سایت اینماد

سایت اینماد

سایت اینماد


سایت اینماد
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی توسط سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به مالکان طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی اعطا می گردد. اینماد در واقع مجوز تضمین کننده ی فعالیت فروشگاه های اینترنتی می باشد. اینماد به عنوان یک نماد که منحصرا توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر می شود و اعتبار بخش کسب و کارهای اینترنتی است. اینماد پس از بررسی طراحی سایت شما و مدارک ارسال شده به مالکان حقیقی یا حقوقی برای یک سال صادر می شود.

انواع حالت های اینماد

حالت های اینماد عبارتند از نماد تک ستاره به صورت دائم و نماد دو ستاره به صورت دائم می باشد. نماد دائم یک ستاره: پس از این که نماد موقت به مالکان طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی اعطاء گردید فروشگاه مربوطه جهت دریافت نماد دائم مورد بررسی قرار می گیرد که برای دریافت نماد دائم بررسی یک سری معیارها لازم و ضروری می باشد. نماد دو ستاره دائم: فاکتورهای بررسی جهت ارائه نماد دو ستاره همانند تک ستاره می باشد. یک فرق اصلی در این حالت از نماد لزوم نصب گواهی امنیت در طراحی سایت فروشگاه می باشد. بنابراین مرکز توسعه تجارت الکترونیک جهت آگاهی متقاضیان دریافت نماد، شاخص هایی را جهت ارزیابی ایجاد نموده است.

هدف از اعطای نماد الکترونیکی

هدف کلی از ایجاد نماد الکترونیکی ارزیابی کسب و کارهای اینترنتی، نظارت بر نحوه عملکرد و فعالیت های کسب و کارهای اینترنتی و رسیدگی به شکایات و تخلفات مشتریان از طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی است.

نکات مربوط به نماد الکترونیکی

با کلیک بر روی نماد الکترونیکی باید بتوانید به سایت تجارت الکترونیک وارد شوید. توصیه می شود قبل از این که مرحله ی پرداخت اینترنتی را انجام دهید حتما به آدرس اینترنتی بالای صفحه توجه داشته باشید که هیچ گونه مغایرتی با بانک مربوطه نداشته باشد.