دو پیشنهاد مهم برای تبدیل شدن یک طراح سایت حرفه ای

دو پیشنهاد مهم برای تبدیل شدن یک طراح سایت حرفه ای

دو پیشنهاد مهم برای تبدیل شدن یک طراح سایت حرفه ای


2 پیشنهاد مهم برای تبدیل شدن یک طراح سایت حرفه ای: در این مقاله می خواهیم شما را با دانسته های تجربی خود برای حرفه ای شدن در هنر طراحی سایت راهنمایی کنیم. امید بر آن که کار ساز باشد.
عموما طراحان بر این باوراند که یک طراحی سایت حرفه ای نیاز به تسلط کامل بر برنامه های فتوشاپ های حرفه ای و جی کوئری دارد تا بتواند یک طراحی سایت با گرافیک بسیار قوی و افک های خاص ارائه دهند اما این ها نکات کلیدی نیستند و صرفا حرفه ای بودن در این بخش ها شما را تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای نمی کند. برای رسیدن به این مرحله یکسری پیشنهادات داریم که در صورت رعایت آنها می توانید به طراح سایتی حرفه ای تبدیل شوید.


    در حوزه ی ارتباطی مهارت های خود را افزایش دهید


نحوه ی ارتباط شما با برنامه نویسان, طراحان و مدیر پروژه های خود و در نهایت کارفرمایان بسیار مهم است و یک بخش اساسی از کار شما را در بر میگیرد.در ابتدا باید بتوانید با طراحان خود به خوبی ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به راحتی طرح خود را به آنان توضیح دهید و در ادامه قبلیت آنرا داشته باشید تا به کارفرما توضیح دهید که هر المنت و امکانات سات چه فایده هایی برای آنان دارد.


    برنامه ریزی برای طراحی سایت جدید را قبل از قبول پروژه انجام دهید


برخی از طراحان وب هستند که تا زمانی که پروژه ی طراحی سایت در دست نداشته باشند هیچ گونه برنامه ریزی بر روی کار خود ندارند و همه چیز را بر الهامات اتفاقی پایه گذاری می کنند. این کاملا اشتباه است. نمی توان به طور قطع گفت که تمامی طراحانی که به این شکل پیش می روند به بن بست می خورند, اما درصد موفقیت در این راه کمتر است. این شیوه همانند دانشجویی است که تمام درس خود را برای شب امتحان می خواند است. قبل از قبول پروژه ی طراحی سایت برای انجام تمامی مراحل کار یک برنامه ریزی فرضی انجام دهید.  به این شکل که در مورد حیطه ی کاری کارفرمای خود, رقیبانش و خواسته های کارفرما از سایت اطلاعات کسب کنید.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت