روش هایی برای مسیریابی بهتر در طراحی سایت

روش هایی برای مسیریابی بهتر در طراحی سایت

روش هایی برای مسیریابی بهتر در طراحی سایت


روش هایی برای مسیریابی بهتر در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران برای نمایش اسلایدها از انیمیشن استفاده کنید بی شک یکی از اهداف استفاده از انیمیشن در طراحی سایت انتقال مناسب پیام است بنابراین از اسلایدهای ابشاری و مدل های مختلف استفاده می گرددو این باعث افزایش سرعت انتقال پیام در طراحی سایت به بازدید کننده می شود. سعی کنید با قرار دادن نوار جستجو درطراحی سایت در مرکز یا سمت راست بالای صفحه به آن اهمیت بدهید کاربران طراحی سایت هایی مثل فیسبوک و تویتر برای پیدا کردن یه فرد خاص به نوار جستجو احتیاج دارن و این مدل طراحی سایت ها می توانند با قرار دادن نوار جستجو در وسط صفحه یا پایین صفحه کار سرچ را برای کاربران آسان کنند و اگر تمایل دارید کاربران از نوار جستجو بیشتر استفاده کنند آن را بروی صفحه در جایگاه مناسبی قرار دهید.
سعی کنید با استفاده از رنگ متضاد یا کم کردن رنگ ها در طراحی سایت، سعی کنید فهرست های باز شدنی را جدا کنید در طراحی سایت فهرست های باز شدنی باید مشخص شوند و به نحوی آنها را از بقیه اجزای صفحه متمایز کنید و اهمیت آن ها را نشان دهید معمولا برای این کار یک کادر ضخیم در طراحی سایت دور آن قرار می دهند که این کار کافی نیست بهترین کار این است که با ایجاد کردن تضاد رنگی این کار را انجام دهید.

با توجه به داده های شخصی سازی شده به کاربران طراحی سایت پیشنهاد بدهید

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که دوست دارید طراحی سایت شما کاربر محور باشد سعی کنید همه چیز را شخصی سازی کنید و پیشنهادی که در صفحه نمایش به کاربر نشان داده می شود باید توازن آنچه که کاربر می خواهد داشته باشد .سعی کنید در طراحی سایت صفحه را مطابق خواسته کاربر شخصی سازی کنید .اگر اطلاعات لازم برای شخصی کردن طراحی سایت ندارید از محتوای مرتبط با سایت استفاده کنید و برای اطلاع از صحت اطلاعات می توانید آن را با رفتار کاربر چک کنید .

با اتمام کار کاربر طراحی سایت مرحله بعد را پیشنهاد دهید

زمانی که کار کاربر در یک صفحه در طراحی سایت تمام می شود این شما هستید که می توانید به آن پیشنهاد بدهید که بعد از آن وارد کدام صفحه شود چرا که کاربر در ابتدای ورود به طراحی سایت کاملا با فضای طراحی سایت آشنا نیست و در سردرگمی به سر می برد پس بنابر این پیشنهاد شما بسیار موثر در مسیر یابی کاربر است.
قابلیت بازدید از صفحات اخیرا بازدید شده را در طراحی سایت قرار دهید با این کار کاربر در طراحی سایت هر زمان اگر اشتباهی وارد صفحه ای شده و یا محتوایی را که قبلا دیده برسی کند به صفحات قبلی بازمی گردد این مسئله در طراحی سایت های فروشگاهی اهمیت فراوان دارد. روش افزایش بازدید از طراحی سایت از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز وب سایت پیشنهاد می کنیم.