روش های بهبود رتبه طراحی سایت

روش های بهبود رتبه طراحی سایت

روش های بهبود رتبه طراحی سایت


روش های بهبود رتبه طراحی سایت تمامی اقداماتی که در راستای بهبود رتبه سایت انجام می شود سئو نام دارد برخی سئو سایت را به دست بهترین شرکت طراحی سایت که از تیم حرفه ای سئو بهره می گیرد می سپارند.

چند روش برای سئو سایت اصولی

• انتشار محتوای مرتبط
محتوا مهم ترین فاکتور برای رتبه بندی طراحی سایت در موتور های جستجوگر است و بی شک می توان گفت هیچ جایگزینی برای محتوا وجود ندارد. محتوای مرتبط با آن تولید کنید و به این ترتیب کلمات کلیدی را در بخشی از عنوان و زیرنویس صفحه و همچنین در محتوا استفاده کنید چرا که نباید زبان و سبک نوشتن خراب شود و بهترین محتوا آن هایی هستند که برای کاربر تولید شده اند نه برای موتور های جستجو و نکته دیگر این که حتما محتوا خود را با برنامه ریزی و به طور مرتب به روز رسانی کنید.

• بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت کمی پیچیده تر خواهد بود زیرا چندین مرحله دارد. یکی از آن بهینه سازی سایت برای تلفن همراه است اما این فرآیند نیز باید با دقت بسیار انجام شود تا موجب افت رتبه در گوگل نشود. همچنین سرعت سایت نیز اهمیت بالایی دارد خصوصا که کاربران موبایلی سرعت اینترنت پایین تری دارند.

• لینک ها
بک لینک ها با کیفیت و ارزش موجب افزایش اعتبار طراحی سایت شما می شود بنابراین ک لینک های خود را از سایت ها با اعتبار بگیرید تا نتیجه مثبتی ببینید. همچنین بررسی لینک ها اهمیت زیادی دارد چرا که لینک های داخلی و لینک های خارجی هر دو در رتبه بندی سایت تاثیر گذار هستند.

• بهبود تجربه کاربری
تعداد صفحاتی که هر کاربر بازدید می کند و همچنین نرخ پرش می شوند که هر چهار مورد مستقیما با تجربه ای که طراحی وب سایت شما دراختیار کاربران قرار می دهد تاثیر دارد و این امر بدیهی است اگر استفاده از وب سایت آسان و لذت بخش باشد علاوه بر این اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهد بازدید کننده بیشتری جذب خواهید کرد و مدت زمان بیشتری را در سایت سپری می کنند و تعداد صفحات بیشتری بازدید می کنند و در نهایت باعث می شود رتبه بندی سایت در نتایج گوگل ارتقا پیدا کند.

سخن آخر

برخی از مدیران طراحی وب سایت ها تلاش می کنند تا با انجام سئو کلاه سیاه با سرعت بالاتری رتبه سایت خود را ارتقا دهند و یا همچنین اقدام به خرید بازدید کننده فیک می کنند که ممکن است در ابتدا نتیجه مثبتی دریافت کنید اما پس از مدتی گوگل متوجه این فعالیت هایغیر اصولی خواهند شد و وب سایت شما را جریمه خواهد کرد و در ادامه کسب رتبه برای سایت دشوار خواهد شد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش