طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی


طراحی سایت آتلیه عکاسی
طراحی سایت طراحی وب سایت اگر حرفه ی شما مربوط به هنر و عکاسی می باشد و آتلیه ای دارید، هرچه سریع تر باید نسبت به طراحی سایت برای حرفه ی خود اقدام کنید. رقبای شما در حرفه ی کاری از طریق طراحی سایت به راحتی قادر خواهند بود تا از شما پیشی بگیرند.
در آتلیه عکاسی نمایش نمونه کارها بر روی طراحی سایت و با طراحی گرافیکی زیبا و جذاب در جذب مشتری به شما کمک بسیار زیادی کرده و به کسب و کار شما رونق می بخشد و زمینه را برای موفقیت شما به وجود میاورد. حتی در این قسمت می توانید علاوه بر نمایش نمونه کارهای خود به اختصار توضیحاتی را نیز نسبت به عکس ها و سبک عکاسی و در صورت تمایل تعرفه و قیمت ها را نیز در طراحی سایت قرار دهید.

اصول طراحی سایت آتلیه عکاسی

در طراحی سایت آتلیه عکاسی برای تبلیغ کار و جذب مشتری های بیشتر می توانید عکس افراد معروفی را که در آتلیه شما عکاسی کرده اند را به صورت اسلاید با افکت های مناسب و زیبا شود در صفحه ی اول وب سایت خود قرار دهید.
همچنین بهتر است بخش ویژه ای را برای نمایش کاتالوگ ها و تعرفه و هزینه ی کارهای خود در طراحی سایت قرار دهید، هنر عکاسی دارای گرایش و رشته های بسیاری می باشد مانند عکاسی کودک، عکاسی عروس و داماد، عکاسی صنعتی و... که هر کدام تعرفه های مخصوص به خود را دارد که باید در طراحی سایت قرار داده شود.
با رعایت نکات سئو می توانید وب سایت خود را نسبت به موتورهای جستجو بهینه سازی کرده و قادر خواهید بود تصاویر و محتوای وب سایت خود را در جایگاه بسیار خوبی در در جستجوی گوگل قرار دهید و بازدید کنندگان بسیار زیادی را به طراحی سایت آتلیه عکاسی خود جذب کنید.

در طراحی سایت آتلیه عکاسی معمولا می توان سرویس های زیر را ارائه داد که عبارتند از:

• طراحی سایت نمایش کاتالوگ به صورت آنلاین به مشتریان
• طراحی سایت درج تعرفه و قیمت خدمات
• طراحی سایت برای اختصاص دادن بخش مقالات و اخبار مرتبط با آتلیه
• طراحی سایت درگاه پرداخت آنلاین برای پرداخت هزینه ها

در طراحی سایت آتلیه عکاسی قرار دادن بخش های گالری و اسلایدی از نمونه کارها و همچنین اختصاص دادن قسمت فروشگاهی برای خرید و یا پرداخت های آنلاین در طراحی سایت ضروری می باشد.