستند: یک فضای دو بعدی، یک ناوبری ساده، بخش های "درباره" و "اطلاعات تماس"، تماس با عمل، جستجو، پاورقی، دکمه ها، تایپ و تصاویر، یک نوع معمولی طرح بندی وب شما احتمالا باید هر یک از این عناصر را در وب سایت خود در نظر داشته باشید تا آن را بصری و دعوت به تمام کاربران بین المللی کنید.

انتظار کاربر از طراحی سایت شما

تماشاگران شما چه انتظاری دارند؟ مهم نیست که موضوع چیست، همه آنها برای تصاویر چشمگیر، قابلیت ها و روشن شدن تماس ها به عمل جستجو خواهند کرد. این بدان معنی است که هر طراح وب با این واقعیت دیر یا زود مواجه خواهد شد. شاید قبل از اینکه شما واقعا یک طراحی سایت طراحی کنید، ارزش یک قلم و یک تکه کاغذ را داشته باشد و یک طرح از پیش طراحی کنید؟ برخی نکات برای طراحان وب واقعا بی زمان هستند!

ضروریات در طراحی سایت شما

یک لوگوی طراحی شده و ساده، یک شعار روشن و چندین تصویر با کیفیت بالا، باید برای طراحی وب سایت مناسب باشد. علاوه بر این، از جمله شرح مختصری از کسب و کار شما و قرار دادن اطلاعات تماس آسان در دسترس، طراحی سایت شما را بسیار کاربر پسند تر خواهد کرد. ترکیب متعادل بین چنین عناصر و یک فضای سفید باید به شما این امکان را بدهد که توجه کاربران را جلب کنید. در مورد پاورقی را فراموش نکنید - بسیاری از مرورگرهای وب برای یافتن اطلاعات بیشتر و لذت بردن از کپی کردن در اطراف حرکت می کنند.

هدایت راحت کاربران در طراحی سایت به صفحات مورد نظرشان

برای کاربران راحت است که اقدام کنید و در اطراف وب سایت خود حرکت کنید؟ "قانون سه کلیک" به شما کمک خواهد کرد که یک سلسله مراتب صفحه ساده و منطقی طراحی کنید! همه چیز در مورد طراحی یک وب سایت به طریقی است که تمام اطلاعات مطلوب موجود در دسترس کاربران وب را تنها در سه کلیک. اطلاعات مضر مفید نخواهد بود و می تواند به راحتی مشتریان بالقوه خود را از بین ببرد. در این مورد، "کمتر واقعا بیشتر" است، بنابراین توجه کنید که چگونه ساختار ناوبری شما بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد.

استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت

استفاده از تصاویر مناسب ضروری است، زیرا آنها بخشی از فرهنگ بصری و زبان بین فرهنگی مشترک هستند. انتخاب تصویر خوب به شما این امکان را می دهد که مخاطبان مورد نظر خود را سریعتر از آنچه که فکر می کنید ارتباط برقرار کنید. مهم است که از تصاویر با کیفیت بالا به کار گرفته شده توسط حرفه ای استفاده کنید یا از سهام قابل اعتماد خریداری استفاده کنید. در عین حال، آنها باید سریع بارگذاری شوند - امروزه، هیچ کس صبر ندارد تا بیش از پنج ثانیه صبر کند!

فونت مناسب در طراحی سایت

اصطلاحات بدون سرصفحه در صفحه کامپیوتر به راحتی قابل خواندن هستند. ترجیحا باید انتخاب کنید که از آنها استفاده کنید. توجه به کنتراست بین اندازه فونت: سرفصل ها قوی و قابل مشاهده است، متن را به خوبی ترکیب کنید. بالاتر از همه، بهبود ردیابی، پیشروی و هدایت در متن. برنامه هایی مانند Typecast می توانند به شما در ایجاد پالت های چاپی حرفه ای کمک کنند!

انتخاب محدود از رنگ ها در طراحی سایت

تطابق با پالت رنگ انتخاب شده، طراحی وب سایت شما را بسیار قابل خواندن و روشن می کند. متن همیشه باید بر روی پس زمینه متضاد قرار گیرد، اگر می خواهید آن را قابل خواندن و در دسترس برای مشتریان خود باشد. به یاد داشته باشید که رنگ مکمل تقریبا همواره با یکدیگر هماهنگ می شود، در حالی که رنگ های قوی و زنده باعث ایجاد تنش و احساس بیشتر در طراحی می شوند. بسیاری از فضای سفید به وب سایت شما نگاه پاک و مدرن می دهد.

استفاده از فضای سفید در طراحی سایت

شما نباید قاعده فضای سفید را در طراحی وب کم کنید. ایجاد فضای کافی بین بخش ها، پاراگراف ها و جعبه ها، آن را به برخی از اتاق تنفس و بهبود تجربه کاربر. کنترل فضای سفید در طرح، مرورگرهای وب را متمرکز بر محتوا و حرکت جریان کاربر خواهد کرد.

استفاده از دکمه های بیشتر در طراحی سایت

دکمه ها مردم را تشویق می کنند تا اقدام کنند اضافه کردن دکمه های به خوبی طراحی شده، جذاب به وب سایت شما، تعداد ارسال ها، اشتراک ها و ارسال ها را افزایش می دهد. فکر کنید دکمه های خود را جذاب و تعاملی کنید. پس از کلیک روی آنها رنگ، گرادیان یا سایه را تغییر دهید. درخواست های محبوب ترین اقدام کوتاه و مستحکم هستند مانند "ثبت نام"، "درخواست تقاضا"، "خرید در حال حاضر" و "کار با ما".