سه نکته مهم در زمان طراحی سایت ریسپانسیو

سه نکته مهم در زمان طراحی سایت ریسپانسیو

سه نکته مهم در زمان طراحی سایت ریسپانسیو


 برای اینکه در طراحی سایت ریسپانسیو دچار مشکل نشوید باید یکسری اطلاعات کسب کنید.اگر فکر می کنید که نیاز به این اطلاعات دارید تا پایان مقاله را به دقت مطالعه کنید. اگر هم این مطالب مورد نیازتان نیست حتما به خاطر داشته باشید که در زمان طراحی سایت به این شکل حتما از تمام مراحل کار مطمئن شوید تا در نهایت به مشکل برنخورید


امکان زوم را غیر فعال نکنید


اگر شما هم جزء طراحان سایتی هستید که در هنگام طراحی سایت خود به صورت ریسپانسیو از “User-scalable=no”>” استفاده می کنید و تا بحال به دلیل آن فکر نکرده اید باید شما را آگاه کنم که کاملا در اشتباه هستید و اگر شما امکان زوم را از روی طراحی سایت خود بردارید به کاربران این حس را می دهید که در چهارچوب خاصی قراردارند و شما کنترل سایت را در دست گرفته اید و این حس کنترل در کاربر حس بدی را ایجاد می کند و فکر می کنند که کنترل امور از دستشان خارج شده است.


با رفتار کاربران خود آشنا شوید و آن را درک کنید


عموما افرادی که دست به طراحی سایت می زنند آنقدر با مشخصات جانبی طراحی سایت خود درگیرند و به فکر ریسپانسیو بودن سایت خود هستند که به آن فکر نمی کنند که با توجه به طراحی سایت خود به صورت ریسپانسیو آیا مشتریان بیشتری را جذب  می کنند یا برخی از مشتریان و کاربران خود را از دست می دهند. صاحبان طراحی سایت باید بعد از اتمام کار کاربرانی که از طریق تلفن همراه وارد سایت می شوند را با دیگر کاربران مقایسه کنند تا متوجه شوند که کاربران از سایت راضی هستند؟!


به مسیریابی کاربران خود در طراحی سایت دقت کنید


این را در نظر داشته باشید که اگر منو های شما بیشتر از 3 یا 4 گزینه است برای اینکه برای کاربر گیج کننده نباشد به جای نشاندن تمام گزینه ها در صفحه برای گزینه های خود منو های باز شونده ی رو به پایید را انتخاب کنید که نه تنها شکل ظاهری مناسبی دارد  بلکه فضای کمتری را اشغال میکند.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت