تکنیک انطباق برنامه های موبایل در طراحی سایت

تکنیک انطباق برنامه های موبایل در طراحی سایت

تکنیک انطباق برنامه های موبایل در طراحی سایت


تکنیک انطباق برنامه های موبایل در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران زمانی بود که UX در مورد طراحی سایت ظریف و بصری بود. اما همانطور که به آن عمیق تر فرو می ریزیم، فاکتورهای بیشتری را که بر تجربه کاربر با یک محصول تاثیر می گذارند کشف می کنیم. اکنون خیلی بیشتر از رابط کاربری زیبا در طراحی سایت است. محدوده به تدریج گسترش می یابد و جنبه هایی از جمله محتوای طراحی سایت و قالب بندی، پیام های بازاریابی و خدمات مشتری و همچنین ارزش کلی یک محصول را پوشش می دهد.
بنابراین وقتی ما در مورد خوب صحبت می کنیم، ما تصور می کنیم یک کاربر راضی و خوشحال ... هر آنچه که نیاز دارد. تکنیک های انطباق کاربر برای برنامه های موبایل و چگونه کاربران را در طراحی سایت خوشحال می کنیم با حل مشکلات خود را در بهترین راه ممکن. یکی از این راهها کاربر در حال ساخت در طراحی سایت است.

منظور از درایور کاربر در طراحی سایت چیست؟

درایور کاربر در طراحی سایت مجموعه ای از فعالیت هایی است که کمک می کند تا بازدید کنندگان اولین بار به کاربران فعال تبدیل شوند. این یک فرآیند مداوم و نه یک ویژگی است که شما می توانید آن را یک بار معرفی کنید و سپس آن را فراموش کنید. این اساسا اولین تجربه با یک محصول است که به نظر می رسد در طراحی سایت بسیار عالی است که شما می خواهید از آن استفاده کنید. بنابراین جریان ورودی کاربر خوب به برخی از رابط های بصری و پیاده روی ناز محدود نیست، چرا که این چیزی نیست که مشکل کاربر را در طراحی سایت حل کند. شما باید به زودی در فرایند ارزش گذاری کنید و ارزش خود را نشان دهید. با استفاده از برنامه های زیادی که برای هر کاری که شما ممکن است فکر کنید.
برنامه شما باید از اولین راه اندازی مجبور به ایستادگی کردن باشد. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! کاربر در هنگام راه اندازی باید به طور ایده آل کاربر اولین بار را به آن جادویی آه! لحظه ای که او متوجه می شود "این برنامه دقیقا همان چیزی است که من در طراحی سایت نیاز دارم".

نحوه ی انعطاف پذیری برنامه موبایل در طراحی سایت

اولا اجازه دهید موافق باشیم که کاربر فرایند پردازش بر اساس نوع محصول را در طراحی سایت تغییر می کند. به عنوان مثال اگر شما در حال طراحی تجربه در حال ساخت برای SaaS، آن کاملا متفاوت از چیزی است که شما برای برنامه تلفن همراه در طراحی سایت ایجاد کنید. شما همیشه باید به یاد داشته باشید که چه کسی برای شما طراحی می کند و چه اهدافی را در اختیار کاربر قرار می دهد. اما اکنون بر روی برنامه تلفن همراه در حال تمرکز در طراحی سایت تمرکز می کنیم.

دلایل حذف برنامه موبایل در طراحی سایت

خوب، بدیهی است که شما نمی توانید نیازهای هر کس را در طراحی سایت تامین کنید، اما اگر یک کاربر برنامه را دانلود کرده و سپس برگردد، به این معنی است که برنامه شما به اندازه کافی قانع کننده نیست. بنابراین، به عنوان یک نقطه شروع برای تحقیق در مورد کاربر، شما می توانید چند مصاحبه متنی با کاربران موفق در طراحی سایت انجام دهید تا بدانید که دقیقا چه چیزی در مورد برنامه مورد علاقه، چگونه مشکلات خود را حل می کند و چه چیزی بیشتر از آن انتظار می رود.
در حالت ایده آل کاربر در هنگام راه اندازی کمک خواهد کرد که بازدید کننده اولین بار تجربه بهترین برنامه خود را در اسرع وقت به عنوان مثال تبدیل او را به یک کاربر فعال در طراحی سایت است. به راحتی گفت که انجام شده است، اما چند تکنیک اثبات شده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند جریان بزرگ جریان برای یک برنامه تلفن همراه طراحی سایت کنید. اصول ریسپانسیو بودن طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

آموزش تعاملی در طراحی سایت

در حالی که بعضی از نشریات در نظر گرفته شده است، همانطور که کاربر در طراحی سایت در حال پردازش است، من فکر می کنم این بخش مهمی از درگیری است اما قطعا یکسان نیست. آموزش یک راه خوب برای خوش آمد به کاربر است، اما شما باید مراقب باشید که او را با آموزش چیزهایی که او در حال حاضر می داند در طراحی سایت مزاحم نیست. بنابراین اگر در رابط برنامه یا ویژگی های دیگری که ممکن است کاربر را اشتباه بگیرد، چیزی غیر از این است، قطعا ارزش خرید یک بازی سریع را دارد. با این حال سعی کنید آن را سریع، آسان و بدون دردسر در طراحی سایت انجام دهید. این همه چیز نشان می دهد که دقیقا چه برنامه ای را برای بهبود زندگی کاربر فراهم می کند. داستان باید در مورد محصول و نه در مورد رابط، مهم نیست که چگونه افتخار آن را باعث می شود شما احساس می کنید.

مجوز برنامه در طراحی سایت

این قسمت بسیار پیچیده ای در فرآیند پردازش در حال پردازش است، زیرا درخواست مجوز در زمان و مکان اشتباه در طراحی سایت ممکن است تجربه کاربر را خراب کند و کاربر را کاملا به نقطه حذف برنامه بپردازد. اما اگر کاربران iOS حداقل مجاز به دادن این یا آن مجوز به یک برنامه باشند، کاربران فقیر اندروید تا زمانی که نسخه رسمی را در طراحی سایت ندارند، آن امتیازات را نداشته باشند. به هر حال، بسیار مهم نیست که چیزی را بخواهید که بخواهید واقعا نیاز به ارائه خدمات دارید. اما حتی اگر برنامه شما واقعا نیاز به دسترسی به اطلاعات خاصی در دستگاه کاربر داشته باشد.
ابتدا قبل از درخواست مجوز، ابتدا به کاربر در طراحی سایت بگوید. این قانون متقابل ساده است بهترین توصیف رابرت چیالدینی در کتاب تأثیر. ابتدا چیزی برای ارزش برای کاربر فراهم می کند و سپس تنها چیزی را «به جای» می پرسد. اجازه دهید آنها را از محصول مستقیم استفاده کنند و از مجوزها بخواهند فقط زمانی که برنامه بدون استفاده از آنها به طور فنی در طراحی سایت کار نمی کند.

ثبت نام را در طراحی سایت ساده یا حذف کنید

برای برجسته کردن اهمیت عدم داشتن فرم ثبت نام در طراحی سایت فقط از خود بپرسید که چقدر وقت آزاد و چقدر شما از فرم های طولانی ثبت نام لذت می برید؟ خیلی، باور دارم. بنابراین به طور ایده آل یک نرم افزار همراه خوب برای درج رایانه بدون ثبت نام است. با این حال اگر شما یک فرم ثبت نام در طراحی سایت دارید، هنوز می توانید درد را به حداقل برسانید. بهترین کار این است که آن را به عنوان کوتاه و جامع که ممکن است. از قبل از آن بسیار کم پیش می آید و سعی کنید زمان های کاربر را با استفاده از پیش فرض های هوشمند، اعتبار درون خطی، نوار وضعیت کامل یا هر گونه قابلیت در طراحی سایت استفاده دیگر که برای برنامه شما کار می کنند، ذخیره کنید.

ایمیل و فشار اطلاعیه ها در طراحی سایت

ایمیل ها و اطلاعیه های فشار حالا زمانی که اولین تصور بزرگ را در طراحی سایت انجام دادید، وقت آن است که کاربران گران قیمت خود را حفظ کنید. در این مرحله می توانید پیش بروید و از ایمیل (اگر قبلا این اطلاعات را جمع آوری کرده اید) استفاده کنید و یا اعلان ها را در طراحی سایت فشار دهید تا کاربران را در مورد برنامه یادآوری کنید. اما به یاد داشته باشید بیش از حد مزاحم نیست اطمینان حاصل کنید که هشدارها و اعلانها واقعا برای کاربر ارزش دارند. شما همچنین می توانید کمپین های قطره ایمیل را در طراحی سایت اجرا کنید که اساسا ایمیل های پیش پست شده است که به کاربران جدید با فواصل از پیش تعیین شده ارسال می شوند، در روز می گویند.
با کمک این ایمیل ها می توانید از طریق برنامه، معرفی ویژگی های جدید و الهام بخشیدن به آنها برای به دست آوردن بیشتر از برنامه در طراحی سایت. به عنوان مثال، ، یک برنامه شبکه اجتماعی که در آن کاربران صفحات بصری را ایجاد و به اشتراک می گذارند. روزنامه "داستان روز" ایمیل های محبوب ترین داستان ها را ارسال می کند، به طوری که به آرامی کاربران را مجبور می کند تا داستان های جدید خودشان را در طراحی سایت ایجاد کنند یا حداقل فهرست موجودی را مشاهده کنند.

خدمات و پشتیبانی در طراحی سایت

همیشه اطمینان حاصل کنید که بدانید افراد واقعی در پشت یک محصول ددر طراحی سایت وجود دارند، افرادی که همیشه آماده هستند تا با هر گونه مشکل یا سوال با برنامه در تماس باشند. مراقبت از کاربران شما و ایجاد خوشحالی آنها باید اولویت شما در طراحی سایت باشد، حداقل کاربران باید احساس کنند که این کار را می کند. ایجاد و حفظ روابط خوب با کاربران بخش مهمی از درگیری است. هیچ کدام از تلاش های بازاریابی شما بلندتر از کاربران راضی نیستند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک تیم پشتیبانی به خوبی آموزش داده شده و صمیمانه داشته باشید.
بنابراین، همانطور که می بینید، کاربرانی که در حال خرید مناسب هستند، نیازمند تعهد و تلاش روزمره زیادی در طراحی سایت هستند. شما باید این تکنیک های انطباق را در پایه استراتژی بازاریابی برنامه خود قرار دهید، اما مهم تر از همه این است که شما نیاز به ارزش دادن به کاربر صرف نظر از آنچه شما در طراحی سایت انجام می دهید. فقط پس از آن، شما یک استراتژی محصول صحیح خواهید داشت و امیدوارم که خود را به عنوان برده فروشان معرفی کنید.