طراحی اپلیکیشن بازی

طراحی اپلیکیشن بازی

طراحی اپلیکیشن بازی

 

طراحی اپلیکیشن بازی : یکی از کمپانی های ارائه دهنده ی اپ ساز ها به تازگی یکی از امکانات خود را معرفی نموده است . در این ابزار جدید طراحانی که در حوزه ی طراحی اپلیکیشن مشغول به فعالیت می باشند می توانند اقدام به ساخت بازی نمایند . حتی افرادی که دانش چندانی در حوزه ی برنامه نویسی ندارند نیز می تواند در مدت زمانی کوتاه با استفاده از این ابزار ، طراحی اپلیکیشن بازی مورد علاقه خود را انجام دهند . ناگفته نماند قطعا این نوع بازی ها هیچ گاه در سطح بازی های معروف همانند EA نخواهند بود اما تجربه ی ایجاد یک اپلیکیشن بازی می تواند نکات بسیاری را در اختیار طراحان قرار دهد . نرم افزار Appy Pie در شروع قالب هایی را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد . برخی از کاربردی ترین قالب ها به شرح زیر می باشند :

    قالب پازل
    قالب بازی بسکتبال
    قالب بازی دوز
    قالب بازی شلیک کننده

هنگامی که کاربر قالب مورد نیاز خود را انتخاب کرد قادر خواهد بود کاراکتر های گرافیکی و تصاویر مورد نیاز خود را در اپلیکیشن استفاده نماید . در ادامه شما کاربران عزیز را با مراحل کار با این ابزار آشنا خواهیم نمود .

 

مرحله اول : انتخاب سبک

 

در مرحله ی نخست می بایست سبک بازی را انتخاب کنید . به طور مثال فرض نمایید سبک فلپی برد را انتخاب نموده اید .

 

مرحله دوم : انتخاب نام

 

در این مرحله می بایست نام بازی را انتخاب نموده و توضیحاتی راجع به آن ارائه دهید . لازم به ذکر است بدانید در این ابزار تنها می توان از زبان انگلیسی استفاده نمود چراکه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند . علاوه بر موارد ذکر شده در بخش انتهایی صفحه می توانید آیکون بازی را انتخاب کنید .

 

مرحله سوم : سرور دانلود

 

این نرم افزار نهایتا بازی طراحی شده توسط شما را برای دانلود بر روی سرور های خود قرار می دهد . حال اگر بخواهید طراحی اپلیکیشن تان را در بازارچه هایی نظیر google play یا appstor برای دانلود قرار دهید می بایست هزینه های جدا گانه ای پرداخت نمایید .