درجه اهمیت پیج رنک گوگل در طراحی سایت

درجه اهمیت پیج رنک گوگل در طراحی سایت

درجه اهمیت پیج رنک گوگل در طراحی سایت

نکات لازم درطراحی سایت در مورد تغییرات در پیج رنک و افزایش پیج رنگ وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد :


پیج رنگ در گوگل در مقیاس یک تا ده اندازه گیری می شود و اگر سایتی کمترین پیج رنک را در گوگل داشته باشد پیج رنک صفر و سایتی که بیشترین پیج رنک را داشته باشد پیج رنک ده برای آن در نظر گرفته می شود که به معنی بالاترین رتبه خواهد بود .در کل اختصاص دادن رتبه به هر صفحه در صفحه اول گوگل را پیج رنک می گویند .
قبل از اینکه سایت به روز رسانی شود و در واقع وب سایت شما جدید باشد پیج رنک وب سایت شما N/A می باشد .
نکاتی در مورد پیچ رنک وجود دارد که عملکرد آن به صورت مقیاس الگوریتمی می باشد .
سوال دیگری که پیش می آید این است که پیج رنک ها چگونه بروز رسانی می شوند .پیج رنک کاربران به صورت روزانه نیست .دلیل این کار گوگل برای این است که کاربران بیشتر وقت خود را به روی طراحی وب سایت خود بگذارند .می توان گفت رتبه پیج رنک در بهینه سازی موتورهای جستجو و وب سایت شما هیچ تاثیری ندارد و وقت خود را برای افزایش مشتری بکار گیرید که در صورتی که وب سایت شما بهینه سازی شده باشد این امر امکان پذیر خواهد بود .
اهمیت پیج رنک را این چنین می توان توصیف کرد که نتایج وب سایت شما هیچ ربطی به پیج رنک ندارد و اگر رتبه شما در پیج رنک بالا باشد لزوما رتبه شما در موتورهای جستجو بالا نخواهد بود.و برعکس این قضیه نیز صادق است اگر در گوگل دارای رتبه بالایی باشد نمی توان گفت که در پیج رنک بالایی نیز دارید .
در گذشته رتبه بندی موتورهای جستجو به عاملی مثل پیج رنک خیلی وابسته بود و جز ده عامل مهم در رتبه بندی گوگل به حساب می آمد اما امروزه کاملا منسوخ شده است .
توجه به این نکته در طراحی سایت لازم و ضروری می باشد که رتبه گوگل را افزایش دهید .