آیا کندی وب سایت ها ریشه در طراحی سایت آن ها دارد ؟

آیا کندی وب سایت ها ریشه در طراحی سایت آن ها دارد ؟

آیا کندی وب سایت ها ریشه در طراحی سایت آن ها دارد ؟


مهم ترین موضوع درباره دسترسی کاربرها به وب سایت ، حفظ سرعت بارگذاری صفحات طراحی وب سایت می باشد . امروزه در دنیای تجارت آنلاین و فضای مجازی مملو از رقابت ، کاربر زمان زیادی را برای یک وب سایت خرج نخواهد کرد ، لذا اگر وب سایت شما به کندی لود شود بسیاری از مشتریان طراحی سایت خود را از دست خواهید داد .
زیاده روی در کد نویسی :
استفاده بیش از حد از کد ها باعث پیچیده شدن صفحات وب سایت شده و در نهایت سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت را نیز کاهش خواهد داد . از این رو کوتاه نمودن کدها و حفظ سادگی ساختار ضروری می باشد . این امر موجب افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در نهایت باعث افزایش ترافیک سایت می شود .
استفاده از تصاویر با حجم بالا :
همیشه فایل های سنگین و پر حجم مشکل زا بوده اند هم چنین تعداد زیاد عکس ها نیز در کاهش سرعت بارگذاری صفحات طراحی وب سایت موثر خواهند بود. اگر زمان لود سایت طولانی باشد ، کاربر به سرعت وب سایت شما را ترک نموده و به سایت بعدی خواهد رفت . لذا اگر می خواهید سایتی با سرعت بارگذاری بالا داشته باشید ، بهتر است حجم و تعداد تصاویر مورد نیاز خود را محدود کنید .
زیاده ری در استفاده از ویدیو ها :
همان طور که همه ما می دانیم ، بارگذاری ویدئوها زمان بر می باشد . این زمان که اصطلاحا Buffering time نامیده می شود به شدت پهنای باند اینترنت کاربر را مصرف می نماید. این موضوع می تواند باعث کاهش سرعت سایت شود. علاوه بر این ، هر چه از تعداد ویدئو بیشتری در طراحی سایت استفاده شود، زمان بارگذاری نیز افزایش می یابد و به این ترتیب قطعا سرعت بارگذاری وب سایت پایین خواهد آمد.
به کارگیری کدهای نامناسب جاوا اسکریپت :
استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی وب سایت نیازمند دقت بالا می باشد ، زیرا کدنویسی ضعیف دشمن سرعت بارگذاری صفحه می شود و صفحه را سنگین می کند.  پس جاوا اسکریپت باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد و در جهت بهبود عملکرد سایت باشد .