بهترین محتوا برای طراحی سایت شما چیست

بهترین محتوا برای طراحی سایت شما چیست

بهترین محتوا برای طراحی سایت شما چیست


بهترین محتوا برای طراحی سایت شما چیست؟
طراحی سایت گوگل در میان دیگر متریک ها محتوا را در اثرگذاری بالایی تعریف نموده است و این موضوع به شما به عنوان وب مستر طراحی سایت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. دانستن اینکه چه محتوایی و با چه تیترهایی تولید نمایید که بتواند نظر کاربران را به سمت خود جذب نماید عنوانی است که در این مقاله بدان می پردازیم.

محتوا و سئو دو آیتم مرتبط و ضروری

طراحی وب سایت تنها نوشتن محتوا کافی نیست و می بایست اصول سئو و استراتژی سئو در آن پیاده سازی شود تا موتورهای جستجو در کنار کاربران مورد هدف قرار گیرند و نیز اینکه نوشتن محتوا تنها با در نظر گرفتن کاربر و بدون توجه به آنچه کاربر از محتوا نیاز دارد می تواند اثرگذاری منفی را به مرور زمان در سئو شما ایجاد کند. پس در واقع محتوایی مناسب و تاثیرگذار می باشد که سئو و نیز کاربر را با هم در نظر داشته باشد. در ادامه گام هایی که برای تولید محتوا و کانتنت مارکتینگ در طراحی سایت و طراحی وب سایت خود می بایست اجرا نمایید را عنوان می نماییم.

طراحی وب سایت گام اول: در زمان تولید محتوا در نظر داشته باشید که چه محتوایی را می خواهید تولید نمایید و هدف شما از تولید محتوا چیست و نیز همزمان کلمات کلیدی طراحی سایت خود را نیز در نظر داشته باشید. در واقع درج نمودن کلمات کلیدی موجب می شود که وقتی کاربر در موتورهای جستجو کلیک می نمایند بتوانند به محتوای شما دست یابند.

لیست متریک های زیر را می توانید در نظر بگیرید

ایا محتوای موجود در طراحی سایت شما برای کاربر قابل درک و قابل فهم می باشد!

تعداد کلماتی که در محتوای خود درج نموده اید چقدر است ؟ محتوای کوتاه که بتواند انتقال درستی از موضوع داشته باشد کاربر را دل سر می کند پس کیفیت محتوای خود را نسبت به محتوا در ارجحیت قرار دهید. اگر شما در خصوص دستوراعلمل انجام کاری صحبت می کنید و محتاوی خود را در طراحی سایت درج نموده اید پس تمامی گام ها را به وضوح توضیح دهید.

گام دوم:گرافیک محتوا در طراحی سایت

علاوه بر کیفیت محتوا و متن بر گرافیک و نمای ظاهری توجه نمایید. فرمت نوشتاری مناسب که در آن از فونت مناسب ، سایز مناسب ونیز همچنین پارگراف بندی مناسب استفاده شده باشد می تواند برای دید کاربر سخت نباشد و این خود جلب نظر کاربر را به دنبال خواهد داشت.

درج تصاویر و نیز عکس های زیبا که بتواند زیبایی بیشتری را برای طراحی سایت شما داشته باشد و نیز همچنین گرافیک و زیبایی بیشتری داشته باشد خود آیتم دیگری است که در زمان تولید محتوا و بازاریابی محتوا در طراحی سایت خود می بایست بدان توجه نمایید. اگر فایل ویدیو و دیگر فرمت های محتوا می تواند قابلیت فهم بیشتری برای موضوع ایجاد نماید پس این امر را به انجام رسانید.

گام سوم: چک نمودن محتوا طراحی سایت

پس از نوشتن محتوا حال محتوای خود را از نظر کلمات کلیدی ، ارزشمندی ، گرافیک و نیز از دید کاربر بررسی نمایید تا از نظر کیفیت محتوا بتوانید مطمئن صحبت نمایید.