آنچه مهندسین طراحی سایت درباره ی سئو باید بدانند ؟

آنچه مهندسین طراحی سایت درباره ی سئو باید بدانند ؟

آنچه مهندسین طراحی سایت درباره ی سئو باید بدانند ؟


آنچه مهندسین طراحی سایت درباره ی سئو باید بدانند : همان طور که می دانید هدف اصلی از انجام طراحی سایت ارتقای اطلاعات و محتوای کم بازدید به کاراکتری قابل تشخیص و زیبا می باشد اما در کنار این موضوع می بایست به نحوی انتقال دهنده ی یک ایده به مخاطبین وب سایت نیز باشد . بنا بر تحقیقات انجام شده ، به طور متوسط در هر ثانیه بیش از 570 وب سایت در سراسر دنیا تولید می شود . با وجود این حجم از وب سایت ، قطعا اگر طراحی سایت شما از لحاظ سئو بهینه نگردد ، از نتایج صفحه ی نخست گوگل حذف خواهید شد .
مقدمه :
در این مقاله 3 تکنیک مهم و کاربردی سئو را برای طراحان وب سایت جمع آوری نموده ایم که با رعایت آن ها می توانند در یک بازه ی زمانی مشخص ، وب سایت شان را در نتایج نخست موتور های جستجو گر مشاهده نمایند .
1. ساختار وب سایت :
یکی از مهم ترین کاراکتر ها در مبحث سئو ، ساختار وب سایت می باشد . منظور از ساختار وب سایت نحوه ی لینک شدن صفحات طراحی سایت به یکدیگر می باشد . از این رو یکی از روش هایی که ربات های موتور های جستجو گر ارزش یک وب سایت را محک می زنند تحلیل و بررسی روش ایجاد ساختار وب سایت می باشد . هم چنین نقشه ی سایت و سلسله مراتب فایل ها نیز دو مورد از عوامل تاثیرگذار در ارزش و اعتبار یک وب سایت می باشند .
2. دسترسی یا navigation آسان :
یکی از کاراکتر هایی که می بایست برای هر طراح وب سایت در اولیت باشد ، راه یابی آسان می باشد . اگر می خواهید طراحی سایت تان راه یابی آسان تری داشته باشد ، عمق وب سایت تان را کاهش دهید . با طراحی کم عمق ، بازدیدکنندگان وب سایت تان می توانند با کمترین لینک ممکن به صفحه ی مورد نظرشان برسند . به بیان دیگر از استفاده از منو های تو در تو در طراحی وب سایت تان بپرهیزید .
3. اهمیت توضیحات متا :
منظور از توضیحات متا ، متن کوتاهی می باشد که در نتایج موتورهای جستجو گر بیان کننده ی محتوای کلی یک وب سایت می باشد . هر یک از صفحات وب سایت می بایست دارای توضیحات متا باشد هم چنین حداکثر تعداد کاراکتر های آن ، می بایست 160 کاراکتر باشد .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت