توجه به استانداردهای کد نویسی در طراحی سایت

توجه به استانداردهای کد نویسی در طراحی سایت

توجه به استانداردهای کد نویسی در طراحی سایت


توجه به استانداردهای کد نویسی در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران وردپرس یک پروژه بزرگ با بسیاری از توسعه دهندگان کار بر روی طراحی سایت است. این همچنین دارای مقدار زیادی از تم ها و پلاگین ها است که توسط تیم های توسعه دهندگان و یا توسعه دهندگان فردی در طراحی سایت نوشته شده است. هنگامی که یک پروژه استاندارد های برنامه نویسی واقعا بزرگ را افزایش می دهد بیشتر و بیشتر در طراحی سایت مهم می شود. استانداردهای کدگذاری در هر پروژه یک نگاه مشابهی را به نمایش می گذارد و به پایه کد کاملی که باعث حفظ آن بسیار آسان تر است.
در طراحی سایت احساس می کند. افراد می توانند کد را که توسط شخص دیگری نوشته شده است را درک کنند زیرا هنوز استاندارد را دنبال خواهد کرد. در صورتی که استانداردهای برنامه نویسی دنبال می شوند، حتی اگر شما بعد از چندین بار آن را بازبینی کنید، کد شما را حتی ساده تر در طراحی سایت درک می کند. توسعه دهندگان جدید حتی از طریق کد پروژه طراحی سایت پیروی می کنند و آنچه را که اتفاق می افتد را درک می کنند. استانداردهای کدگذاری کدهای شما را به خوبی از هم جدا می کند و باعث می شود که خطاهای مربوط به آن را آسانتر کند.

بررسی سبک های مختلف طراحی سایت

بیایید با سبک های ترجیحی توصیه شده برای کدگذاری وردپرس در طراحی سایت شروع کنیم. همیشه وجود دارد بسیاری از اختلافات در مورد جایی که باید باریک و جایی که نباید در بسیاری از زبان ها از جاوا به پی اچ پی. با توجه به استانداردهای توصیه شده وردپرس، ما بایستی همان خط را به عنوان بیانیه در طراحی سایت قرار دهیم و نه در خط بعدی. در مورد پرانتز ها برای نظر تک خط لازم است، استاندارد وردپرس توصیه می کند که بتوان بدون پرانتز برای خط تک انجام داد. اگر اظهارات ارائه شده کل بلوک منطقی هیچ بلوک چند خطی را در طراحی سایت نداشته باشد. در صورتی که حتی یک بلوک چند خطی وجود داشته باشد، ما باید از پرانتز برای تمام بلوک تک و چند خط استفاده کنیم.
در صورت حلقه ها باید بدون نیاز به استفاده از براسز، اگر حاوی یک بلوک تک خط یا یک بلوک چند خطی در طراحی سایت باشد. در زیر یک تابع از هسته وردپرس است و نشان می دهد برخی از جزئیات در مورد استاندارد کدگذاری برس در طراحی سایت که ما فقط در بالا بحث کردیم. در این مقاله قصد داریم نحوه استفاده از آن در پلاگین خود را با نوشتن یک پلاگین ساده که لیست های آخرین پست ها را فهرست می کند و سپس با کلیک روی عنوان پست، مطالب را از طریق یک تماس در طراحی سایت دریافت می کنیم. وردپرس همچنین دارای پشتیبانی خوبی برای آن در طراحی سایت است. این باعث می شود که نوشتن پلاگین هایی که از آن در طراحی سایت استفاده می کنند بسیار آسان باشد.

نامگذاری کنوانسیون در طراحی سایت

حالا اجازه دهید درباره کنوانسیون های نامگذاری که باید برای توابع و کلاس ها در طراحی سایت وردپرس استفاده کنیم بحث می کنیم. در مورد توابع و متغیرها همیشه باید از حروف کوچک استفاده کنید. در صورتيكه چند كلمه را ميخواهيد، بايد آنها را از طريق يك تاكسي در طراحی سایت جدا كنيد. هرگز از کامل کیس برای توابع و متغیرها استفاده نکن. در صورت تعریف کلاس ها، نام کلاس باید به صورت بزرگ در طراحی سایت باشد. در صورتی که کلمات کلیدی دیگری وجود دارد که می خواهید در یک نام کلاس استفاده کنید، باید هر کدام از آنها را به کار ببرید و آنها را با یک تاکید در طراحی سایت جدا کنید. نام فایل باید تمام موارد پایین را داشته باشد.
در صورتی که کلمات چندگانه باشند، باید آنها را با خط فاصله جدا کرد. در مورد فایل هایی که حاوی کلاس هستند، آنها باید با کلاس شروع شوند، به دنبال آن نام کلاس در حروف کوچک با هر کدام زیر خط دار با یک خط فاصله در طراحی سایت جایگزین می شود. در صورتی که شما در حال اضافه کردن یا خواندن فایل ها در هستید، فایل هایی حاوی برچسب های قالب باید در طراحی سایت به پایان برسند. به دنبال برخی از کد از هسته وردپرس است که کنوانسیون نامگذاری ما را در طراحی سایت مورد بحث قرار داد.

منظور از عقب نشینی در طراحی سایت

استاندارد وردپرس در مورد عقب نشینی این است که ما باید از زبانه واقعی برای دندانه در طراحی سایت استفاده کنیم، نه فضاهای. این به حفظ سازگاری در میان ویراستاران مختلف در سیستم عامل های مختلف کمک می کند. نویز باید استفاده شود تا ساختار منطقی کد را برجسته کند که کد را در طراحی سایت قابل خواندن خواهد کرد. در صورت آرایه انجمنی، هر مورد جدید را در خط جدید شروع کنید. در پایان حتی عنصر آخر شما باید یک کاما را اضافه کنید که باعث می شود که عناصر آرایه را در طراحی سایت تغییر دهید.
در زیر برخی از کد در هسته وردپرس است که مواردی را که ما در مورد دندانه دار صحبت کردیم را در طراحی سایت برجسته می کنیم. در این مقاله قصد داریم برخی از استانداردهای و دستورالعمل های برنامه نویسی وردپرس را بررسی کنیم. دانستن و درک این استانداردها به شما کمک می کند که کد اصلی وردپرس را بسیار بهتر از طریق آن در طراحی سایت مرور کنید. شما همچنین باید این استانداردها را هنگام تلاش برای نوشتن یک تم یا افزونه وردپرس یا حتی اگر قصد دارید به هسته وردپرس در طراحی سایت کمک کنید.

تگ های PHP در طراحی سایت

در مورد تگ های پی اچ پی همیشه باید از تگ های پی اچ پی کامل در طراحی سایت استفاده کنید و تگ های استفاده نکنید. برچسب های دستی پی اچ پی در برخی از سرورها غیرفعال می شوند و با استفاده از تگ های پی اچ پی دستی در طراحی سایت ممکن است شما را به مسائل برساند. در زیر برخی از کد از هسته وردپرس نشان دادن استفاده از برچسب کامل پی اچ پی همانطور که ما بحث کردیم. نقل قول ها در طراحی سایت برای استفاده از نقل قولها میتوانید از ردیف یک یا دوگانه در طراحی سایت خود استفاده کنید. به عنوان یک قاعده زمانی که شما چیزی را ارزیابی میکنید، باید از نقل دوگانه استفاده کنید.
در غیر اینصورت از نقل قولها استفاده کنید. در صورتی که می خواهید از یک نوع نقل قول ها در رشته شما استفاده کنید، باید از نوع دیگری از نقل قول ها برای تعویض رشته طراحی سایت خود استفاده کنید. شما نباید از نقل قول فرار در رشته خود استفاده کنید. شرایط طراحی سایت در مورد شرایط شما همیشه باید متغیر را در سمت راست شرایط در طراحی سایت قرار دهید. در صورتی که شما با علامت برابر علامت بزنید، بلافاصله یک خطای تجزیه پی اچ پی دریافت خواهید کرد و برای شما خطا را در طراحی سایت تصحیح خواهم کرد.

اس کیوال در طراحی سایت

در صورتی که از کد شما استفاده می کنید، باید سعی کنید تا بیشتر در یک خط طراحی سایت قرار گیرید. در صورتی که برای یک پرس و جو پیچیده امکان پذیر نیست، باید آن را بر روی چندین خط بریزید و پرس و جو را به طور مناسب در طراحی سایت برگردانید. بخشی از آن در پرس و جو همیشه باید در حروف بزرگ باشد. باید از توابع آماده برای اضافه کردن پارامترها به پرس و جو پایگاه داده در طراحی سایت استفاده کنید. ساخت پلاگین در طراحی سایت وردپرس به طور سنتی هر زمان که روی پیوند روی یک صفحه طراحی سایت کلیک میکنید.
ممکن است درخواستی را برای سرور برای آن انجام دهید و صفحه کامل از سرور دریافت خواهد شد. این خوب است در برخی موارد، اما در بعضی موارد زمان زیادی برای بارگذاری کل صفحه طراحی سایت است. ممکن است در محتوای صفحه تفاوت زیادی وجود نداشته باشد، به عنوان بخش های بسیاری مانند هدر، پاورقی؛ ستون های فرعی فقط ممکن است در طراحی سایت یکسان باشند. شما می توانید طراحی سایت های خود را با استفاده از در طراحی سایت پاسخگویی کنید. در طراحی سایت و پلاگین های شما صفحه کامل را نخواهید نوشت.

نتیجه گیری

ما در حال حاضر شاهد برخی از مهمترین استانداردهای کدگذاری برای طراحی سایت وردپرس در این مقاله هستیم. این استانداردهای کدگذاری راهنمایی های قوی برای ساختن کد شماست. گاهی اوقات ممکن است موردی باشد که شما باید از بعضی از دستورالعمل های فوق متوقف شوید. ممکن است مهم باشد که درک کنیم چرا در طراحی سایت ضروری است و باید مطلقا لازم باشد از دستورالعمل حذف شود. در چنین مواردی، حتی باید سعی کنید آن را مستند سازی کنید تا دیگران و حتی شما ممکن است بعد از مدتی بتوانند به این قطعه کد بازگردند و درک کنند که چرا تصمیم به انتقال از دستورالعمل در طراحی سایت گرفته شده است.
وردپرس یک جامعه بزرگ را دنبال می کند نگه داشتن استانداردهای برنامه نویسی همانطور که همه آنها واقعا باعث می شود سفر خود را با وردپرس بسیار آسان است. بنابراین با برنامه وردپرس در طراحی سایت سرگرم شوید. شما فقط محتوا را از سرور دریافت خواهید کرد که می خواهید آن را به روز کنید و فقط قسمت آن را در طراحی سایت به روز کنید. بنابراین بارگذاری مجدد کامل صفحات لازم نیست و طراحی سایت به نظر می رسد بسیار پاسخگو تر به کاربر است. چگونه از محتوا طراحی سایت محافظت کنیم از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز وب سایت پیشنهاد می کنیم.