ریکاوری مموری گوشی

ریکاوری مموری گوشی

ریکاوری مموری گوشی


ریکاوری مموری گوشی : یکی از مشکلاتی که امروزه کاربران فضای مجازی و تلفن های هوشمند با آن دست و پنجه گرم می کنند حذف اطلاعات آن ها از مموری گوشی به دلایل گوناگون می باشد . در مقاله ی امروز یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ریکاوری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم .
ایمیل های شما را ریکاوری نماید . علاوه بر ریکاوری مموری گوشی این نرم افزار قابلیت ریکاوری دیگر دستگاه های هوشمند نظیر  قادر است تمامی اطلاعات شما از قبیل تصاویر ، فایل های ویدئویی و  ( Recuve نرم افزار)
رایانه ها ، دوربین های عکاسی دیجیتال فلش مموری ها و موزیک پلیر ها را دارا می باشد .


روش استفاده از نرم افزار :


برای شروع می بایست ابتدا فایل مورد نظر را اکسترک نموده و بر روی سیستم تان نصب نمایید .
پس از به اتمام رسیدن نصب وارد برنامه شده و گزینه ی اسکن را انتخاب نمایید . سپس بر روی تیک فایل هایی که می خواهید ریکاوری شوند کلیک نمایید .
در آخر بر روی کلیک ریکاور بفشارید و صبر کنید تا فایل ها مجددا در حافظه ی دستگاه هوشمند تان باز گردند .


ویژگی ها :


دو مورد از ویژگی های مهمی که این برامه ی ریکاوری را نسبت به دیگر نرم افزار های خوزه ریکاوری متمایز نموده است سرعت بالا و حجم بسیار کم آن می باشد . هم چنین اگر بخواهیم به ویژگی های مهم دیگر این نرم افزار ریکاوری اشتذه ای داشته باشیم می توانیم از پشتیبانی از درایو های زیپ و فایر وار و هارد دیسک های یو اس بی یاد کنیم . دیگر ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر می باشد :
 ریکاوری اطلاعات از هارد دیسک های  آسیب دیده یا فرمت شده  . این نرم افزار قادر است حتی زمانی که درایو شما به طور کلی فرمت شده باشد می تواند به آسانی  فایل ها را از روی آن ریکاوری کند .
 ریکاوری ایمیل های حذف شده از سیستم

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت