آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت

آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت

آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت


آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت
توسعه وب مدرن به سرعت در حال پیشرفت در طراحی سایت است به سمت برنامه های کاربردی پیچیده تر مشتری توانایی ساخت برنامه های کاربردی پیشرفته نیازمند ابزارهای پیچیده تر است که به توسعه دهندگان در طراحی سایت اجازه می دهد تا پیچیدگی را مدیریت کنند و برنامه ای را که از نوسانی می شکند، تحت وزن بخش فنی توسعه دهنده نیاز به انجام مجموعه ای از مراحل برای آماده سازی یک برنامه طراحی سایت برای استفاده است.
در این مقاله، نگاه کوتاهی به گرانت خواهیم داشت برای نشان دادن اینکه چگونه یک دونده کار می تواند فرایند توسعه را در طراحی سایت ساده کند، ما یک برنامه تایپ اسکریپت کوچک که در طراحی سایت استفاده می کنیم ایجاد می کنیم و از گرانت برای آماده سازی، اشکالزدایی و انتشار نسخه های آن استفاده خواهیم کرد. نسخه ی نمایشی در طراحی سایت ابتدا نگاهی به برنامه آزمایشی که می خواهیم برای مقاصد توضیحی در طراحی سایت استفاده کنیم.

گرانت در طراحی سایت

این برنامه از مجموعه ای از قوانین اعتبارسنجی تا حدودی طراحی شده است که بیان می کند که آدرس ایمیل باید وارد شود خالی نیست، بیش از کاراکتر و در فرمت معتبر جهت طراحی سایت می باشئ. همانطور که در بالا ذکر شد، برنامه در تایپ اسکریپت نوشته شده است. با استفاده از لود جار برای فعال ساختن توسعه مدولار و ردیابی توسعه آسان تر همچنین از کنوکات به عنوان یک کتابخانه متصل به داده در طراحی سایت استفاده می کند.
هرچند با استفاده از رابط کاربری ساده این است که اهمیت زیادی در طراحی سایت ندارد. این یک برنامه ساده است که یک فیلد ورودی تک برای یک آدرس ایمیل دارد. برنامه اعتبار ورودی کاربر و خروجی یا برچسب موفقیت و یا یک لیست از خطاهای اعتبار زیر جعبه ورودی در طراحی سایت می باشد. ابزارها در طراحی سایت اکثر ابزارهایی که در توسعه جلویی استفاده می شوند در نود اجرا می شوند. مطمئن شوید که آن را نصب کنید اگر میخواهید همراه آن باشید.

ابزارهای طراحی سایت

شما همچنین نیاز به ان پی ام در طراحی سایت دارید و یک مدیر بسته گره ای است که باعث می شود این ابزار و وابستگی های آن به راحتی در طراحی سایت نصب شود. ما با ایجاد یک پوشه برای برنامه شروع می کنیم، اجازه دهید آن را گرانت نام گذاری کنیم. ما باید برای استفاده با ان پی ام آن را در طراحی سایت اولویت بندی کنیم. برای انجام این کار، یک خط فرمان را باز کنید، پوشه پروژه را به عنوان دایرکتوری کار قرار دهید و دستور را اجرا کنید.
با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! از شما چند سوال ساده و یک فایل پکیج در طراحی سایت ایجاد خواهد کرد که لیستی از بسته های نصب شده شما را برای این پروژه طراحی سایت ذخیره می کند.

نسخه ی نمایشی گرانت در طراحی سایت

اکنون، برای دریافت آن ها، یک مدیر بسته دیگر به نام براور نصب خواهیم کرد در مقایسه با ان پی ام، که برای ابزار توسعه و توسعه نود در طراحی سایت استفاده می شود، براور یک مدیر بسته های جلویی است. از آن استفاده خواهیم کرد تا کتابخانه هایی را که در مرورگر قرار است در طراحی سایت اجرا کنند. گزینه دستور مدیر بسته را برای نصب براور در سیستم در سطح جهانی می دهد. به طور معمول، بسته ها به طور محلی در داخل پوشه پروژه طراحی سایت نصب می شوند.
بنابراین هر پروژه می تواند از نسخه های خاصی از بسته ها بدون تاثیر بر سایر پروژه ها استفاده کند. اما از آنجا که براور مستقل از یک برنامه یا ابزار پشتیبانی نیست، لازم نیست آن را به صورت محلی در طراحی سایت نصب کنید. راه اندازی برنامه ها در طراحی سایت اکنون ما آماده نوشتن برنامه نسخه ی نمایشی هستیم. یک پوشه منبع به نام اس ار سی ایجاد کنیم. ما یک فایل ایندکسl برای نمایش یک صفحه نمایش از برنامه ما در طراحی سایت نیاز داریم.

نشانه گذاری HTML در طراحی سایت

چند چیز که باید در اینجا یادداشت کنی. برای اولین بار یک پرونده پیکربندی نیاز داریم، که ما با اکستینیشن در طراحی سایت اشاره میکنیم، اگر چه در حال حاضر ما فقط نسخه داریم. ما بعدا با این تدوین مقابله خواهیم کرد. بعد، ریکوایر لود شده و پیکربندی شده برای اجرای پس از تکمیل مقدار دهی اولیه. این نقطه ورود به برنامه ما خواهد بود. در نهایت یک نشانه ساده در طراحی سایت وجود دارد که برای نمایش یک فرم ورود ایمیل و نتایج اعتبار سنجی استفاده می شود.
همه چیز این است که ایجاد یک مدل نمایش برنامه و انتقال آن برای اتصال به ما به عنوان نشانه گذاری اچ تی ام ال در طراحی سایت نشان داده شده است. ما همچنین نیاز به اسکریپت پیکربندی و راه انداز برای ریکوایر خواهیم داشت. منطق برنامه اصلی به زیر پوشه وارد می شود و از مدل اصلی نمایش برنامه و یک اعتبار سنج در طراحی سایت ایمیل می باشد. برای اینکه برنامه کمی جالب تر باشد، تأیید کننده ایمیل از یک کتابخانه اعتبار سنجی عمومی در طراحی سایت استفاده می کند.

اهمیت گرانت در طراحی سایت

ما تمام وظایف مربوط به ساخت را با استفاده از گرانت اداره می کنیم، که یک دونده کاری است که برای انجام وظایف خودکار در طراحی سایت برنامه ریزی شده است. این تنها یک بخش ساده است که دسترسی خط فرمان را به دونده گرانت انجام می دهد که به صورت محلی در کنار پروژه طراحی سایت شما نصب می شود. به این ترتیب، پروژه های متعدد می توانند از نسخه خود گرانت استفاده کنند. آخرین بیت نصب این است که فایل گرانت را در پوشه ریشه پروژه ایجاد کند.
این اسکریپت نود است که شامل تعاریف و پیکربندی تمام وظایفی است که ما می خواهیم برای این پروژه طراحی سایت اجرا کنیم. مدل نمایش اصلی با استفاده از یک اعتبار سنج ایمیل برای تأیید اعتبار ایمیل ذخیره شده در یک املاک ایمیل استفاده می شود. خطاهای اعتبار به ویژگی خطا در طراحی سایت اختصاص داده می شود. فرایند اعتبارسنجی هر بار که ایمیل تغییر می شود، اجرا می شود، که با استفاده از خواص محاسبه ناکست در طراحی وب سایت انجام می شود.

مبانی گرانت در طراحی سایت

وظایف چه گرانت اجرا و اجرا می شود یک وظیفه میتواند یک کار خاص را انجام دهد، مانند یک گام فرآیند ساخت یا یک دنبالهی از مراحل در طراحی سایت است. هر زمانی که گرانت اجرا می کنید، یک یا چند وظیفه را برای اجرا تعیین می کنید. تنظیمات تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت چندین وظیفه هستند که نیاز به تنظیمات دارند. پیکربندی وظیفه به عنوان بخشی از شی مورد نظر است که در ابتدای فایل گرانت به متد در طراحی سایت منتقل می شود.
یک مجموعه خاص از پارامترهای پیکربندی برای یک کار، یک هدف نامیده می شود. یک کار چندگانه می تواند اهداف چندگانه داشته باشد این جایی است که چند بخشی از نام و نام خانوادگی چند کار در طراحی سایت وارد می شود. وظایف اساسی در طراحی سایت وظایف اساسی به شما این امکان را می دهد که تابع مشخص شده را اجرا کنید. گرانت به دنبال یک پیکربندی مانند آن می کند برای چند کار. شما وظایف اساسی را با استفاده از روش گرانت در طراحی سایت انجام می دهید.

پلاگین ها در طراحی سایت

لیست پلاگین ها در گرانت در دسترس است پلاگین ها با استفاده از ان پی ام در طراحی سایت نصب می شوند. هنگامی که یک افزونه نصب می شود، می توانید با استفاده از روش گرانت با ارسال یک نام پلاگین به عنوان پارامتر اول، برای بارگذاری وظایف از افزونه در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد. اما به جای گذراندن آرایه ای از کارهای دیگر، یک تابع را در طراحی سایت منتقل می کنید. وظایف ساخت در طراحی سایت اکنون زمان استفاده از گرانت برای ساختن برنامه دمو در طراحی سایت تهران کوچک ما است.
اول، ما باید فکر کنیم که ما چه می خواهیم برای رسیدن به آن حداقل ما نیاز به فایل های تایپ اسکریپت کامپایل شده به جاوا اسکریپت داریم، در غیر این صورت ما نمی توانیم برنامه را در طراحی سایت اجرا کنیم. برای تشویق خودمان برای نوشتن کد بهتر، ما همچنین می خواهیم برخی از نوع لاینتر در کد تایپ اسکریپت ما را اجرا کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ما بهترین شیوه ها را دنبال می کنیم و از شیوع جاوا اسکریپت در طراحی سایت اجتناب می کنیم.

تدوینگر در طراحی سایت

بیایید با تدوین را در طراحی سایت شروع کنیم. یک جستجوی سریع نشان می دهد که شخصی قبلا یک کار گرانت را انجام داده است تا دقیقا آن را انجام دهد. نصب پلاگین گرانت و شروع به نوشتن یک فایل گرانت با استفاده از چارچوب نشان داده شده در بخش مربوطه در بالا در طراحی سایت در طول فرآیند ساخت ما، کد را که در پوشه قرار دارد، کامپایل می کنیم و نسخه های تولیدی، اشکال زدایی و انتشار برنامه را که در پوشه ای به نام بیلد قرار داده ایم، در طراحی سایت کامپایل می کنیم.