روند ساخت و طراحی اپلیکیشن

روند ساخت و طراحی اپلیکیشن

روند ساخت و طراحی اپلیکیشن


روند ساخت و طراحی اپلیکیشن : همان طور که در مقاله های گذشته نیز اشاره داشیم امروزه با ازدیاد کاربران دستگاه های هوشمند دنیای طراحی اپلیکیشن نیز رونق بسیاری یافته است . در واقع روزانه آمار کابرانی که تلفن های همراه هوشمند تهیه می کنند رو به افزایش می باشد . بر همین اساس کسب و کار هایی که می خواهند کاربران بیشتری داسته باشند می بایست با اتفاقات روز دنیا پیش روند و خدمات و محصولات خود را از این روش های جدید در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار دهند .
سازمان ها ، کسب و کار ها و به طور کلی شرکت هایی که می خواهند جذب مشتری انجام دهند می توانند اقدام به طراحی اپلیکیشن نمایند . در واقع با در دست داشتن یک اپلیکیشن می توانند در مسیر رسیدن به اهداف خود سریع تر حرکت نمایند . به همین دلیل افراد بیشتری می توانند با نام تجاری شما و خدمات و محصولات تان آشنا شوند . در واقع اگر پروسه طراحی اپلیکیشن تان را به شرکتی معتبر و با تجربه بسپارید نتیجه مطلوبی را مشاهده خواهید نمود . در ادامه به طور مختصر شما کاربران عزیز را با مراحل راه اندازی و ساخت اپلیکیشن آشنا خواهیم نمود .


مرحله های طراحی اپ :


•    مورد بررسی قرار دادن ایده اولیه ی طراحی اپلیکیشن .
•    ساخت طرح اولیه از اپ و مورد تحلیل و بررسی قرار دادن ان از لحاظ تجربه کاربری .
•    آغاز برنامه نویسی و کد نویسی اپلیکیشن مورد نظر .
•    متصل نمودن اپلیکیشن طراحی شده به طراحی وب سایت تان .
•    انجام آزمایش اولیه بر روی اپلیکیشن آن هم بر روی بن سازه های گوناگون .
•    بر طرف نمودن مشکلات احتمالی موجود در اپلیکیشن .
•    منتشر نمودن اپلیکیشن و ارائه روش هایی برای بازاریابی از طریق آن .
یک اپلیکیشن موبایل کار آمد و ایده آل می بایست به صورت بهینه از سخت افزار موبایل استفاده نموده و میزان مصرف باتری آن زیاد نباشد ، در ویرایش های جدید سیستم عامل های تلفن های هوشمند قادر به تشخیص میزان مصرف باتری توسط برنامه های مختلف هستند و در صورتی که میزان مصرف بیش از حد باشد به کاربر پیام می دهد که فلان برنامه استفاده بیش از حد از باتری شما دارد .