آنچه باید قبل از طراحی سایت در مورد جریمه های گوگل بدانیم

آنچه باید قبل از طراحی سایت در مورد جریمه های گوگل بدانیم

آنچه باید قبل از طراحی سایت در مورد جریمه های گوگل بدانیم


آنچه باید قبل از طراحی سایت در مورد جریمه های گوگل بدانیم
برای رسیدن به صفحات اول گوگل در نتایج جستجو نکات زیادی را باید در زمینه سئو طراحی سایت رعایت کرد راهکارهای زیادی در این زمینه وجود دارد که با عمل به مجموعه انها می توان به رتبه های خوبی در رنکینگ گوگل دست یافت از طرفی گوگل قوانین منحصر به فردی برای جلوگیری از سو استفاده ی وب مستر ها از این راهکار ها ارایه داده تا به راحتی کسانی را که از این مقررات سرپیچی می کنند، جریمه کند.
گوگل دلایل مختلفی را برای جریمه شدن وبمسترها و طراحی سایت هایشان ارایه می کند الگوریتم گوگل روز به روز در حال پیشرفت است و این باعث می شود به صورت دقیق تر متخلفین را پیدا و با انها برخورد کند در ادامه می خواهیم به بررسی سیستم گوگل پنالتی یا همان سیستم جریمه گوگل بپردازیم و دلایل آن را بررسی کنیم .

آشنایی با جریمه های گوگل در طراحی سایت

قبل از طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن لازم است بدانید جریمه های گوگل به دو صورت اعمال می شود حالت اول حالتی ست که در آن ربات های هوشمند با بررسی خودکار سایت ها و تطابق الگو ها و داده باهم به ثبت نام متخلفین می پردازند در این نوع جریمه ها هیچ گونه عامل انسانی دخالت ندارد و توسط الگوریتم های گوگل ثبت می شوند.
حالت دوم که نوع دستی است و بیشتر به نقض قانون کپی رایت و شکایات اشاره می کند و توسط کارشناسان و اپراتورهای گوگل شناسایی می شوند البته این نوع جرایم بیشتر در مراجع غربی به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند البته که گوگل به عنوان یک ناظر محتوای طراحی سایت ها را نظارت و بررسی می کند. روش های افزایش خلاقیت در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

قبل از طراحی سایت طیف جریمه های گوگل را در نظر بگیرید

جریمه های گوگل بسته به نوع تخلف متفاوت است و شامل جریمه های کوتاه مدت، بلند مدت یا همیشگی می شود برای مثال ممکن است یک سایت برای زیاده روی در استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت از صفحه اول به صفحه ی دوم یا سوم منتقل شود یا در موارد خشن تر در نتایج جستجو برای آن کلمه ی مورد نظر از اعتبار ساقط شده و به نمایش در نیاید در حالت های خیلی نادر ممکن است یک طراحی سایت پس از جریمه باز هم به هشدار های گوگل بی توجه باشد که در این صورت ممکن است هیچ یک از صفحات ان طراحی وب سایت توسط گوگل ایندکس نشود.

کلام پایانی

به خاطر داشته باشید که افت رتبه در گوگل همیشه به این معنا نیست که سایت شما شامل جریمه های گوگل شده است شما می توانید به صورت دوره ای و مثلا هر دوماه یک بار شرایط امنیتی و استاندارهای طراحی سایت خود را چک کنید تا اگر در معرض جریمه شدن هستید از آن جلوگیری کنید به خاطر داشته باشد که تنها خود شما مسئول نتیجه گرفتن از طراحی سایت تهران خود هستید.