طراحی سایت ثبت دامنه

طراحی سایت ثبت دامنه

طراحی سایت ثبت دامنه


طراحی سایت ثبت دامنه
طراحی سایت ثبت دامنه در بستر خود اجازه می دهد که کاربران پس از ورود نسبت به خرید دامنه و دامین با پسوند مورد نظر خود اقدام نمایند. طراحی سایت ثبت دامنه و دامین می تواند درآمد خوبی برای مالک طراحی سایت داشته باشد و به واسط اجرا نمودن اصول سئو سایت می توانید ترافیک بالایی را از سمت موتورهای جستجو بدست آورید و کاربرانی که به منظور خرید دامنه از گوگل و دیگر موتورهای جستجو استفاده می نمایند را به سمت سایت هدایت نماید.

طراحی وب سایت ثبت دامنه

طراحی وب سایت ثبت دامنه به منظور ثبت دامنه ها در پسوندهای مختلف طراحی می گردد و کاربران به راحتی پس از ورود به طراحی سایت می توانند مراحل و گام هایی که به منظور ثبت دامنه می بایست طی گردد را انجام دهند و سپس دامنه خریداری شده در پنل کاربری شما قرار می گیرد. طراحی وب سایت ثبت دامنه پس از عضویت در سایت نمایش دامنه های خریداری شده را در پنل کاربری شما قرار می دهد و بدین صورت مدیریت دامنه ها به منظور تمدید و نیز خریداری دامنه های جدید برای شما راحت و آسان تر خواهد بود.

طراحی سایت ثبت دامنه چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی سایت ثبت دامنه امکان پروفایل سازی را برای کاربران فراهم می آورد . در پنل و پروفایل خود می توانید امکاناتی همچون ثبت دامنه جدید ، مدیریت دامنه های قبلی ، تمدید دامنه های قبلی ، ست نمودن سرور دامنه ها ، ست نمودن DNS دامنه ها ، مدریت اطلاعات مالک دامنه را فراهم می آورد. همچنین اینکه می توانید در بستر طراحی سایت ثبت دامنه خود امکان خرید هاست را نیز فراهم آورید تا افراد پس از خرید دامنه نبت به خرید هاست نیز اقدام نمایند.