اهمیت گوگل پلاس در سئو طراحی سایت

اهمیت گوگل پلاس در سئو طراحی سایت

اهمیت گوگل پلاس در سئو طراحی سایت


اهمیت گوگل پلاس در سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا با انجام اقدامات و فعالیت های اصولی و استاندارد شرایط سئو طراحی سایت خود را بهبود ببخشند. گوگل قوانینی را در این راستا وضع کرده اما فعالیت های دیگری مانند فعالیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس از طرف خود گوگل نفی شده و اعلام کرده که تاثیری بر سئو طراحی سایت ندارد اما مشاهدات نشان داده که طراحی سایت های با رتبه بالا فعالیت زیادی در گوگل پلاس دارد.
علاوه بر این از آن جایی بسیاری از افراد تمرکزشان بر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک می باشد فعالیت در گوگل پلاس به طور چشمگیری به بهبود سئو سایت کمک می کند. همانطور که می دانید گوگل پلاس شبکه اجتماعی خود گوگل است و از آن جایی از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار است می توایند بر سئو سایت موثر واقع شود و از این شبکه در بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید. پس بنابراین حالا که شبکه های اجتماعی محبوب نظیر گوگل پلاس نقش گسترده ای در سئو و بهینه سازی طراحی سایت پیدا کرده اند برای ارتقای رتبه سایت پس از طراحی سایت کافی است فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید.

مزیت های گوگل پلاس در سئو طراحی سایت عبارتند از :

•عضویت آسان طراحی سایت
عضویت در گوگل پلاس بسیار آسان است و شما می توانید اطرافیان خود را دعوت کنید و به این حلقه اضافه کنید.
•سرعت بالای ایندکس مطالب طراحی سایت
پس از عضویت امکان انتشار مطالب خود را نیز دارید که سرعت ایندکس مطالب در گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه های اجتماعی سریع تر است. پس به این ترتیب زود تر در معرض دید کاربران به نمایش گذاشته می شود و مطالب به روز شانس بیشتری برای جذب مخاطب دارد.
•افزایش اعتبار بخشیدن به طراحی سایت
از آن جایی که فعالیت در گوگل پلاس منجر به دیده شدن هرچه بیشتر طراحی سایتتان می گردد باعث می شود تا رتبه های بهتری در موتور های جستجو کسب کنید و اعتبار سایت خود را افزایش دهید علاوه بر این مطالب در گوگل پلاس این قابلیت را دارد تا با نام نویسنده منتشر شود بنابراین اگر مطالب مفید و با کیفیت منتشر کنید اعتبار خود را نیز بالا می برید و به عنوان نویسنده در نتایج جستجو ها نمایش داده می شوید.
•لینک های تاثیر گذار در طراحی سایت
بعضی از لینک های گوگل پلاس به اعتبار طراحی سایت شما می افزایند و به اشتراک گذاری لینک ها توسط کاربران رتبه طراحی سایت شما را ارتقا می دهد. به طور کلی گوگل پلاس مزیت های زیادی در افزایش مخاطبان و اعتبار طراحی سایت دارد که به شما در بهینه سازی و بهبود رتبه طراحی سایت کمک می کند برخی دیگر از این مزایا شامل موارد زیر می شوند.

امکانات گوگل پلاس به شرح زیر می باشد:

•افزودن لینک به پست ها به تعداد دلخواه
•امکان نظر سنجی از کاربران و ساخت انجمن
•استفاده از هشتگ ها برای مشخص کردن کلید واژه ها
•محدودیت های مشخص شده برای کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری