آیاطراحی وب سایت باسئودرارتباط است؟

آیاطراحی وب سایت باسئودرارتباط است؟

آیاطراحی وب سایت باسئودرارتباط است؟


می خواهیم بدانیم که آیا طراحی وب سایت با سئو در ارتباط است؟! در جامعه امروزی تقریبا تمامی اشخاص به این موضوع پی برده اند که برای پیشرفت و درآمد زایی بیشتر کار و حرفه ی خود به طراحی سایت نیازمندند. این را هم میدانیم که طراحی وب سایت یا بصورت داینامیک انجام می شود یا استاتیک (تمپلیت های آماده) و طبیعتا تفاوت های بین این دو شیوه طراحی سایت وجود دارد که در نتیجه ی آن تفاوتها تاثیراتی هم بر سئو می گذارد.


آیا برای طراحی سایت خود به سئو نیاز داریم؟


آیا می توان گفت که برای طراحی سایت خود به سئو نیاز داریم :بله, وقتی شخصی اقدام به طراحی سایت می کند نیازمند سئو در آن است به این شکل که طراحی سایت انجام شده هر قدر هم ساده یا پیچیده باشد در ابتدای کار یک سایت نوپا محسوب می شود و طبیعتا در صفحه های انتهایی گوگل قراردارد و این موضوع کم پیش می آید که یک سایت به خودیه خود شناخته شده باشد. اصولا کاربران با جستجوی نیاز خود به سایت مورد نظر میرسند و اگر برروی سایت شما سئو کار نشده باشد و در صفحات اولیه گوگل نباشد نمی توان بازدهی کافی را از سایت گرفت.


چه اصولی را در طراحی سایت باید رعایت کرد؟!


یکسری اصول و قوانین است که در طراحی سایت باید رعایت کرد و مطئنا تاثیر گذار خواهند بود اعم از طراحی سایت به صورت رسپانسیو (سایز سایت با سایزهای مختلف گوشی و تبلت تغییر کن) که وجود این قابلیت در طراحی سایت تاثیرات مثبتی دارد ولی نمیتوان گفت که عدم وجود این قابلیت تاثیر منفی دارد. دیگری داینامیک بودن طراحی سایت است که باز هم در این سیستم نمی توان گفت که بر روی سایت استاتیک نمیتوان سئو انجام داد اما تاثیرات منفی چنین طراحی سایت از تاثیرات مثبت آن به صورت چشمگیری بیشتر است.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت