ایجاد برند توسط طراحی وب سایت

ایجاد برند توسط طراحی وب سایت

ایجاد برند توسط طراحی وب سایت


ایجاد برند توسط طراحی وب سایت : یکی از مهم ترین مباحثی که در حوزه ی طراحی وب سایت گاها توجه کمتری به آن شده است ، نوع شخصیت برند موجود در پروژه ی طراحی سایت می باشد . به بیان ساده تر اگر وب سایت شما نسخه ای تکراری و کپی شده از یک سایت دیگر باشد قطعا شمار بسیاری از کاربران تان را از دست خواهید داد . بر همین اساس ایجاد شخصیت برای یک وب سایت دارای اهمیت بالایی می باشد . در مقاله ی امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با نکاتی در راستای ایجاد شخصیت برای برند و طراحی وب سایت آشنا نماییم لذا با ما همراه باشید .


منحصر به فرد باشید !


اگر قصد دارید در حوزه ی کسب و کارتان دارای وب سایتی منحصر به فرد باشید در ابتدا می بایست از خود سوال کنید که داستان نام تجاری شما چیست و به چه دلیل از دیگر رقبا متمایز می باشید . درج پاسخ این دسته از سوالات در وب سایت شما می تواند کمک شایانی در منحصر به فرد ساختن نام تجاری شما داشته باشد .


انتخاب تصویر اختصاصی :


انتخاب یک تصویر به عنوان تصویر اختصاصی نام تجاری یا برند شما می تواند ماهیت برند شما را در اختیار همگان قرار داده و نهایتا در ذهن آن ها ماندگار شوید . تصویر مورد نظر شما می بایست به گونه ای باشد که برای کاربران شما حکم شخصیت برند تان را داشته باشد .


کاراکتر های بصری طراحی سایت :


آیا میان کاراکتر های بصری موجود در طراحی سایت تان و شخصیت نام تجاری شما هم خوانی وجود دارد یا خیر . در انتخاب رنگ بندی وب سایت تان دقت بسیاری به خرج دهید زیرا اگر از رنگی استفاده کنید که با نوع کسب وکار شما تضاد داشته باشد می تواند وب سایت شما را غیر حرفه ای نشان دهد .


صدای نام  تجاری شما :


آیا به این مسئله فکر نموده اید که اگر وب سایت مورد نظر شما قصد برقراری ارتباط با کاربران را داشته باشد چه چیزهایی را بیان خواهد نمود و شخصیت نام تجاری خود را به چه صورت توصیف خواهد نمود . با توجه این مسائل محتوای وب سایت تان را تولید کنید تا شاهد حذف بسیاری از هرزه گویی های مرسوم در دنیای مجازی باشید .