آیتم های آزار دهنده در طراحی سایت

آیتم های آزار دهنده در طراحی سایت

آیتم های آزار دهنده در طراحی سایت


آیتم های آزار دهنده در طراحی سایت امروزه اکثر مشاغل برای بیش تر دیده شدن و شناخته شدن بین عموم افراد اقدام به طراحی سایت می کنند سایت هایی که با استفاده از شرکت های طراحی سایت و افراد و تیم های مجرب و حرفه ای اقدام به طراحی می کنند شرکت های طراحی سایت به همراه تیم حرفه ای و مجربشان همه ی عوامل موجود را در نظر می گیرند و به همه ی جزئیات آن ها دقت می کنند و در نهایت کار تمیز و حرفه ای را تحویل می دهند.
از آنجایی که هدف شما جلب رضایت افراد و مشتریانتان می باشد باید هر کاری را که در نظر آن ها عالی می باشد را انجام دهید اما مسلما یک سری کارهای آزار دهنده ای هم موجود دارد که در برخی از طراحی سایت ها مشاهده می شود و افراد با دیدن این موارد به سرعت از طراحی سایت خارج شده و به سراغ سایت های دیگر می روند. ما در این بخش به آن کارهای آزار دهنده می پردازیم که آن ها را بشناسید و سعی کنید که آن ها را در سایت خود به کار نبرید.

بخش های آزار دهنده در طراحی سایت عبارتند از:

سرعت پایین بارگذاری سایت
وقتی بازدید کنندگان وارد طراحی سایت شما می شوند اگر با سرعت پایین در بالا آمدن سایتتان مواجه شوند شک نکنید که سایت شما را بسته و به سراغ سایت های دیگری می روند پس اولین و مهمترین موضوعی که بازدید کنندگان با آن رو به رو می شوند و بسیار موضوع مهم و حساسی می باشد داشتن سرعت بارگذاری پایین یا بالا می باشد که شما بعد از اقدام به طراحی سایت و اتمام آن باید زود زود آن را در مرورگر های مختلف چک کنید.تا اگر سرعت بارگذاری آن پایین بود به پیدا کردن مشکل و رفع آن بپردازید.

وجود موسیقی در پس زمینه سایت
استفاده از فایل های صوتی در پس زمینه طراحی سایتتان که به صورت خودکار پخش می شود برای اکثر افراد دارای جذابیتی نمی باشد پس اگر صاحب طراحی سایت رادیو و یا فروشگاه محصولات صوتی نمی باشید از پخش موسیقی های خودکار جدا خودداری کنید.

به کار بردن فونت های ریز و یا درشت
هر فونتی دارای استانداردهایی است که باید طبق آن استانداردها پیش روید و آن ها را در طراحی سایت خود به کار ببرید چرا که وجود فونت های درشت مثل فریاد زدن به روی بازدید کنندگان و خوانندگان می باشد و یا وجود فونت های ریز نیز اذیت کردن چشم و خسته کردن چشم های خوانندگان می شوند پس حتما از فونت های متوسط استاندارد استفاده کنید.

پیغام ها بر روی صفحه
در صورتی که بازدید کننده وارد طراحی وب سایت شما می شود نباید پیغام ها بر روی صورت کاربر کوبیده شود و به اجبار اقدام به خواندن آن پیغام کنند که بسیار حرکت نامناسبی می باشد پس اصلا بازدید کننده را به اجبار مجبور به خواندن مطلب و یا دیدن از صفحه ای که نمی خواهد نکنید.

نبود اطلاعات تماس
وقتی کاربرانی می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند و یا به صورت حضوری برای دیدن محصولات و خدماتتان بیایند باید به راحتی به اطلاعات تماستان دسترسی داشته باشد نبود آن باعث از بین رفتن اعتماد کاربر می شود.

استفاده از رنگ هایی که چشم را خسته می کند
استفاده بیش از حد رنگ ها و یا خیلی روشن و خیلی تیره که چشم ها را اذیت کند اصلا گزینه ای مناسبی برای یک طراحی وب سایت نمی باشد و بازدید کنندگان با دیدن همچین موردی به سرعت سایتتان را ترک خواهد کرد حتی اگر شما طراح سایت می باشید و مشتریان شما از شما درخواست استفاده بیش از سه رنگ را کرد با دلیل های منطقی آن ها را مطلع سازید که با چه مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

اشتباهات املایی
وقتی شما اقدام به نوشتن محتوایی می کنید می توانید خیلی راحت با استفاده از به کارگیری بررسی املایی اقدام به پیدا کردن غلط های املایی خود کنید حتما وقتی نوشتن محتوایتان تمام شد در آخر چندین با آن را بررسی کنید تا اگر غلط املایی و نگارشی پیش آمده به اصلاح آن بپردازید.چرا که وجود غلط املایی و اشتباه در دستور زبان و اشتباه نشانه گذاری کردن وجه ی جالبی را در پی نخواهد داشت.

صفحات پاپ آپ
بدون شک شما هم با این مشکل رو به رو شده اید که وقتی وارد یک طراحی سایتی می شوید به جای اینکه تنها آن صفحه انتخابی مورد نظر شما باز شود چندین صفحه دیگر همزمان باز می شود. که شما نه تنها اقدام به بستن آن صفحات باز شده می کنید و بلکه صفحه اصلی را نیز خواهید بست ، شما پیش خود فکر می کنید با کلیک کردن بر صفحه های دیگر از آن صفحه ها برای شما باز نشوند پس اگر صاحب مشاغل هستید و اقدام به طراحی وب سایت کرده اید به هیچ عنوان از صفحات پاپ آپ استفاده نکنید تا در نظر بازدید کنندگان سایت استانداردی به نظر بیایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش